Facebook می گوید: از بین بردن ویروسی COVID-19 اطلاعات غلط تصویری 'در زمان طولانی تر از آن را باید'

Facebook اتحاد بالید خود را در کامل اعتدال و حذف COVID-19 اطلاعات غلط ارسال شده به آن در شبکه های اجتماعی پس ا

توسط PARINEWS در 8 مرداد 1399

Facebook اتحاد بالید خود را در کامل اعتدال و حذف COVID-19 اطلاعات غلط ارسال شده به آن در شبکه های اجتماعی پس از ماه مارس, اما این شرکت در حال حاضر زیر آتش برای داشتن موفق به اقدام برای چندین ساعت در برابر یک حرکت سریع ویروسی Breitbart اخبار تصویری ترویج خطرناک coronavirus تئوری های توطئه و درمان بیش از آخر هفته.

این شرکت در حال حاضر می گوید حذف تصویری "در زمان طولانی تر از حد انتظار" در بیانیه ای با توجه به آستانهو این شرکت در حال رفتن به بررسی همین دلیل است. قبل از Facebook در زمان عمل های تصویری — شامل غیر کارشناسان امتناع از پوشیدن ماسک در حالی که شعار تایید نشده virus درمان — تا به حال شده است به طور گسترده ای به اشتراک گذاشته شده ده ها میلیون بار از جمله رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در توییتر. پس از آن شروع به دست آوردن کشش Facebook و دیگر شبکه های اجتماعی از جمله توییتر و یوتیوب آن را برداشته و شروع به تلاش برای مهار گسترش آن از طریق reposts.

"ما حذف این ویدئو برای ساخت ادعاهای دروغین در مورد درمان و پیشگیری اشاره به COVID-19. افرادی که در واکنش به اظهار نظر یا این ویدئو را ببینید پیام کارگردانی آنها را به اطلاعات معتبر در مورد ویروس" سخنگوی میگه. "آن زمان ما چند ساعت به اجرا در برابر تصویری و ما در حال انجام یک بررسی برای درک این که چرا در زمان طولانی تر از آن را باید داشته باشد." این شرکت می گوید آن را حذف بیش از 7 میلیون قطعه گمراه کننده و یا نادرست مطالب مربوط به کروناویروس بین آوریل و ژوئن.

نیویورک تایمز روزنامه نگار کوین Roose یکی از اولین خبرنگاران به منظور بالا بردن زنگ در مورد تصویری که نگران کننده virality, استدلال که تصویری باقی مانده تا برای مدت طولانی به دلیل آن بوده است ارسال شده توسط Breitbart اخبار سازمان Facebook رفتار به عنوان عادلانه به رسانه های جریان اصلی به طوری که برای دلجویی از محافظه کاران که اغلب شکایت در مورد رسانه های اجتماعی دارد. Facebook ارتباطات کارمند اندی سنگ گفت که نمی شد درست نوشتن در یک پاسخ "این هیچ ربطی به newsworthiness است و نه چگونه ما newsworthiness سیاست کار می کند."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن