کلید ایجاد رتبه بالا محتوا ، بازدید و محبوبیت است. همه اینها فاکتورهای مهمی در بهینه سازی اتاق گفتگوی شما و افزایش بازدید هستند.
1- ایجاد یک انجمن باز
• تالارهایی که قبل از مشاهده محتوا نیاز به ثبت نام دارند از نظر سئو و بهینه سازی اتاق گفتگو چالش برانگیز هستند. این راهی برای افزایش عضویت در چت است ، اما می تواند میزان کاهش را افزایش دهد.
• انجمن های آزاد اعضای کمتری دارند ، اما محتوای آنها قابل جستجو است. همچنین خطر افزایش هرزنامه وجود دارد. اما به طور کلی ، سطح مشارکت بالاتر باعث افزایش رتبه می شود.
• یکی از جنبه های یک انجمن باز هرزنامه است. اما می توانید به طور خودکار تمام اتصالات خروجی را دنبال کنید.
2- از کدهای بدون نقص و صحیح استفاده کنید
• وزن انجمن و آهسته بودن بار باعث افت رتبه می شود. سفارشی سازی یا برخی از نرم افزارها می توانند در حل این مشکل به شما کمک کنند.
3 - ارتقا of ارتباط و چت روم
سئو یک راه حل کوتاه مدت نیست ، بلکه یک استراتژی بلند مدت است. رسیدن به نتیجه و انجام هر یک از موارد بالا صعود یک شبانه به صفحه اول گوگل نیست. تبلیغ ، اتصال و دریافت از انجمن بسیار مفید است.
• در انجمن ها شرکت کنید و با سایت های دوستانه ای که رقابت مستقیم ندارند ، لینک رد و بدل کنید.
• تبلیغات و پیوند به انجمن های رسانه های اجتماعی و نامه نگاری از طریق ایمیل ، مانند خبرنامه ها یا امضاهای ایمیل.
شعبده بازی و تقلب شما را به جایی نمی رساند. وظیفه شما ایجاد یک جامعه و محتوای جدید برای تعامل است. به یاد داشته باشید که این محتوا در بهینه ساز اتاق گفتگو با Community King موجود است. موتورهای جستجو عاشق سایت های پویا با محتوای متنوع هستند. همچنین ، ایجاد محتوای منحصر به فرد با ایجاد تعامل بیشتر ، در بهینه سازی اتاق گفتگوی شما تأثیر بسزایی دارد. اگر اتاق گفتگوی شما از نظر هدف سازگار است و جامعه آن را دوست دارد ، موتورهای جستجو نیز از آن خوشتان می آید.
اتاق های گفتگو برای سئو بسیار دشوارتر هستند زیرا آنها صفحه ای برای ارائه محتوای خاص یا محتوای سایت های چند صفحه ای ندارند. اما با رعایت چند نکته می توانید چت خود را به خوبی بهینه کنید.
اول از همه ، باید بگویم که آدرس یا دامنه چت روم بر SEO آن تأثیر نمی گذارد (که به معنای نام دامنه است) ، اما گوگل به سایت هایی که دامنه آنها بین المللی است ، امتیازات بهتری می دهد ، اما نه چندان. دامنه (COM) برای این کار مناسب است ، اما متأسفانه اتاق های گفتگو فیلتر شده اند و برای برخی از آنها پرداخت هزینه دامنه جدید و خرید دامنه های رایگان مانند (tk - cf - ml ga) امکان پذیر نیست.
مشکلی نیست شما می توانید در همان دامنه خود را بسیار خوب ببینید. من باید در مورد دامنه ها چیزی بیشتر بگویم ، به عنوان مثال ، دامنه ehsas-chat.com را خریداری کردم و فقط می خواهم در مورد آن صحبت کنم (چت). به نظر می رسد تاثیری در جستجوی گوگل دارد. اما اینطور نیست! گوگل به نام دامنه توجه نمی کند و هرچه دامنه کوتاهتر باشد ، بهتر است. با همان دامنه "محمد" ، با تولید محتوای خوب ، می توانم با کلمه "غلامعلی" به بالاترین رتبه گوگل برسم. بنابراین نسبت به دامنه حساس نباشید.
نکته بعدی در مورد کلمات کلیدی و توضیحات پیوند است. کلمات کلیدی و به طور کلی فرامارکت ها برای Google بسیار بسیار مهم هستند. شما باید این کلمات و توضیحات را خیلی دقیق انتخاب کنید. معمولاً می توانید 10 کلمه را برای کلمات کلیدی خود انتخاب کنید.
اما چگونه می توان به این نتیجه رسید!
ابتدا به نام گپ و گفت خود نگاه کنید ، سپس با رقبای خود آشنا شوید و ببینید از چه کلمه کلیدی استفاده کرده اند. به عنوان مثال ، من به دنبال چت باران هستم و می بینم که 10 سایت با این کلمه روبرو شده اند. به همین دلیل سراغ کلمات محکم می روم تا خودم را نشان دهم و از رقبای خود پیشی بگیرم.
در این مثال ، ابتدا می خواستم با پرتوی چت و سپس با چت و گپ دیده شوم. سعی کنید سایر گپ و گفتها را در اینجا نامگذاری نکنید.
اکنون به بخش توضیحات یا Meta Description رسیده ایم که باید در حدود 20 کلمه خلاصه شود ، که نیازی به جداکننده ندارد و باید شرح کاملی از وب سایت شما را ارائه دهد ، مانند مثال زیر.
عدد بعدی برچسب h1 تا h6 دارد. این برچسب ها برای گوگل بسیار مهم هستند و برای ما بسیار حساس هستند ، ما باید بدانیم چه زمانی و کجا از آنها استفاده کنیم.
در هر صفحه فقط یک بار از برچسب h1 استفاده کنید و کلمات مهم خود را درون آن قرار دهید. هنوز می توانید از نشانگر h2 تا 3-4 استفاده کنید و مقدار آن از برچسب h1 کمتر است و کلمات دیگری را اضافه کنید. مثل اسم قلعه های بزرگ.
به همین ترتیب ادامه دهید و نام گپ های مختلف را در این برچسب ها بنویسید. هرچه به h6 نزدیکتر می شویم ، مقدار این برچسب ها کمتر است.
بگذارید چند نکته کوچک برای شما بگویم که مشاهده خواهید کرد بسیار بهتر خواهد بود. Google به کلمات پررنگ حساس است. اما آداب و معاشرت مطلوب نیست. شما باید از برچسب قوی استفاده کنید و کلمات مهم را بین آن قرار دهید.
و این را هم بگویم که سعی کنید از سبک css در برچسب های خود استفاده نکنید که گوگل رتبه شما را پایین می آورد. تا جایی که می توانید از خارج استفاده کنید .
اکنون ، اگر همه این کارها را انجام داده اید ، بازدید اتاق گفتگوی شما زیاد بوده است ، اما هنوز از رتبه بندی خود در Google راضی نیستید. شما باید از بازخورد استفاده کنید
این بدان معنی است که لینک سایت شما در سایت های بزرگ قرار می گیرد و شما پیوندهایی را برای خود ایجاد می کنید. هرچه سایت بزرگتر باشد ، پیوند شما معتبرتر خواهد بود.
این می تواند در هزینه های شما صرفه جویی کند. خرید پیوند از گوگل بسیار بسیار مهم است. اگر پیوندها در سایت های خوبی قرار داشته باشند ، به زودی به صفحه اصلی و رتبه بندی Google خواهید رسید. اگر قصد انجام این کار را دارید ، خود پیوند را خریداری نکنید. کار را به یک متخصص بسپارید.
چت روم ها سایت هایی هستند که افراد به صورت گروهی با یکدیگر تعامل دارند. که مکالمات کاربران را به صورت پیام های ارسالی نشان می دهد. این سایت ها برای تکامل باید دیده شوند. برای انجام این کار ، شما باید یک اتاق گفتگوی سئو انجام دهید و از تکنیک های جستجوگرها برای اتاق گفتگوی خود استفاده کنید. در سایت SEO Black شما می توانید یاد بگیرید که چگونه یک اتاق گفتگوی سئو بسازید و بازدیدکنندگان را به آن جذب کنید. مقالات زیادی در وب برای افزایش چت روم SEO وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید.
سئو و بهینه سازی اتاق گفتگو به معنی افزایش رتبه با استفاده از تکنیک های جستجوگرها است. غالباً نکاتی درباره چت روم سئو و نحوه انجام آن وجود دارد. اما تمرکز بر ایجاد یک جامعه پر رونق با استفاده از محتوای مفید ، البته کمی دشوار ، قابل دستیابی است.
2. آیا جامعه به نقشه سایت نیاز دارد؟
Sitemaps فایلهای XML هستند که به موتورهای جستجو کمک می کنند پیوندهای سایت را پیدا کنند. آنها همچنین اطلاعات پیوند را برای کمک به ربات های موتور جستجو فراهم می کنند. محتوای انجمن ها دارای ساختار درختی است و نیازی به نقشه سایت ندارد.
3. آیا ساختار URL مهم است؟
هر موضوع جدید برای ایجاد یک اتاق گفتگو به یک اتصال منحصر به فرد نیاز دارد. پیوندهای محتوا و پست های گپ باید براساس عنوان بحث باشد.
4 - اگر انجمن به سیستم عامل دیگری با ساختار URL متفاوت منتقل شود ، آیا رتبه بندی حفظ می شود؟ بله ، با تنظیم تغییر مسیر 301. تغییر مسیر 301 چیست؟ برای همیشه پیوند قدیمی را به مسیر مشخص شده منتقل کنید.
5 - قراردادن یک انجمن در یک صفحه وب سایت تاثیری در سئو سایت دارد؟ فهرست محتوای iframe گوگل همیشه به درستی انجام نمی شود. وقتی انجمن زیر دامنه است و پیوندهایی به ناوبری سایت دارد ، Google مشکلی در یافتن و خزیدن محتوا ندارد. همچنین ، کاربران می توانند پیوندهای خارجی را به صفحات خاص انجمن پیوند دهند ، که تأثیر زیادی در سئو سایت شما دارد.
6- مواردی که به چت روم سئو آسیب می رساند؟
• خرید پیوندها
• پیوندهای سایت های نامعتبر. (برای حذف پیوندهای مضر از MejesticSEO یا Moz استفاده کنید)
• Trojan (سایت خود را از نظر وضعیت مرور ایمن در Google بررسی کنید)
• انتخاب دامنه ضعیف
• هرزنامه (افزونه هایی برای حل این مشکل وجود دارد)
نکاتی را در چت روم سئو قرار دهید
اگر تصمیم به جاسازی دارید ، نکات مربوط به جاسازی در یک اتاق گفتگوی سئو را دنبال کنید:
• الگوهای مناسب داخلی را انتخاب کنید (الگوی چت روم SEO)
• یک فروم در یک زیر دامنه ایجاد کنید
• ثبت دامنه فرعی در Google Webmaster. (اگر داخلی نیست ، باید همین کار را انجام دهید)
• تعبیه در صفحه ای که حاوی خطاهای JavaScript نیست.
بهینه سازی کد الگو
بهینه سازی تصاویر
کد جاوا را کوچک کنید
سبک ها را کاهش دهید
افزایش سرعت بارگیری چت روم (برای کاربران و موتورهای جستجو بسیار مهم است)
اتاق های گفتگو را در موتورهای جستجو ثبت کنید
اتاق های گفتگو را در شبکه های اجتماعی آماده کنید
اتاق گفتگو را برای کلمات کلیدی آماده کنید (مانند: چت ، اتاق گفتگو و غیره)
یک اتاق گفتگو در Google Webmaster ثبت کنید و تنظیمات مناسب را انجام دهید
با الکسا ثبت نام کنید و رتبه الکسا خود را ارتقا دهید .
مقالات مشابه
- تاشکند خاطرات کتاب در Lal Bahadur Shastri منتشر خواهد شد فردا
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- افسر IAS P. Manivannan می گوید مشتاقان به صورت امتحان با هدف روشن در ذهن
- در اینجا چگونه الکسا, گوگل, دستیار, و سیری در پاسخ به این سوال " آیا سیاه زندگی مهم است؟'
- تجهیزات و علوم آزمایشگاهی - استاد علوم آزمایشگاهی
- ترفند های زندگی و خانه داری - زندگی آسان
- ایالات متحده اعلام کرد 1 میلیارد دلار فشار تحقیقاتی برای هوش مصنوعی و محاسبات کوانتومی 88801100011088 بر اساس گزارش های متعدد، دولت آمریکا امروز یک میلیارد دلار بودجه جدید برای هوش مصنوعی چند رشته ای و قطب های تحقیقاتی محاسبات کوانتومی اعلام می کند. در مجموع ۱۲ هاب تأمین مالی خواهد شد که هر کدام در داخل آژانس های مختلف دولت فدرال تعبیه شده اند. کار آنها طیف متنوعی از موضوعات را در بر خواهد گرفت، از استفاده از یادگیری ماشین برای علوم جوی و اقیانوس، تا سرعت بخشیدن به شبیه سازی های فیزیک با انرژی بالا با سیستم های کوانتومی. سرمایه گذاری بخشی از فشار آهسته از کاخ سفید برای تامین بودجه فن آوری های در حال ظهور است. بسیاری از مشاوران سیاست نگران شده اند که آمریکا در هوش مصنوعی و تحقیقات کوانتومی در مقایسه با رقبای مانند چین عقب می ماند، و هشدار می دهند که این فناوری ها نه تنها برای توسعه اقتصادی بلکه امنیت ملی نیز موثر هستند. این بسیار دشوار است را به مقایسه عادلانه از ایالات متحده و چینی صرف فن آوری مانند هوش مصنوعی به عنوان بودجه و تحقیقات در این زمینه منتشر است. اگرچه چین برنامه های بلندپروازانه ای را برای تبدیل شدن به رهبر جهان در هوش مصنوعی تا سال ۲۰۳۰ اعلام کرد، اما آمریکا هنوز از این کشور در بودجه نظامی (که به طور فزاینده ای شامل تحقیقات هوش مصنوعی می شود) پیشی می گیرد، در حالی که شرکت های فناوری آمریکا مانند گوگل و مایکروسافت همچنان رهبران جهان در هوش مصنوعی باقی می مانند. دولت ترامپ به احتمال زیاد اخبار امروز را به عنوان ضد تعادلی برای شهرت ناخوشایند خود به دلیل حمایت از تحقیقات علمی ارائه خواهد کرد. به مدت چهار سال متوالی، بودجه های دولتی کاهش های گسترده ای را برای تحقیقات فدرال پیشنهاد کرده اند، از جمله کار در فشار دادن موضوعاتی مانند تغییرات آب و هوایی. تنها زمینه های هوش مصنوعی و محاسبات کوانتومی، با پیوندهای آشکار خود با پرکارهای نظامی و ژئوپلیتیک جهانی، شاهد افزایش سرمایه گذاری بوده اند. به گزارش وال استریت ژورنال، مایکل کراویوس، مدیر ارشد فناوری آمریکا پیش از اعلام امروز گفت: «این کاملا <em>The Wall Street Journal</em>ضروری است که آمریکا همچنان جهان را در هوش مصنوعی و کوانتومی رهبری کند.» "آینده رونق اقتصادی آمریکا و امنیت ملی با چگونگی سرمایه گذاری، تحقیق، توسعه و استقرار این فناوری های لبه برش امروز شکل خواهد گرفت." حدود ۶۲۵ میلیون دلار از بودجه امروز به تحقیقات مربوط به علوم اطلاعات کوانتومی در پنج مرکز مرتبط با وزارت انرژی (DOE) خواهد رفت. ۱۴۰ میلیون دلار دیگر در هفت ابتکار هوش مصنوعی سرمایه گذاری خواهد شد که دو ابتکار نظارت شده توسط وزارت کشاورزی آمریکا (USDA) و پنج دلار توسط بنیاد ملی علوم (NSF) نظارت می شود. به گزارش ای.اف.ای، به احتمال زیاد به معنی دسترسی به منابع رایانش ابری، <em>WSJ</em>شرکت های فناوری خصوصی، از جمله آی بی ام و مایکروسافت، ۳۰۰ میلیون دلار در قالب «کمک های مالی فناوری-خدمات» کمک می کنند. شما می توانید یک لیست کامل از پروژه های در حال تامین بودجه در این گزارش از <em>VentureBeat بخوانید.</em>
- نوجوان عراقی پس از امتناع از درخواست ازدواج و جمع آوری پول برای عمل جراحی در خارج از کشور بر اثر اسیدپاشی بد چهره شد | اخبار جهان
- کرونا: به گفته ONS، تقریباً 1.3 میلیون نفر در بریتانیا از کووید طولانی مدت رنج می برند | اخبار انگلستان
- کربن فعال اسم