نمی گام از خانه خود را پس از 6 ساعت از جولای 3 – شب مقررات منع رفت و آمد از 6 بعد از ظهر تا 5 صبح

نه با پوشیدن ماسک در محدوده شهرستان برای جذب Rs. 200 خوبوزیر Somashekar دارای دیدار با مقامات منطقه میسور/Mysu

توسط PARINEWS در 11 تیر 1399
  • نه با پوشیدن ماسک در محدوده شهرستان برای جذب Rs. 200 خوب
  • وزیر Somashekar دارای دیدار با مقامات منطقه

میسور/Mysuru: این Mysuru دولت های منطقه تجدید نظر کرده شب ساعت منع رفت و آمد در پی افزایش تعداد COVID-19 موارد مثبت. در شهر از جمعه, جولای 3, وجود خواهد داشت هیچ جنبش عمومی از 6 ساعت در روز است. تمام مغازه ها و موسسات تجاری را به باد کسب و کار توسط 6 بعد از ظهر.

دولت به تجدید نظر در این زمان از شب مقررات منع رفت و آمد در مشاوره با Mysuru منطقه وزیر S. T. Somashekar. وزیر در ملاقات با مقامات منطقه در دفتر کار خود در جدید DC پیچیده دفتر در Siddarthanagar این صبح است. شب حکومت نظامی است روش مورد استفاده توسط دولت به مردم اطمینان دهد که آیا سرمایه گذاری در خارج از خانه های خود را پس از ساعت کار می کند.

با توجه به سفارش های جدید شب حکومت نظامی باقی خواهد ماند از 6 بعد از ظهر تا 5 صبح به جای قبل از 8 ساعت به 5 هستم زمان. تنها خدمات ضروری مانند شیر غرفه فروشگاه های پزشکی و بیمارستان های بنزین تختخواب و درمانگاه اجازه خواهد داشت برای باز کردن پس از 6 بعد از ظهر است. حتی خیابان مواد غذایی خواهد شد که نزدیک به 6 ساعت همراه با بازارها و مراکز و مشروب مغازه ها.

هر چند رسانه ها اجازه داده نمی شد در داخل جلسه منطقه وزیر در جریان خبرنگاران پس از جلسه. "آن را برای خود ایمنی است که قوانین شده اند تنگ تر و من مصرانه از شما را به همکاری با دولت های منطقه" Somashekar اعتراض به Mysureans.

به عنوان موسمی است که پیشبرد موارد آنفلوانزا مانند بیماری (ILI) و شدید تنفسی حاد بیماری (ساری) ملزم به افزایش است. "بزرگان که در معرض مزمن و سرماخوردگی و تب و باید باقی می ماند در داخل خانه های خود را و آنها باید اجتناب از راه رفتن در هوای سرد و باد" Somashekar اضافه شده است.

ماسک اجباری: کسانی که نمی پوشیدن ماسک و چشم پوشی اجتماعی فاصله گرفتن از هنجارهای جریمه خواهد شد Rs. 200 در Mysuru شهر محدوده شرکت و Rs. 100 در مناطق روستایی. "ما به دادگاه تجدید نظر به مردم به mandatorily ماسک می پوشند اما هنوز هم مردم نه اطاعت. شروع چهار شنبه, جولای 3, پلیس و MCC مقامات و کارکنان خواهد بود قدرت را به لوی خوب از Rs. 200. مربوطه شهرداری و پلیس لوی را خوب خارج از MCC محدودیت," او گفت:.

پرداختن به newsmen, Mysuru معاون کمیسر Abhiram G. Sankar گفت که دولت های منطقه قادر است و مجهز به دسته سنبله در COVID-19 موارد است. "ما افزایش تست و تا دیروز 20,375 افراد آزمایش شده اند. جدید بیمارستان ها و COVID امکانات مراقبت های شناسایی شده اند و در حال مجهز به تخت و لازم است تغییرات," او اضافه شده است.

MLAs S. A. Ramdas و L. Nagendra MP Pratap Simha شهرستان کمیسر پلیس دکتر Chandragupta, سرپرست پلیس C. B. Ryshyanth, MCC کمیسر Gurudatta Hegde, ZP مدیر عامل Prashanth Kumar Mishra و دیگر افسران در این نشست حضور داشتند.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن