باغ وحش خروشان به باز کردن در روز دوشنبه

میسور کاخ را نیز باز خواهد شد با 5 روز در هفته 10 am – 5 pm حکومت بدون نور هیچ صدا و نور نشان می دهد میسور/Mys

توسط PARINEWS در 18 خرداد 1399

میسور کاخ را نیز باز خواهد شد با 5 روز در هفته 10 am – 5 pm حکومت بدون نور هیچ صدا و نور نشان می دهد

میسور/Mysuru: در کارناتاکا دولت اجازه داده است دولت تمام باغ وحش ها برای باز کردن از تاریخ 8 ژوئن (دوشنبه) ارائه تمام اقدامات احتیاطی گرفته شده است. مانند دیگر اماکن عمومی sanitisation و در نظر گرفتن اقدامات احتیاطی لازم شده اند لازم الاجرا است.

روپیه Chamarajendra باغ وحش (Mysuru باغ وحش) اعلام کرده بود قبل از آن که آنها شروع عملیات به عنوان به زودی به عنوان دولت خود می دهد سیگنال سبز. آنها آگاه بود که تنها افراد محدود خواهد بود مجاز مسیرهای بازدید کنندگان خواهد بود از نزدیک تحت نظارت و تعداد افراد بازدید محدود خواهد شد.

در یک دایره باغ وحش اقتدار کارناتاکا (ZAK) اعلام کرد که باغ وحش ها خواسته شده است به اجازه می دهد یک شماره خاص از بازدید کنندگان با توجه به cognisance زیرساخت فضا امکانات و نیروی انسانی برای اطمینان فیزیکی فاصله در تمام زمانها. بر این اساس ترتیبات باید ساخته شود به صورت مبهوت ورود بازدید کنندگان برای روز دایره ای می خواند.

این ZAK 28-صفحه 'دستورالعمل های عملیاتی استاندارد در بازگشایی پس از COVID-19 مستند' دنبال خواهد شد که دروازه ها باز هستند. <<https://starofmysore.com/mysuru-zoo-prepares-for-cautious-re-opening/>>

برخی از دستورالعمل شامل همه بازدید کنندگان و کارکنان باید پوشیدن یک ماسک صورت در همه زمان ها و همه صفری وسایل نقلیه باید به اشغال بیش از 50 درصد از کل فضای در دسترس برای اطمینان فیزیکی فاصله.

فاصله ایمن بین بازدید کنندگان نیاز به اطمینان حاصل شود اجتماعی فاصله 6 فوت (2 متر). بنابراین تعداد زیادی از بازدید کنندگان که می توان با خیال راحت جایگزین در هر نقطه ای از زمان است 3,100 داخل باغ وحش. با خیال راحت 166 بازدید کننده در هر 10 دقیقه و 8000 بازدید در روز می تواند اجازه دستورالعمل می گویند.

این باغ وحش شده است به طور کامل تمیز شده و تمام سطوح که در آن مردم را به تماس شده اند sanitised. کارگران را شسته و حیوانات قفس نرده و مانع شدن سطوح و فلز و نرده های چوبی. "ما آماده هستند تا میزبان بیش از 8000 بازدید در روز با تمام دستورالعمل رعایت. اما در شروع روز از فردا ما ممکن است به حدود 1000 بازدید کننده در روز" گفت: Mysuru باغ وحش, مدیر اجرایی, Ajit M. Kulkarni.

کاخ بیش از حد باز

میسور کاخ بیش از حد باز خواهد شد به بازدید از فردا همراه با محدودیت های زیادی در محل. کاخ باز خواهد شد فقط برای پنج روز در هفته و بسته خواهد شد برای گردشگران در روزهای شنبه و یکشنبه و علاوه بر این در دولت تعطیلات. تنها 350 نفر اجازه خواهد داشت در داخل از 10 صبح تا 5 بعد از ظهر و در هر روز تنها 3,500 بازدید کننده مجاز خواهد بود در داخل کاخ هیئت مدیره و معاون مدیر T. S. Subramanya گفت: 'ستاره میسور" این صبح است.

اجتماعی فاصله جعبه کشیده شده است در مقابل شمارنده بلیط و تمام دروازه ورودی در حال حاضر ورزشی جعبه که در آن گردشگران خواهد شد قبل از ورود به کاخ محل. "بلندگو اطلاعیه ها ساخته خواهد شد هر دو در کانادا و زبان انگلیسی در تمام دروازه های ورودی و مردم نمی خواهد اجازه را به توشه خود را در داخل" Subramanya اضافه شده است.

جدا از sanitising دست و جلوگیری از مردم از ورود به کاخ بدون ماسک کاخ هیئت مدیره خواهد پاکسازی گوشی های تلفن همراه بیش از حد به عنوان این احتمال وجود دارد که گوشی های تلفن همراه تبادل دست در داخل کاخ که مردم درخواست دیگران برای گرفتن عکس. "تا پایان ماه ژوئن خواهد بود وجود دارد هیچ نور از کاخ و وجود خواهد داشت بدون صدا و نور نمایش" Subramanya گفت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن