تبلیغی که نشان می داد دو دختر در حین خوردن مثلث های پنیر Dairylea وارونه آویزان شده بودند، پس از شکایت مردم ممنوع شد که ممکن است رفتار خطرناکی را تشویق کند.
ویدیوی درخواستی که در ماه آگوست در ITV Hub، All 4 و My 5 پخش شد، زوج را نشان می دهد که وارونه از در فوتبال آویزان شده اند، قبل از اینکه شخصی صبحانه را با پنیر باز کند و آن را بخورد.
در مجموع 14 بیننده شکایت داشتند که این تبلیغ رفتار خطرناکی را تایید یا تشویق می کند که می تواند برای کودکان خطرناک باشد.
"محدودیت برنامه برای کاهش خطر آسیب کافی نبود"
مالک Dairylea، Mondelez UK، گفت هدف از این تبلیغ که دو بزرگسال ناظر را نیز در پس زمینه نشان می دهد، به تصویر کشیدن والدین است که به فرزندان خود آزادی بیشتری می دهند.
این شرکت به مطالعه ای اشاره کرد که به گفته آنها از دیدگاه آنها حمایت می کند مبنی بر اینکه توانایی فرد در قورت دادن تحت تأثیر موقعیتی که در آن غذا می خورد، از جمله زمانی که وارونه غذا می خورد، ندارد.
بر اساس مطالعه و از آنجایی که شیره یک غذای نرم است، آنها گفتند که هنگام خوردن وارونه خطر خفگی بسیار پایین است.
این آگهی همچنین محدودیتی را برای برنامه «کودکان سابق» تعیین کرد، اما موندلز گفت که دیگر منتشر نمی شود و در صورت استفاده در آینده، ارجاع به تغذیه وارونه را حذف خواهد کرد.
اداره استانداردهای تبلیغاتی (ASA) گفت که از صندوق پیشگیری از تصادفات کودکان مشاوره گرفته است، که گفت سناریوی نمایش داده شده در آگهی یک موقعیت بالقوه پرخطر است.
ASA همچنین خاطرنشان کرد که یکی از شاکیان ادعا کرده بود که بستگان سه ساله آنها پس از دیدن آگهی، غذای آنها را در حالی که به صورت وارونه آویزان بودند خورده است.
ASA گفت: «به همین دلیل است که ما فکر میکردیم خوردن وارونه یک عمل خطرناک است و میتواند برای کودکان خطرناک باشد».
بنابراین ما به این نتیجه رسیدهایم که محدودیت برنامه برای کاهش خطر آسیب کافی نیست و تبلیغات قانون را نقض میکند.
این زمانی رخ داد که دو تبلیغ دیگر، لیپتون آیس چای و آکوا پورا، به دلیل ادعای گمراهکنندهای مبنی بر اینکه بطریها از مواد 100% بازیافتی ساخته شدهاند، ممنوع شد.
برای هر دو محصول، این عبارت روی درپوش یا برچسب اعمال نمی شود.
پنج تبلیغ دیگر که در سال های اخیر ممنوع شده اند:
فوریه 2020
چیز کوچک خوب
تبلیغ یوتیوب، که با یک مدل شروع شد که به طرز اغواکنندهای روی شانههایش نگاه میکرد در حالی که یک شلوار مشکی به سبک وینیل وینیل با باسنهایش آشکار بود. ممنوعیت به دلیل "بیش از حد جنسی".
صحنه ای دیگر مدلی را نشان می دهد که یک لباس بدن مشبک و چکمه های بالای زانو پوشیده در حالی که به یک طرف دراز کشیده و زانویی خمیده و نوار نئونی بین پاهایش دارد.
شخصی شکایت کرد که این تبلیغ برای زنان بیش از حد جنسی و عینی شده است و گفت که این تبلیغ توهین آمیز و غیرمسئولانه است.
دسامبر 2020
کلارنا
که در به بانک سوئدی دستور داده شد که کمپین اینستاگرام را تکرار نکند که "غیر مسئولانه" مشتریان را تشویق کرد که برای تفریح در طول همه گیری، بدهی بدهند.
چهار نفر از افراد به اصطلاح تأثیرگذار توسط کلارنا دستمزد دریافت کردند تا مردم را تشویق کنند تا از خدمات بانک «بخرید، بعدا پرداخت کنید» برای خرید چیزهایی که «روحیه آنها را بالا می برد» استفاده کنند.
جولای 2021
BrewDog
اگرچه او ادعا می کرد که "زبان در گونه" است، یک تبلیغ اینستاگرام از BrewDog که می گوید «به دلیل قوانین تبلیغاتی نمی توانیم ادعا کنیم که این نوشیدنی سالم است» توسط سازمان استاندارد تبلیغات (ASA) نیز ممنوع شد.
ASA پنج شکایت دریافت کرد مبنی بر اینکه پستی در رسانه های اجتماعی در ژانویه نشان می دهد که نوشیدنی سالم است و از ادعاهای سلامت عمومی استفاده می کند که برای نوشیدنی های الکلی مجاز نیستند.
اکتبر 2021
آلپرو
Alpro از ادامه استفاده از تبلیغات منع شد برای شیر بادام خود پس از اینکه حکم شد که او یک ادعای محیطی گمراه کننده داشته است.
این پوستر تعدادی جایگزین برای شیر بدون لبنیات را تبلیغ می کرد که در اکتبر 2020 از کنار یک اتوبوس قابل مشاهده بود و روی آن نوشته شده بود: «ایستگاه بعدی. دستور العمل شما برای یک سیاره سالم تر! "و" خوب برای سیاره، براوو برای شما!"
متقاضی که کشت تجاری بادام را باعث آسیب به محیط زیست میدانست، در مورد اینکه آیا ادعای «خوب برای سیاره» گمراهکننده است و میتوان آن را توجیه کرد، اختلاف نظر داشت.
گاز انگلیس
تبلیغات بریتیش گاز ممنوع شد زیرا این فرض که تماس های اضطراری در کوتاه مدت برای همه مشتریان در دسترس باشد گمراه کننده تلقی می شد.
تبلیغات HomeCare 24 شکایت مشتری را به همراه داشت، اگرچه این شرکت میگوید که قبل از اینکه همهگیری زمان پاسخ را تحت تأثیر قرار دهد ایجاد شده است.
[ad_2]
مقالات مشابه
- Facebook حسابرسان تماس مارک زوکربرگ برای 'آزار دهنده و دلخراش گیری'
- اپل بلوک به روز رسانی فیس بوک است که به نام App فروشگاه 'مالیات' 88801100011088 فیس بوک به رویترز می گوید اپل فیس بوک را از اطلاع رسانی به کاربران مسدود کرد که اپل ۳۰ درصد از خریدهای در برنامه انجام شده از طریق یک ویژگی جدید برنامه ریزی شده را جمع آوری خواهد کرد. اپل گفت به روز رسانی نقض قانون App Store است که اجازه نمی دهد توسعه دهندگان اطلاعات "بی ربط" را به کاربران نشان دهند. این ویژگی به کاربران فیس بوک اجازه می دهد تا بلیط رویدادهای آنلاین را به طور مستقیم از طریق برنامه خریداری کنند. قوانین اپل می گویند که خرید محتوای دیجیتال باید از سیستم پرداخت های App Store استفاده کند و به اپل ۳۰ درصد از کل را می دهد. فیس بوک می گوید از اپل خواسته است از این هزینه چشم پوشی کند تا تمام درآمد ها بتواند به سر و کار برگزارکنندگان رویداد برود، اما اپل نپذیرفت. این ویژگی هم اکنون در دسترس است، اما بدون پیام در مورد کاهش ۳۰ درصدی اپل. در اوائل ماه جاری فیس بوک تصویری منتشر کرد که نشان می داد پیام در برنامه چه شکلی خواهد بود. ...
- 10 Best Office Chair To Upgrade Your Home Office
- در صورت عدم محاکمه مجدد در پرونده قاچاق جنسی، دادستان های گیسلین ماکسول از اتهام شهادت دروغ کنار خواهند رفت | اخبار آمریکا
- اما رادوکانو برنده جایزه بهترین شخصیت ورزشی سال بی بی سی شد، اما پس از مثبت شدن تست کووید، مراسم را از دست داد | اخبار انگلستان
- بیمارستان های خصوصی نمی تواند انکار درمان به COVID-19 بيمار: DC
- Covid-بهبود بیمار می گوید... اقامت مثبت و صبور
- ظروف شیشه ای آزمایشگاهی فلاسک پایین
- سوپاپ در سرسیلندر قرار گرفته است
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی