10 مهم ترین مهارت های کار به لیست رزومه

کنار هم قرار دادن یک رزومه قوی است که خارج از غرفه را بسته و سرزمین شما مصاحبه می تواند احساس کمی مانند حل یک

توسط PARINEWS در 18 اردیبهشت 1399

کنار هم قرار دادن یک رزومه قوی است که خارج از غرفه را بسته و سرزمین شما مصاحبه می تواند احساس کمی مانند حل یک پازل به خصوص وقتی که می آید به بخش مهارت. در این روز و سن زمانی که یک کامپیوتر الگوریتم است که شاید بیشتر به احتمال زیاد به شانه را از طریق رزومه کاری خود را قبل از آن همیشه در زمین در مقابل چشم انسان, چگونه یک فرد می دانم چه کار مهارت باید-دارا[1]?

مهارت های است که کمک خواهد کرد که فشار رزومه کاری خود را به بالای بسته سقوط به دو دسته مجزا:

  • مهارت های سخت
  • مهارت های نرم افزاری

کارفرمایان در حال رفتن به می خواهید کار متقاضیان است که ترکیب مناسبی از هر دو تا برجسته یک تعادل سالم از هر یک ضروری است.

سخت در مقابل. مهارت های نرم افزاری

قبل از اینکه ما بریم به کار خاص مهارت بیایید روشن شدن تفاوت بین سخت و مهارت های نرم افزاری[2]. سخت مهارت هستند کسانی که مهارت های فنی که شما به دست آورد از طریق آموزشی دوره های کارآموزی و کار قبلی است. نرم افزار برنامه نویسی, فتوشاپ, مبارزه, مدیریت, زبان های خارجی و جراحی دندان همه نمونه هایی از مهارت های.

این مهارت است که می توان به وضوح تعریف شده و خواهد شد تا حد زیادی متفاوت است بسته به شرایط خاص خود در زمینه شغلی.

تبلیغات

مهارت های نرم افزاری از سوی دیگر در حال رفتن به این مهارت ها که بیشتر جهانی و خواهد بود فقط به عنوان مفید برای یک مدیر عامل را به عنوان آنها را برای یک مددکار اجتماعی. چیزهایی مانند تفکر انتقادی و سازگاری سازمان و مهارت های دیگر که شامل تعامل با مردم در حال رفتن به مهارت های نرم افزاری. در حالی که خود را سخت مهارت ممکن است کمک به شما در درب خود را و مهارت های نرم افزاری بازی خواهد کرد یک عامل عمده در promotability.

5 مهارت های نرم افزاری به لیست رزومه کاری خود را

در اینجا پنج مهارت های نرم افزاری است که همیشه در تقاضا.

حل مشکل

مهم نیست که چه شغلی زمینه شما کار می کنند و یا چگونه بالا شما در صعود از نردبان شغلی شما در حال رفتن برای اجرا به مشکلات در طول راه — و احتمالا اغلب. کارفرمایان می خواهند کارکنان است که نمی توانید منصرف مشکلات اما که با آنها سر و کار برای پیدا کردن یک راه حل است. بهتر شما را در حل مشکل بیشتر قادر خواهید بود در هر کار.

سازمان

شما در حال رفتن هرگز برای اجرا به کارفرما چه کسی می گوید که آنها ترجیح می دهند کارکنان که درهم و برهم. بله برخی از مشاغل اجازه می دهد برای کمی بیشتر بهم ریختگی بیش از دیگران, اما در حال سازماندهی می رود راه طولانی به سمت کارآمد و موثر در کار خود را. این یکی کار مهارت که در آن آن را به آشکار به سرعت خود را به کارفرما اگر شما دارای آن, بنابراین اگر شما لیست آن را نشان می دهد آن.

گوش دادن فعال

گوش دادن فعال است که به سادگی به توجه کامل خود را به فرد صحبت کردن به شما. در اینجا یک راز: کارفرمایان عشق فعال شنوندگان. به این معنی ارتباط بهتر اشتباهات کمتر و بهبود بهره وری در سراسر. بدون توجه به آنچه در زمینه شغلی شما در حال درگیر یک شنونده فعال است که همیشه یک دارایی. خوب بودن شنونده فعال می تواند برخی از تلاش اما آن را به ارزش بهبود بر.

تبلیغات

کار تیمی

Ah کار تیمی و...این نرم مهارت احتمالا نمی توانید توجه آن را سزاوار به دلیل "بازیکن تیم" چنین رایج در رزومه کاری, مهارت. برگشت تا این مهارت را با نمونه های واقعی در کار این و آن خواهد درخشید. افرادی که واقعا انجام یک کار تیمی خوب, اخلاق حرکت می کند تا با سرعت بیشتری در سازمان و تبدیل به آنهایی که دیگر کارکنان را برای هدایت و رهبری است.

سازگاری

درخواست هر گونه زیست شناس و آنها به شما بگویم که یک گونه است که نتواند برای انطباق محکوم به انقراض است. شما به احتمال بسیار زیاد به تغییرات مدیریتی در برخی از نقطه در کار خود را و آنها ممکن است بخواهید به انجام کارهای متفاوت از یکی از آخرین. چگونه شما رسیدگی به تطبیق با این تغییرات را تعیین می کند آینده خود را در آن موقعیت است.

5 سخت مهارت به لیست رزومه کاری خود را

تا آنجا که سخت مهارت های است که ایستادگی کردن برای یک کارفرما است که کمی پیچیده تر از معنای واقعی کلمه وجود دارد هزاران نفر از شغل های مختلف وجود دارد. که گفت: داشتن یک یا سخت تر از مهارت های است که به مناسب این دسته بندی ها اعمال خواهد شد در طیف گسترده ای از مشاغل.

ارتباطات

بله خوب "ارتباط" است که اغلب یکی از کسانی که در مهارت های کار که زمین در مهارت های نرم افزاری دسته اما بسیاری از مهارت های سخت سقوط در زیر این چتر. نویسی, طراحی گرافیک, ویژگی های نوشتن قصه گویی دیجیتال و مهارت های زبان خارجی همه این دسته قرار می گیرند.

آیا شما کسی است که می تواند نوشتن یک مطلب مطبوعاتی برای شرکت شما محصول جدید و یا آمد تا با درخشان آرم ؟ اینها همه اشکال مختلف از برقراری ارتباط یک پیام به مشتری خواهد شد و از ارزش در سراسر بسیاری از صنایع.

تبلیغات

فروش و بازاریابی

حتی اگر "فروشنده" نیست در کار خود را به عنوان این مجموعه را پوشش می دهد یک طیف گسترده ای از مهارت های. تجزیه و تحلیل داده های جستجوگرها, رسانه های اجتماعی و مدیریت هستند و فقط برخی از مهارت های که مربوط به فروش و بازاریابی.

پس چگونه کسی می تواند درخواست برای یک کار در یک سگ نظافت سالن و یا شرکت املاک و مستغلات به عنوان مثال بهره مندی از دانستن برخی از جستجوگرها و یا رسانه های اجتماعی است ؟ خوب است که سگ نظافت سالن را یک نیاز مداوم برای به دست آوردن مشتریان. در املاک و مستغلات قادر بودن به بازار و فروش خانه را به سرعت به مشتریان بالقوه خود را با ارزش تر عامل.

مدیریت پروژه

بسیاری از مشاغل نیاز به پروژه های مختلف مدیریت مهارت های کار مانند برنامه ریزی مدیریت ریسک بودجه و مذاکره است. صعود بالاتر شما در زندگی حرفه ای خود را بیشتر احتمال دارد شما در حال رفتن به وظیفه مدیریت پروژه به عنوان شما را در مسئولیت بیشتر. دانستن چگونه برای برنامه ریزی کردن و دیدن یک پروژه از شروع تا اتمام با استفاده از فن آوری های مختلف در صنعت حیاتی مهارت داشته باشند.

تکنولوژی

لیست مشاغل وجود دارد که نمی شامل برخی از مرتب کردن بر اساس تکنولوژی کامپیوتر به نظر می رسد روز به روز کوچکتر. این بدیهی است که بسیار گسترده و دسته و می تواند شامل همه چیز از اکسل به فتوشاپ شل و زبان های برنامه نویسی مانند پایتون و جاوا.

بسته به انتخاب شما و شغل شما ممکن است بخواهید به لیست چندین تکنولوژی سخت مهارت های خود را با شکستن آنها را به های مختلف در زمینه های فنی ،

تبلیغات

صنعت خاص

این در حال رفتن به محل کار مهارت است که به احتمال بسیار زیاد ممکن است جا به برخی از دسته بندی های بالا اما به طور مستقیم خاص به خود میباشد. چیزی شبیه به یک نرم افزار حسابداری برنامه مانند پرشین یا دانش خاص و مهارت در مراقبت های بهداشتی و یا حقوقی زمینه به عنوان مثال می گیرند به این دسته از مهارت های.

چگونه می توانید با توجه کارفرما

قبل از اینکه شما را بکشد تا رزومه کاری خود را به صورت کامل بازنویسی وجود دارد چند چیز را به آدرس قبل از بالشتک آن را با همه این مهارت های جدید است که شما به طور ناگهانی به دست آورد. رزومه کاری خود را تنها در حدود پنج ثانیه به تصرف خود توجه کارفرما[3] قبل از آنها آمار "حذف" را فشار دهید پس از آن مهم است که شما را ترک مهارت های است که شما واقعا ممکن است که همه ماهر در.

برخی از "مهارت" ممکن است مهارت های قابل اجرا در تمام.

به یاد داشته باشید که ذکر "مهارت های زبان خارجی" در ارتباط رده بالا ؟ آره اگر شما در میانهی شب صحبت یک کلمه فرانسوی پس از دبیرستان لیست کنید آن را. آخرین چیزی که شما می خواهید خجالت استخدام مدیر که مسلط است قابل توجه برخی از بحث کوچک و شما از سمت چپ به دنبال مانند یک گوزن در چراغهای جلو.

لیست کردن مهارت های رسانه های اجتماعی را نیز باید در نظر گرفته شود به بررسی دقیق است. اگر شما درخواست برای هر نوع بازاریابی و واقعا نمی دانید فهم و outs از Instagram, سپس با تمام معنی, لیست آن است. اگر کار شما به درخواست نیست در بازاریابی, تبلیغات و یا رسانه های اجتماعی زمینه های آن ممکن است بهتر است برای ترک سیستم عامل رسانه های اجتماعی اگر شما در میانهی شب به طور مستقیم استفاده می شود آنها را در ظرفیت های حرفه ای قبل از.

افکار نهایی

با هر دو سخت و نرم مهارت های کار بهترین روش این است که برای شناسایی آنهایی که خود را قوی ترین موفقیت ها و بیشترین مربوط به موقعیت شما برای استفاده. به یاد داشته باشید که مهارت بخش از رزومه کاری خود را باید تراز با شرح شغل و کار قبلی خود را تجربه. اگر شما شروع وجود دارد شما نمی توانید به اشتباه.

راهنمایی های بیشتر در محل کار مهارت

عکس های اعتباری: Christina @ wocintechchat.com از طریق unsplash.com



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن