تبلیغی که نشان می داد دو دختر در حین خوردن مثلث های پنیر Dairylea وارونه آویزان شده بودند، پس از شکایت مردم ممنوع شد که ممکن است رفتار خطرناکی را تشویق کند.
ویدیوی درخواستی که در ماه آگوست در ITV Hub، All 4 و My 5 پخش شد، زوج را نشان می دهد که وارونه از در فوتبال آویزان شده اند، قبل از اینکه شخصی صبحانه را با پنیر باز کند و آن را بخورد.
در مجموع 14 بیننده شکایت داشتند که این تبلیغ رفتار خطرناکی را تایید یا تشویق می کند که می تواند برای کودکان خطرناک باشد.
"محدودیت برنامه برای کاهش خطر آسیب کافی نبود"
مالک Dairylea، Mondelez UK، گفت هدف از این تبلیغ که دو بزرگسال ناظر را نیز در پس زمینه نشان می دهد، به تصویر کشیدن والدین است که به فرزندان خود آزادی بیشتری می دهند.
این شرکت به مطالعه ای اشاره کرد که به گفته آنها از دیدگاه آنها حمایت می کند مبنی بر اینکه توانایی فرد در قورت دادن تحت تأثیر موقعیتی که در آن غذا می خورد، از جمله زمانی که وارونه غذا می خورد، ندارد.
بر اساس مطالعه و از آنجایی که شیره یک غذای نرم است، آنها گفتند که هنگام خوردن وارونه خطر خفگی بسیار پایین است.
این آگهی همچنین محدودیتی را برای برنامه «کودکان سابق» تعیین کرد، اما موندلز گفت که دیگر منتشر نمی شود و در صورت استفاده در آینده، ارجاع به تغذیه وارونه را حذف خواهد کرد.
اداره استانداردهای تبلیغاتی (ASA) گفت که از صندوق پیشگیری از تصادفات کودکان مشاوره گرفته است، که گفت سناریوی نمایش داده شده در آگهی یک موقعیت بالقوه پرخطر است.
ASA همچنین خاطرنشان کرد که یکی از شاکیان ادعا کرده بود که بستگان سه ساله آنها پس از دیدن آگهی، غذای آنها را در حالی که به صورت وارونه آویزان بودند خورده است.
ASA گفت: «به همین دلیل است که ما فکر میکردیم خوردن وارونه یک عمل خطرناک است و میتواند برای کودکان خطرناک باشد».
بنابراین ما به این نتیجه رسیدهایم که محدودیت برنامه برای کاهش خطر آسیب کافی نیست و تبلیغات قانون را نقض میکند.
این زمانی رخ داد که دو تبلیغ دیگر، لیپتون آیس چای و آکوا پورا، به دلیل ادعای گمراهکنندهای مبنی بر اینکه بطریها از مواد 100% بازیافتی ساخته شدهاند، ممنوع شد.
برای هر دو محصول، این عبارت روی درپوش یا برچسب اعمال نمی شود.
پنج تبلیغ دیگر که در سال های اخیر ممنوع شده اند:
فوریه 2020
چیز کوچک خوب
تبلیغ یوتیوب، که با یک مدل شروع شد که به طرز اغواکنندهای روی شانههایش نگاه میکرد در حالی که یک شلوار مشکی به سبک وینیل وینیل با باسنهایش آشکار بود. ممنوعیت به دلیل "بیش از حد جنسی".
صحنه ای دیگر مدلی را نشان می دهد که یک لباس بدن مشبک و چکمه های بالای زانو پوشیده در حالی که به یک طرف دراز کشیده و زانویی خمیده و نوار نئونی بین پاهایش دارد.
شخصی شکایت کرد که این تبلیغ برای زنان بیش از حد جنسی و عینی شده است و گفت که این تبلیغ توهین آمیز و غیرمسئولانه است.
دسامبر 2020
کلارنا
که در به بانک سوئدی دستور داده شد که کمپین اینستاگرام را تکرار نکند که "غیر مسئولانه" مشتریان را تشویق کرد که برای تفریح در طول همه گیری، بدهی بدهند.
چهار نفر از افراد به اصطلاح تأثیرگذار توسط کلارنا دستمزد دریافت کردند تا مردم را تشویق کنند تا از خدمات بانک «بخرید، بعدا پرداخت کنید» برای خرید چیزهایی که «روحیه آنها را بالا می برد» استفاده کنند.
جولای 2021
BrewDog
اگرچه او ادعا می کرد که "زبان در گونه" است، یک تبلیغ اینستاگرام از BrewDog که می گوید «به دلیل قوانین تبلیغاتی نمی توانیم ادعا کنیم که این نوشیدنی سالم است» توسط سازمان استاندارد تبلیغات (ASA) نیز ممنوع شد.
ASA پنج شکایت دریافت کرد مبنی بر اینکه پستی در رسانه های اجتماعی در ژانویه نشان می دهد که نوشیدنی سالم است و از ادعاهای سلامت عمومی استفاده می کند که برای نوشیدنی های الکلی مجاز نیستند.
اکتبر 2021
آلپرو
Alpro از ادامه استفاده از تبلیغات منع شد برای شیر بادام خود پس از اینکه حکم شد که او یک ادعای محیطی گمراه کننده داشته است.
این پوستر تعدادی جایگزین برای شیر بدون لبنیات را تبلیغ می کرد که در اکتبر 2020 از کنار یک اتوبوس قابل مشاهده بود و روی آن نوشته شده بود: «ایستگاه بعدی. دستور العمل شما برای یک سیاره سالم تر! "و" خوب برای سیاره، براوو برای شما!"
متقاضی که کشت تجاری بادام را باعث آسیب به محیط زیست میدانست، در مورد اینکه آیا ادعای «خوب برای سیاره» گمراهکننده است و میتوان آن را توجیه کرد، اختلاف نظر داشت.
گاز انگلیس
تبلیغات بریتیش گاز ممنوع شد زیرا این فرض که تماس های اضطراری در کوتاه مدت برای همه مشتریان در دسترس باشد گمراه کننده تلقی می شد.
تبلیغات HomeCare 24 شکایت مشتری را به همراه داشت، اگرچه این شرکت میگوید که قبل از اینکه همهگیری زمان پاسخ را تحت تأثیر قرار دهد ایجاد شده است.
[ad_2]
مقالات مشابه
- جف بزوس نمی تواند وعده آمازون کارکنان نمی دسترسی مستقل به فروشنده داده
- مایکروسافت تیم های گوگل و دیدار هر دو را بسته نوشتن شرح تصاویر و در اینجا چگونه آنها را با هم مقایسه
- سال قبل از بزرگ هک توییتر پیمانکاران گزارش جاسوسی در وبلاگ از جمله Beyoncé
- Google Docs, Sheets و Slides در حال حاضر یک تم تیره اندروید
- یک دانشجوی کالج از GPT-3 برای نوشتن نوشته های جعلی وبلاگ استفاده کرد و در بالای اخبار هکر ۸۸۸۰۱۱۰۰۰۱۱۰۸۸۸ به پایان رسید دانشجو لیام پورر کالج با استفاده از ابزار زبان مولد AI GPT-3 یک وبلاگ جعلی را تولید می کند که اخیرا در نقطه شماره 1 در هکر نیوز فرود آمد، MIT <em>فناوری را </em>نقد کنید. پورر در تلاش بود تا نشان دهد که محتوای تولید شده توسط GPT-3 می تواند مردم را به باور آن را توسط یک انسان نوشته شده است را گول بزند. و او به فناوری MIT <em>Review</em>گفت: «این کار فوق العاده آسان بود، در واقع، که بخش ترسناکبود.» بنابراین برای تنظیم مرحله در مورد شما با GPT -3 آشنا نیست : این آخرین نسخه از یک سری از ابزارهای خودکار AI طراحی شده توسط سان فرانسیسکو مبتنی بر OpenAI ، و در حال توسعه برای چندین سال است. در اساسی ترین حالت خود، GPT-3 (که مخفف "generative pre-trained transformer") است، متن خود را بر اساس اعلان های یک نویسنده انسانی تکمیل می کند. همکارم جیمز وینسنت توضیح می دهد که چگونه کار می کند: <blockquote>مانند تمام سیستم های یادگیری عمیق، GPT-3 به دنبال الگوها در داده ها می گردد. برای ساده کردن چیزها، برنامه روی یک جسم عظیم از متن آموزش دیده است که آن را برای منظم ی های آماری مین زنی شده است. این منظمیات برای انسان ناشناخته هستند، اما به عنوان میلیاردها اتصال وزندار بین گره های مختلف در شبکه عصبی GPT-3 ذخیره می شوند. مهم تر از همه، هیچ ورودی انسانی در این فرایند درگیر وجود دارد: برنامه به نظر می رسد و الگوهای بدون هیچ راهنمایی، که آن را پس از آن استفاده می کند برای تکمیل متن را باعث می شود. اگر کلمه "fire" را وارد GPT-3 کنید، برنامه می داند که بر اساس وزنه های شبکه اش، کلمات "کامیون" و "زنگ خطر" بسیار بیشتر از "شفاف" یا "الویش" دنبال می شوند. تا حالا، خيلي ساده</blockquote> در اینجا نمونه ای از وبلاگ پورر (با نویسنده نام های شبه) با عنوان "احساس بی تولید؟ شايد بهتر باشه از فکر کردن دست بردارين <blockquote>تعریف #2: بیش از حد فکر کردن (OT) عمل تلاش برای ایده هایی است که قبلا از طریق شخص دیگری فکر می شود. OT معمولاً ایده هایی را نتیجه می دهد که غیر عملی، غیرممکن، یا حتی احمقانه هستند.</blockquote> بله، من هم می خواهم فکر کنم که من قادر خواهم بود که این موضوع توسط یک انسان نوشته نشده است، اما بسیاری از نوشتن نه بزرگ در این اینترنت وجود دارد، بنابراین من حدس می زنم این امکان وجود دارد که این می تواند به عنوان "بازاریابی محتوا" و یا برخی از محتوای دیگر منتقل می شود. OpenAI تصمیم گرفت تا به جای آزاد کردن آن در ابتدا به وحشی، دسترسی به API GPT-3 را به محققان در بتای خصوصی، دهد. Porr که دانشجوی علوم کامپیوتر در دانشگاه کالیفرنیا، برکلی است، قادر به پیدا کردن یک دانشجوی دکترا که قبلا ً به API دسترسی داشت، بود، که موافقت کرد با او روی آزمایش کار کند. Porr نوشت : یک اسکریپت که GPT - 3 تیتر وبلاگ و معرفی. این نسخه تولید شده چند از این نوشته ، و پورر یکی را برای وبلاگ انتخاب ، کپی شده از نسخه GPT - 3 با ویرایش بسیار کمی. پیام ارسال شده در یک موضوع از چند ساعت به ویروسی رفت ، پورر گفت ، و وبلاگ بیش از 26،000 بازدید کننده داشته است. او نوشت که تنها یک نفر رسیده است تا بپرسد که این نوشته به تولید شده توسط AI است، هر چند چند نظر نویس حدس زدند GPT-3 نویسنده است. اما پورر می گوید، جامعه این نظرات را پایین می کرد. ...
- کووید-19: بایدن میگوید ایالات متحده 500 میلیون آزمایش سریع در خانه خریداری میکند که آمریکاییها میتوانند آنها را به صورت آنلاین به صورت رایگان سفارش دهند | اخبار آمریکا
- جدید جهش است که هنوز هم بدون توضیح برنامه ریزی برای اکران است اما در اینجا فیلم صحنه باز
- سیاست ملی آموزش و پرورش -2020 برای هند : 'پیروزی از مفهوم مدارس در NEP است سهم Pratham Mysore است!
- سونامی تونگا: «آکوامن واقعی» 27 ساعت پس از اینکه امواج عظیم آن را به دریا برد شنا کرد | اخبار جهان
- کالیفرنیا به دنبال نیروی Uber و Lyft به reclassify رانندگان به عنوان کارکنان در هفته