کووید 19: بوریس جانسون امکان پاسخ به اتهامات مربوط به جشن کریسمس شماره 10 را رد کرد، زیرا حزب کارگر خواستار تحقیق در مورد این موضوع است | اخبار سیاسی

[ad_1] بوریس جانسون توضیح این موضوع را رد کرد که آیا سال گذشته در زمان اعمال محدودیت‌های ویروس

توسط PARINEWS در 11 آذر 1400
[ad_1]

بوریس جانسون توضیح این موضوع را رد کرد که آیا سال گذشته در زمان اعمال محدودیت‌های ویروس کرونا در داونینگ استریت مهمانی‌هایی برگزار می‌شد یا خیر، زیرا حزب کارگر از مقام ارشد دولتی این کشور خواست تا در مورد این موضوع تحقیق کند.

اسکای نیوز می داند که چندین مهمانی در شماره 10 در آستانه برگزار شد کریسمس سال گذشته در حالی که مخلوط کردن در فضای داخلی در طبقه لندن ممنوع شد کووید قوانین

پس از گزارش هایی مبنی بر اینکه الف یک مهمانی بزرگ در اواخر دسامبر برگزار شد، مشخص شد که کارمندان داونینگ استریت با وجود قوانینی که اختلاط بین بادکنک های خانگی را ممنوع می کند، بعد از کار جمع می شوند و برای آرام شدن الکل می نوشند.

نخست وزیر بوریس جانسون از بازار غذا و نوشیدنی بریتانیا که در خیابان داونینگ لندن تأسیس شده است، بازدید کرد.  تاریخ عکس: سه شنبه 30 نوامبر 2021
تصویر: حزب کارگر از مقام ارشد دولت بریتانیا خواسته است که در این باره تحقیق کند

داونینگ استریت اصرار داشت که هیچ قانونی در این دوره نقض نشده است.

نخست وزیر بوریس جانسون در پاسخ به این سوال که چرا شرح خود را در مورد اتهامات پنجشنبه توضیح نمی دهد، گفت: "چون به شما گفتم آنچه می خواهم تکرار کنم... دستورالعمل ها وجود دارد و من بسیار بسیار مشتاق هستم که مردم آن را درک کنند. "

PM وی افزود: ما نمی خواهیم مردم احساس کنند که باید شروع به بازگرداندن کارها کنند.

و همانطور که قبلاً بارها گفته‌ام، فکر می‌کنم ما رویکردی متعادل و متناسب با ریسک داریم، اما من همچنین می‌خواهم من معتقدم که کریسمس امسال به طور قابل توجهی بهتر از گذشته خواهد بود"

نخست وزیر در پاسخ به اینکه آیا امسال میزبان جشن کریسمس خواهد بود یا خیر، گفت: «ما همیشه رویدادهایی داشتیم. ما یک رویداد برای هانوکا داشتیم، چراغ های کریسمس و انواع چیزها را طبق قوانین، همانطور که انتظار دارید، در شماره 10 روشن کردیم."

به عنوان می آید از کار معاون رهبر، آنجلا رینور به سایمون کیس، وزیر کابینه نامه نوشت تا از او بپرسد که آیا این اتهامات را بررسی خواهد کرد یا موضوع را به پلیس تحویل خواهد داد.

محدودیت های سطح 3 چه بود؟

دو روز قبل از برگزاری جشن دوم در خیابان داونینگ، لندن به محدودیت‌های سطح 3 منتقل شد، جایی که هر گونه اختلاط در داخل خانه ممنوع بود مگر اینکه افراد در بالون‌های خانگی باشند.

این به دلیل افزایش سریع عفونت‌های COVID-19 به دلیل ظهور نوع به اصطلاح آلفا است که اولین بار در نوامبر سال گذشته در کنت شناسایی شد.

تحت این محدودیت‌ها، میخانه‌ها و رستوران‌ها مجبور به تعطیلی شدند، به استثنای غذا برای خانه و تحویل، و حدود 34 میلیون نفر از ساکنان لندن و سایر بخش‌های انگلیس از جمله اسکس و هرتفوردشایر را تحت تأثیر قرار داد.

مت هنکاک وزیر سابق بهداشت در آن زمان گفت که نسخه بریتانیایی ویروس کرونا با شیوع سریعتر در جنوب انگلیس مرتبط است.

قوانین سطح 3 همچنین به این معنی است که طرفداران ورزش نمی توانند در رویدادهای استادیوم شرکت کنند. در همین حال، مکان‌های تفریحی سرپوشیده - مانند تئاتر، سالن‌های بولینگ و سینماها - مجبور بودند بسته بمانند.

خانم رینور در نامه‌ای به آقای کیس گفت درک اینکه چگونه هر رویدادی می‌توانست در چارچوب قوانین باشد «دشوار است» و گفت که دولت «پیام‌های بهداشت عمومی» را تضعیف می‌کند.

اوایل این هفته، The Mirror گزارش داد که در 18 دسامبر، 40 نفر در یک حادثه سقوط در خیابان داونینگ شرکت کردند، جایی که کارکنان تا پاسی از شب نوشیدند، صحبت کردند و جشن گرفتند.

اسکای نیوز متوجه شده است که افراد حاضر در این مهمانی با بازی، غذا و نوشیدنی موهای خود را آرام می کنند.

طبق گزارش ها، این یک جشن کریسمس بود، اما یکی از دستیاران دولت گفت که او برای خداحافظی با یکی از همکاران شاغل در خیابان داونینگ که به سمت دیگری نقل مکان کرد، دعوت شده بود.

در 16 دسامبر، دو روز قبل از دعوای بزرگ در خیابان داونینگ، لندن ظاهراً به محدودیت‌های سطح 3 منتقل شد، جایی که هرگونه اختلاط در داخل خانه ممنوع بود مگر اینکه افراد در بالون‌های خانگی باشند.

یک روز پس از برگزاری این مهمانی، نخست‌وزیر برنامه‌های اجازه برگزاری آن را رد کرد کریسمس اختلاط برای خانواده ها در پس زمینه افزایش کووید شماره پرونده و چند روز بعد یک بلوک جدید به اجرا درآمد.

لطفاً از مرورگر Chrome برای پخش‌کننده ویدیویی در دسترس‌تر استفاده کنید

بوریس جانسون روز پنجشنبه یک تقویت کننده دریافت کرد

سخنگوی شماره 10 در مورد فشار بر کارکنان حزبی که در این مدت بازداشت شده بودند گفت: "قوانین کووید همیشه رعایت شده است."

داونینگ استریت روز سه شنبه مجبور شد این اتهامات را رد کند آقای جانسون قوانین کروناویروس را با حزب شماره 10 کریسمس گذشته نقض می کند، پس از آن که روزنامه میرور گفت که نخست وزیر در 27 نوامبر در هنگام خروج از کشور سخنرانی کرد - زمانی که کشور در دومین دوره بود. بسته شدن

روز بعد، سخنگوی نخست وزیر در یک نشست خبری منظم تکرار کرد که "قوانین در تمام مراحل رعایت شده است".

داستان اصلی ادعا می کند که آقای جانسون در رویداد دسامبر که توسط اعضای تیم برتر او برگزار شد، شرکت نکرد.

سخنگوی همسر کری جانسون، نخست وزیر، میزبانی تعطیلات یا مهمانی هایی را در آپارتمان این زوج در حالی که محدودیت ها وجود داشت را رد کرد.

"این کاملا مزخرف است. او به میرور گفت: «خانم جانسون همیشه از قوانین کرونا پیروی می‌کرده است و این قطعاً اشتباه است.

لطفاً از مرورگر Chrome برای پخش‌کننده ویدیویی در دسترس‌تر استفاده کنید

تصویر در حال ظهور از آفریقای جنوبی نشان می دهد که نوع Omicron ممکن است یک دلیل واقعی برای نگرانی باشد

کارمندان داونینگ استریت به‌عنوان کارگران کلیدی طبقه‌بندی می‌شوند و در همه جا حضور داشته‌اند و اعضای آن ساعت‌های طولانی برای مقابله با همه‌گیری کار می‌کنند.

بررسی آقای جانسون در مورد گزارش های نخست وزیر در روز چهارشنبه، سر کایرا استارمر او را متهم کرد برگزاری یک "پارتی مست" در شماره 10 کریسمس گذشته با وجود قوانین کووید در آن زمان.

رهبر حزب کارگر گفت که جانسون "مردم بریتانیا را احمق می‌گیرد"، اما نخست وزیر گفت "همه جهت‌ها به طور کامل رعایت شده است".

«به همین دلیل است. خوب، من قوانینی را دارم که در آن زمان، نخست وزیر، این حزب حاکم بود، آنها بسیار واضح هستند.»

«نیازی نیست که یک ناهار کریسمس یا مهمانی داشته باشید. آیا نخست وزیر واقعاً انتظار دارد که کشور باور کند در حالی که سال گذشته مردم از دیدن عزیزان خود در کریسمس منع شده بودند، برای او و دوستانش خوب بود که یک مهمانی مستی ترتیب دهند؟ در خیابان داونینگ؟"

آقای جانسون پاسخ داد: "من آنچه را که در مورد شماره 10 و وقایع 12 ماه پیش گفتم، گفتم، اما به این دلیل که او می‌پرسد که ما امسال می‌خواهیم کشور چه کاری انجام دهد، که من فکر می‌کنم، رک و پوست کنده، توجه بیشتری است."

لطفاً از مرورگر Chrome برای پخش‌کننده ویدیویی در دسترس‌تر استفاده کنید

سر کیر استارمر می گوید معتقد است که راهپیمایی های کریسمس می توانند ادامه پیدا کنند، اما دولت باید "دستورالعمل های واضح تری" ارائه دهد.

گزارش اولیه Mirror ادعا کرد که برای هر دو رویداد حدود "40 یا 50" نفر از گونه تا فک در اتاق شماره 10 جمع شده بودند.

نوامبر گذشته، کل کشور در چهار هفته دوم در محاصره ملی قرار گرفت.

در نتیجه به همه گفته شد تا جایی که امکان دارد از خانه کار کنند و ارتباط در داخل خانه ممنوع شد.

این افشاگری ها پس از آن صورت می گیرد که نخست وزیر ایده لغو جشن های کریسمس امسال را به دلیل برنامه جدید رد کرد. گزینه Omicron.

پیش از این، دکتر جنی هریس، مدیر ارشد بهداشت هشدار داد که مردم باید ارتباطات را در طول فصل تعطیلات کاهش دهند تا عفونت‌های کووید آینده را محدود کنند.

اما نخست وزیر دعوت دکتر هریس را رد کرد و تاکید کرد که او قبلاً بسته ای از "اقدامات متعادل و متناسب" را در پاسخ به تهدید ناشی از نسخه جدید Omicron معرفی کرده است.


[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن