زوم به طور موقت حذف Giphy از آن قابلیت چت

زوم به طور موقت غیر فعال ادغام GIF پلت فرم Giphy در آن چت یکی از ویژگی های این شرکت گفت: در یک پست وبلاگ. "یک

توسط PARINEWS در 5 خرداد 1399

زوم به طور موقت غیر فعال ادغام GIF پلت فرم Giphy در آن چت یکی از ویژگی های این شرکت گفت: در یک پست وبلاگ. "یک بار اضافی ویژگی های و اقدامات امنیتی مستقر شده اند ما را دوباره فعال کردن این ویژگی." زوم نمی ارائه هر گونه جزئیات فراتر از آن است که در Giphy را حذف.

این شرکت با اشاره به تغییر به عنوان بخشی از آن آخرین لیست به روز رسانی های امنیتی برای پلت فرم, که همچنین شامل محدودیت در صفحه نمایش های تغییرات برای ساکت کردن و unmuting توابع و محدودیت در ورود به جلسات از دستگاه های متعدد (برای جلسات که نیاز به ثبت نام).

این حرکت در می آید و چند روز پس از Facebook به دست آورد Giphy برای بیش از 300 میلیون دلار با برنامه ای به آن ادغام Instagram. چگونه است که کسب می گذارد Giphy یکپارچگی با سیستم عامل های دیگر مانند توییتر Infinite و iMessage — همه رقبا به Facebook— هنوز مشخص نیست اما Facebook تا به حال مستند مسائل با حفظ حریم خصوصی و امنیت.

در آن زمان از Facebook خرید Giphy را GIFs استفاده نکرد هر تعبیه شده ردیابی و API آن نیست که دسترسی به اطلاعات کاربران را با توجه به شرکت.

زوم نیز دیده می شود سهم خود را از مشکلات امنیتی به عنوان تقاضا برای خدمات خود را افزایش یافت در طول این بیماری همه گیر کوروناویروس با افراد مشغول به کار و تحصیل از راه دور.

زوم و Giphy بلافاصله پاسخ به درخواست ها برای اظهار نظر دوشنبه ،



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب