شیمی جامع حرف آخر

در حالت عادی داوطلبان احساس می‌کنند که با مقایسه ضرایب دروس در رشته تجربی، مهمترین درس کنکور درس زیست شناسی با

توسط PARINEWS در 24 آبان 1399


در حالت عادی داوطلبان احساس می‌کنند که با مقایسه ضرایب دروس در رشته تجربی، مهمترین درس کنکور درس زیست شناسی با ضریب 12 است و بعد از آن هم درس شیمی با ضریب 9. این مقایسه معقول و منطقی است اما در سال های اخیر دقیقا این امر برعکس شده است و تاثیر شیمی خیلی بیشتر از درس زیست شده است. دلیل این موضوع هم عملکرد نامناسب داوطلبان در پاسخگویی به این درس است که باعث ایجاد انحراف معیار در این درس شده است.  اما این ترسناک نیست بلکه بهترین فرصت برای فردی است که بخواهد از نقطه ضعف دیگران به نفع خود استفاده کند و به کمک آن جایگاه خود را تثبیت کند. امروز شما را با شیمی جامع harfe akhar آشنا خواهیم کرد که هر روشی را برای مطالعه شیمی استفاده می‌کردید بعد از این منبع کنار خواهید گذاشت.

آموزش انیمیشینی کل مباحث در فیزیک پیمان کامیار

آموزشی که در این پکیج تجربه خواهید کرد تماما شهودی است و شما را از چنگ حفظ کردن نجات خواهد داد. به عنوان مثال در مبحث اتم با یک انیمیشن به درون اتم سفر خواهید کرد و در آنجا با مفاهیم زیر لایه و لایه آشنا خواهید شد و اعداد کوانتومی را لمس خواهید کرد. دقت کنید چنین سبکی آموزشی باعث می‌شود که داوطلب بدون حفظ مطالب آن ها را یاد بگیرد و آموزش شهودی نیز مطالب را به نیمکره راست مغز انتقال می‌دهد که مدت زمان ماندگاری مطالب در آن چندین برابر بیشتر از نیمکره چپ مغز برای حالت های عادی مطالعه است. مبدع و خالق چنین مطالعه ای مجموعه آموزشی حرف آخر است و این آموزش تنها به درس شیمی ختم نمی‌شود و در سایر دروس این مجموعه مانند فیزیک پیمان کامیار هم می‌توانید چنین آموزشی را مشاهده کنید و در مبحثی مانند قوانین نیوتون به معنای واقعی قوانین را لمس کنید. اگه تو زیست خیلی ضعیف هستید و میخواید به نقطه قوتتون تبدیل کنید، زیست کنکور حرف اخر بهترین گزینه هست.


برترین تدریس ها را با اساتید موسسه حرف اخر تجربه کنید

اما در مورد تدریس های این مجموعه شنیدید بد نیست در رابطه با اساتید این مجموعه هم اطلاعاتی را بدانید. برترین اساتید کشور برای هر درس گرد هم آمده اند و بهترین تدریسی که تا کنون تجربه کرده اید در اختیارتان قرار می‌دهند. در قسمت بالا به درس فیزیک و شیمی اشاره شد و سبک تدریس این دروس. جالب است بدانید تک تک اساتید این مجموعه برای آموزش شهودی باید برروی نرم افزار های پیچیده ای مسلط باشند و هزینه و زمان زیادی را صرف یادگیری نرم افزار ها کرده اند تا بتوانند هر آنچه که در ذهنشان می‌گذرد با کمک شهودی سازی و انیمیشن به داوطلب منتقل کنند تا بهترین بازدهی را از آموزش آن ها دریافت کند و نتیجه این آموزش توسط اساتید موسسه حرف اخر ، 51 رتبه برتر در کنکور 98 بوده است. افرادی که به رتبه های زیر 300 دست پیدا کرده اند. در ادامه می توانید پکیج کامل رشته تجربی موسسه حرف آخر ، که از تخفیف های ویژه ای برخوردار هستند هم مشاهده بفرمایید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن