25 بهترین نرم افزار برای اپل دیده بان برای نهایی بهره وری در زندگی

اگر شما خود را یک ساعت اپل شما را در دست خود را به یک دستگاه است که بیش از فقط برقراری تماس و ارسال متون. با ح

توسط PARINEWS در 12 خرداد 1399

اگر شما خود را یک ساعت اپل شما را در دست خود را به یک دستگاه است که بیش از فقط برقراری تماس و ارسال متون. با حق مجموعه ای از برنامه های شما می توانید با استفاده از خود دستگاه پوشیدنی خود را به منظور ارتقاء بهره وری در زندگی و ارزش برای پول خود را.

در زیر بهترین برنامه های اپل دیده بان شما می توانید با استفاده از مقیاس تا بهره وری خود را حفظ شیوه زندگی سالم حرکت به راه خود را در اطراف برای ارتباط یکپارچه و مدیریت هزینه های خود را.

نرم افزار برای بهداشت و سلامتی

سلامت ثروت است و نگه داشتن یک چشم بر روی شماره های خود را چیزی است که سازمان دیده بان خود را می تواند به شما کمک کند. در اینجا برخی از توصیه می شود برنامه های کاربردی برای سالم نگه داشتن.

1. Beachbody در تقاضا

Beachbody دارای امتیاز بالا نرم افزار برای علاقه مندان به تناسب اندام. این برنامه به شما می دهد دسترسی رایگان به بیش از یک هزار تمرینات است که متناسب با هر نیاز از جمله چند قدرت, تمرینات هوازی, یوگا, رقص, مخلوط هنرهای رزمی, و غیره.

این نرم افزار همچنین با راهنماهای تغذیه و خوردن برنامه و شما متصل به یک جامعه برای ایجاد انگیزه در شما و تبدیل شدن به پاسخگو در سفر تناسب اندام خود را.

تناسب اندام ویژگی های در نسخه رایگان در حال جامع وجود دارد اما برنامه های اشتراک است که می تواند به شما دسترسی به برنامه های رهبری مربیان برتر.

دانلود نرم افزار در اینجا.

2. MyFitnessPal

MyFitnessPal است دوستان مجازی خود را وقتی که می آید به نگه داشتن مسیر از رژیم غذایی و بهداشت و درمان از دست دادن وزن پررنگ کردن و یا شروع یک رژیم غذایی جدید طرح. این یکی از بهترین برنامه برای اپل واچ از نظر سلامت و شیوه زندگی است.

این برنامه دارای بیش از 6 میلیون مواد غذایی در پایگاه داده خود را و دارای یک اسکنر بارکد است که به رسمیت می شناسد بیش از 4 میلیون مواد غذایی. اگر شما می خواهید بدانید که چه بسته بندی شده است در وعده های غذایی خود برنامه به شما می دهد دسترسی به اطلاعات تغذیه از دستور العمل های شما طبخ. شما همچنین می توانید خود را ایجاد کنید و دستور العمل های مواد غذایی برای دیدار با اهداف سلامت خود را.

به طور کلی این برنامه به شما کمک می محاسبه کالری در مواد غذایی خود را و مطابقت آنها را با اهداف خود را بنابراین شما می دانید که در آن شما ایستاده است. این برنامه رایگان است برای دانلود و استفاده است اما شما مجبور به پرداخت اشتراک برای دسترسی به حق بیمه.

دانلود نرم افزار در اینجا.

3. Headspace: مدیتیشن و خواب

استرس اجتناب ناپذیر است و به شما به عنوان تلاش برای تبدیل شدن به سازنده تر اما شما باید برای کاهش استرس خود را حفظ. فضای بسیار دارای برنامه است که می تواند کمک به شما در مدیریت استرس دوباره تمرکز حواس و افزایش بهره وری خود را.

شما می توانید شروع روز خود را با برنامه بیدار داستان های کوتاه و مشاوره به نگه داشتن الهام در طول روز و یا شما می توانید با استفاده از یکی از برنامه on-the-go تأملات هدایت برای کمک به شما اقامت انگیزه به دست آوردن مجدد تعادل در هنگام استرس و نگه داشتن در حال حاضر' در طول روز است.

این برنامه رایگان است اما دسترسی به حق بیمه شامل یک اشتراک از $12.99 قیمت در هر ماه و یا $69.99 در هر سال است.

دانلود نرم افزار در اینجا.

4. AutoSleep

نظارت بر چرخه خواب ضروری برای سلامت و عملکرد کار. یک ساعت از خواب خوب شب قبل از اینکه می تواند در برخی از احساس خستگی یا خواب آلودگی در طول روز است.

AutoSleep می تواند خواب شما را اگر همراه ردیابی چگونه شما در خواب برای شما مهم است.

این برنامه با این نسخهها کار به دو روش: شما می پوشند سازمان دیده بان خود را به تخت و آهنگ آن چه مدت شما خواب و یا شما آن را حذف کنید فقط قبل از خواب و پوشیدن آن را به عنوان به زودی به عنوان شما را از خواب بیدار به برنامه اجازه می دانم که شما بیدار.

AutoSleep از پیگیری ظهر از خواب به ویژه هنگامی که شما می پوشند سازمان دیده بان خود را به رختخواب. آن را همچنین می توانید پیگیری کیفیت خواب خود را با استفاده از الگوریتم های مبتنی بر زمان خواب و بی قراری و زمان بیدار و ضربان قلب خود را برای محاسبه کیفیت خواب خود را.

این نرم افزار می تواند در دیده بان OS 4 یا بالاتر اما از آن است که توصیه می شود برای استفاده در ساعت 5.

دانلود نرم افزار در اینجا.

تبلیغات

5. دائم آلرژی

آیا شما آلرژی به برخی از مواد غذایی, مواد مخدر, هوای آزاد, شرایط, داخلی, شرایط, نیش حشرات, لاتکس, پوست محرک ، روشن ماندن از آلرژی با نصب دائم حساسیت آشکارساز در سازمان دیده بان خود را.

دائم پروب آلرژی سطح در منطقه خود را قبل از اینکه روز خود را شروع می شود و کمک می کند تا شما کنترل خود را از قرار گرفتن در معرض هر کجا که شما هستند. این برنامه به شما می دهد دسترسی به آلرژی بینی, بررسی علائم حساسیت فصلی, پیگیری چگونه شما احساس می کنید خود را ثبت علائم و درمان و تولید گزارش شما می توانید به اشتراک گذاری خود را با دکتر.

دانلود نرم افزار در اینجا.

نرم افزار برای کار و بهره وری

آن را ممکن است به چند کاره هستند اما همه چیز ممکن است دست و پا گیر در برخی از نقطه. این است که چرا سازمان دیده بان خود را می تواند مورد اعتماد خود را دستیار به شما در حفظ و تولیدی اگر شما حق مجموعه ای از برنامه های.

در اینجا برخی از توصیه های برای شما.

6. Evernote

یک لیست از بهترین برنامه ها برای سازمان دیده بان اپل کامل نیست بدون Evernote. با Evernote برنامه در سازمان دیده بان خود را, شما می توانید دسترسی به تمام اطلاعات مهم خود را بر روی بروید.

اضافه کردن و دسترسی به تایپ یادداشت های اسکن شده, یادداشت ها, عکس, تصاویر, سایتهای, و بیشتر به خود توجه داشته باشید و به اشتراک گذاری آنها را در سراسر سیستم عامل های مختلف. نرم افزار همگام سازی در سراسر دستگاه های به طوری که شما قادر به دسترسی به اطلاعات خود را در سازمان دیده بان خود را.

Evernote رایگان است اما استفاده از این حق بیمه برنامه ریزی برای بیشتر فضای کاری و دیگر ویژگی های حق بیمه. این می رود برای $7.99 ماهانه و یا $69.99 سالانه است.

دانلود نرم افزار در اینجا.

7. ساعت زمان ردیابی

ساعت ردیابی زمان ارزشمند است بهره وری برنامه برای مترجمان آزاد و پیمانکاران و کارکنان و توسعه دهندگان و کارآفرینان حسابداری در ساعت برای پیگیری زمان در پروژه های خود را.

این نرم افزار دارای یک رابط خوب با یک جدول زمانی, هوشمند, یادآوری و ویژگی های گزارش. این که آیا شما در حال کار به تنهایی و یا با یک تیم, شما می توانید با استفاده از این ردیاب زمان برای نگه داشتن سرعت با زمان و دیدار با اهداف خود را.

این برنامه رایگان است اما استفاده از آن به ارتقاء ویژگی هایی که برای اشتراک سالانه هزینه از $19.99.

دانلود نرم افزار در اینجا.

8. چیزهایی 3

چیزهایی 3 می تواند استاد خود را برگزار. این اجازه می دهد تا شما را جمع آوری افکار خود را به عنوان شما ایجاد داس چک لیست و یا صحبت کردن با Siri بر روی هر دستگاه به شما یادآوری مهم.

این برنامه کمک می کند تا شما را به انجام بیشتر با اهداف خود. به سادگی ایجاد یک پروژه برای هر یک از اهداف خود و اضافه کردن مراحل برای رسیدن به آنها.

زیبا رابط کاربری این برنامه باعث می شود مسائل خود را منظم. شما همچنین می توانید به روز رسانی یک لیست با کشیدن و رها کردن سحر و جادو به علاوه دکمه است که به شما امکان قرار دادن به-dos در هر مکان در یک لیست.

چیزهایی 3 به طور کامل ادغام با تقویم خود را, سیری & یادآوری سریع, اقدامات, امروز, ویدجت handoff و اطلاع رسانی.

دانلود نرم افزار در اینجا.

9. خارق العاده – Calendar & Tasks

خارق العاده است که یک تقویم برنامه که به شما امکان مشاهده و مدیریت رویدادهای خود را. این برنامه با پشتیبانی از وظایف خود از جمله Todoist و وظایف گوگل و همگام سازی تقویم خود مجموعه و قالب ها در سراسر دستگاه.

با خارق العاده در سازمان دیده بان خود را, شما می توانید خود را مدیریت حوادث و جلسات در گوگل Hangouts گوگل دیدار و زوم.

تبلیغات

این برنامه رایگان است برای دانلود و استفاده کنید اما شما فقط باید بسیار محدود دسترسی تا زمانی که شما برای یک مشترک ماهانه یا سالانه حق بیمه طرح از 4.99 $یا $39.99 بود.

دانلود نرم افزار در اینجا.

10. قوانین

این یک برنامه بازی با مغز تمرین کارهایی است که با استفاده از رنگ ها و تصاویر و عددی استدلال برای تست حافظه خود را و رفلکس خود را. شما را پیدا خواهد کرد آن را جالب و سرگرم کننده برای استفاده است.

سعی کنید به بازی معتاد به عنوان است که می تواند بهره وری خود را در وظایف روزانه خود را.

دانلود نرم افزار در اینجا.

11. شنیدن کتاب های صوتی & اصل

گوش دادن به یکی از جهان بزرگترین مجموعه کتاب های صوتی از طریق سازمان دیده بان خود را بلندگو و یا جفت هدفون. مرور از طریق دسته بندی های مختلف از کتاب به باز کردن به شما به عنوان گوش دادن به کتاب های پرفروش در بهره وری, ارتباطات, همکاری, مراقبت از خود, خاطرات, و غیره.

شنیدن برنامه رایگان است برای استفاده وجود دارد اما در برنامه خریدهای است که می تواند تا آنجا که $21.49 ماهانه. شما می توانید به اشتراک گذاری این برنامه را با خانواده تا شش اعضای خانواده می توانید با استفاده از این برنامه است.

دانلود نرم افزار در اینجا.

12. 1Password

در پیشنهاد خود را برای حفظ امنیت آنلاین شما را مجبور به استفاده از کلمات عبور مختلف برای وب سایت های مختلف و برنامه های. اما چگونه بسیاری از این کلمه عبور می تواند به شما به یاد داشته باشید ؟ 1Password شما کمک می کند تا برای قرار دادن تمام کلمات عبور شما را در یک مکان امن.

همه شما باید انجام دهید این است اضافه کردن کلمه عبور خود را و برنامه بقیه رسیدگی خواهد شد. شما همچنین می توانید با استفاده از ژنراتور رمز عبور قابلیت به روز رسانی کلمه عبور خود را و آنها را قوی تر. پس همه شما باید به یاد داشته باشید یک رمز عبور کارشناسی ارشد است که شما نیاز به ورود به برنامه.

این نرم افزار می توان قفل ایمن با چهره ID و آن را به طور خودکار قفل برای محافظت از داده های خود را و شما لازم نیست که به نگرانی در اگر دستگاه خود را از دست داده و یا به سرقت رفته است.

1Password رایگان است برای استفاده به مدت 30 روز و پس از آن شما نیاز به پرداخت هزینه اشتراک. این می تواند برای $3.99 ماهانه و یا $35.99 سالانه است.

دانلود نرم افزار در اینجا.

نرم افزار برای مدیریت پول

نگاهی به اتهام به امور مالی خود را با برنامه های زیر مناسب برای سازمان دیده بان خود را.

13. الک سفر مبدل ارز

اگر شما اغلب مسافرت, شانس هستند که شما می خواهید بدانید که چقدر چیزهای با ارزش در خانه خود ارز قبل از خرید. الک کمک می کند تا شما را به از بین بردن استرس از مشت زدن به صفحه کلید و باعث می شود خود را تبدیل سریع.

هر زمان که شما در بالا بردن مچ دست خود را که نرم افزار راه اندازی فورا و آماده است برای تبدیل. آن را تشخیص که در آن شما هستند و به طور خودکار میدارد ارز راست برای شما.

گوزن رایگان برای استفاده در 14 روز آزمایشی رایگان است اما برای استفاده در ادامه شما را مجبور به پرداخت حق بیمه باز کردن قفل هزینه از $3.99.

دانلود نرم افزار در اینجا.

14. PCalc

اگر شما به دنبال یک از ویژگی های غنی از ماشین حساب است که شما می توانید استفاده کنید به صورت گسترده محاسبات بر مچ دست خود را صرف نظر از آنچه شما انجام PCalc می تواند انتخاب خود را برنامه. آن را دارای یک تنوع از ویژگی های است که شما را محاسبه بدون درز راست بر روی مچ دست خود را.

این برنامه نیز در برنامه خریدهای مانند راهنمایی برای راهنمای در محاسبات خود را. این می تواند به عنوان کم به عنوان $0.99 یا به عنوان بالا به عنوان $9.99 برای راهنمایی.

تبلیغات

دانلود نرم افزار در اینجا.

15. سکه

سکه یک برنامه مفید برای ردیابی و مدیریت هزینه های خود را. این برنامه اجازه می دهد تا به شما در تنظیم بودجه خود را و پیگیری هزینه های خود را, بنابراین شما می توانید صرفه جویی در پول. هنگامی که این برنامه می آموزد بودجه خود را, آن را به شما بگویم که چقدر شما مجبور به صرف در هر روز و حمل بیش از unspent پول برای روز بعد.

با آن چندین رنگ صفحه نمایش برنامه به شما می گوید در مورد سلامت مالی خود را و هنگامی که به صرف و زمانی که به صرفه جویی در.

دانلود نرم افزار در اینجا.

16. اپل کیف پول

استفاده از اپل پرداخت خود را در اپل دیده بان برای پرداخت امن. سازمان دیده بان خود را به طور خودکار تشخیص زمانی که از آن حذف شده و پرداخت می شود که در آن زمان تا آن را دوباره تصدیق.

دانلود نرم افزار در اینجا.

برنامه های سفر و رفت و آمد

دریافت تمام اطلاعات سفر و کمک های شما همیشه باید با نصب برنامه های زیر در سازمان دیده بان خود را.

17. هویج آب و هوا

هویج آب و هوا به شما می دهد بر روی بروید دسترسی به, پیش بینی آب و هوا در سازمان دیده بان خود را به عنوان به خوبی به عنوان بیش از 70 سال آب و هوا تاریخچه از هر کجا از آن است که شما در حال رفتن. شما همچنین می توانید ارتقاء به حق بیمه بالاتر باشگاه برای لذت بردن از ویژگی های نامحدود مانند AccuWeather, ClimaCell, Foreca, MeteoGroup, شتر آب و هوا و غیره.

یکی از ویژگی های شگفت انگیز این برنامه این است که تغییر در نمایش به عنوان برنامه تنظیم خود را به حاکم شرایط آب و هوایی و اطلاع شما. آن را نیز به شما می دهد سرنخ به بیش از 62 مکان های مخفی.

دانلود نرم افزار در اینجا.

18. برنامه در هوا

برنامه در هوا کمک می کند تا شما امنیت و زمان خروج فرودگاه, ناوبری, نقشه, و کشف مکان شما در حال پرواز بیش از. آن را نیز اجازه می دهد تا شما مایل در سراسر خطوط هوایی.

برنامه های پیچیده هوش مصنوعی سیستم رزرو را می توان به جستجو برای بهترین زمان قیمت ها و یا شرکت های هواپیمایی برای پرواز. حتی بدون وای فای این برنامه به روز رسانی در مورد تغییرات وضعیت پرواز و زمانی که شما در حال انتظار برای بررسی در.

برنامه در درجه پوشش جهانی. آن را به رایگان استفاده کنید اما برای لذت بردن از دسترسی نامحدود, اما شما مجبور به پرداخت $29.99 اشتراک سالانه.

دانلود نرم افزار در اینجا.

19. Citymapper

رفت و آمد در شهر شما نمی دانید که ممکن است مطرح برخی از چالش است اما نه زمانی که شما Citymapper نصب شده بر روی خود اپل سازمان دیده بان. این برنامه شما فراهم می کند تمام اطلاعات مورد نیاز شما از خطوط حمل و نقل نزدیک به شما به گرفتن گام به گام دستورالعمل در چه اتوبوس و قطار را.

این برنامه همچنین می توانید با بارگذاری. این پوشش قابل توجه شهرستانها در سراسر جهان. آن رایگان است اما استفاده از برخی از در برنامه خریدهای مورد نیاز برای دسترسی به برخی از ویژگی های.

دانلود نرم افزار در اینجا.

20. Uber

Uber یکی از بهترین برنامه ها برای اپل واچ برای سفر و رفت و آمد. استفاده از بارگذاری در سازمان دیده بان خود را به درخواست یک سوار. اجاره پرش دوچرخه و یا اسکوتر و نظارت بر چه مدت آن را به راننده برای رسیدن به شما و زمانی که راننده وارد خواهد شد.

دانلود نرم افزار در اینجا.

تبلیغات

21. Yelp از مواد غذایی و تحویل و خدمات

اگر شما به دنبال یک برنامه غذایی Yelp از یکی از بهترین برنامه ها برای سازمان دیده بان اپل.

Yelp راهنمای مورد اعتماد خود را وقتی که می آید به پیدا کردن رستوران ها و کافی شاپ در نزدیکی شما و یا یک محل برای فروشگاه و یا استراحت. شما همچنین می توانید رزرو و یا سفارش تحویل و یا وانت از سازمان دیده بان خود را.

این نرم افزار همچنین اجازه می دهد تا شما در پیدا کردن کسب و کارهای محلی و خدمات مانند بالا-دارای سالن و چشمه های معدنی مورد اعتماد پزشکان و غیره. Yelp کاملا رایگان برای دانلود و استفاده است.

دانلود نرم افزار در اینجا.

برنامه های ارتباطی

سریع و موثر ارتباطی بسیار مهم است به بهره وری خود را. دریافت برنامه های زیر را به شما ارتباطی آسان تر است.

22. iTranslate صحبت

خود را به نوبه خود اپل را به یک دستگاه ترجمه با iTranslate. صحبت می کنند به طور مستقیم به سازمان دیده بان خود را و دریافت ترجمه آن را برای شما در به 38 زبان مختلف. فقط ضربه بزنید و نگه دارید به صحبت می کنند و آزادی را به ترجمه.

این برنامه را در مفید آمده است هنگامی که شما به خودتان پیدا کنید در یک کشور که در آن شما نیاز به برقراری ارتباط اما نمی درک زبان است. برنامه به طور خودکار تشخیص بین دو preselected زبان ها و ترجمه آنها را در حالی که کسانی که زبان گفتاری هستند به تماشای.

این برنامه رایگان است برای استفاده از یک دوره آزمایشی 30 روز است و پس از آن به طور خودکار تمدید به یک اشتراک پرداخت می شود مگر اینکه شما را خاموش تمدید خودکار. اشتراک شروع در $9.99 ماهانه.

دانلود نرم افزار در اینجا.

23. IM+ پخش

IM+ کمک می کند تا برای اتصال رسولان خود را در یک برنامه (حمایت از تنها WhatsApp اپل دیده بان در حال حاضر). شما می توانید دریافت و خواندن خود را از طریق چت و مشاهده تصاویر.

این برنامه هنوز در حال توسعه است. نسخه های آینده وعده بیشتر ویژگی های است که شامل پاسخ به چت اضافی رسولان و بهبود رسانه ای پشتیبانی می کند.

دانلود نرم افزار در اینجا.

24. Telegram Messenger

یکی از بهترین مسنجر و به طور کلی بهترین نرم افزار برای اپل واچ است Wechat.

اگر شما با استفاده از تلگراف شما در حال حاضر می دانیم که شما می توانید ارسال پیام, عکس, فیلم ها و فایل های خود را در برنامه و همچنین راز چت که در آن پیام های خود را خود تخریبی به صورت خودکار. شما همچنین قادر خواهید بود برای ایجاد چت گروهی تا 200 ، 000 نفر.

خود را با Wechat برنامه در سازمان دیده بان خود را, شما می توانید نگه دارید برقراری ارتباط بر روی بروید خود را با تیم و همکاران. این برنامه رایگان است برای دانلود و استفاده است.

دانلود نرم افزار در اینجا.

25. چشم انداز

این یک ترکیب ایمیل و تقویم, نرم افزار است که متصل به Office 365 مایکروسافت, ارز, MSN, Hotmail, MSN, Gmail, Yahoo, و آیکلاد. آن را می آموزد و خود را مهم ترین مسائل و به شما نشان می دهد تنها کسانی که در سازمان دیده بان خود را.

این برنامه رایگان است اما شما می توانید یک خرید در نرم افزار برای Microsoft 365 خانواده و یا شخصی در $9.99 و $6.99 بود.

دانلود نرم افزار در اینجا.

افکار نهایی

وجود دارد تمام چیزهایی که شما می توانید خود را با اپل دیده بان هنگامی که شما انتخاب برنامه های ذکر شده در بالا. این بهترین نرم افزار برای اپل سازمان دیده بان به شما کمک کند تبدیل شدن به سازنده تر است.

شما نمی خواهد فقط ارزش برای پول خود را, اما شما همچنین قادر خواهد بود به زندگی خود را بسیار ساده تر با گرفتن چیز سریعتر انجام می شود.

برنامه های بیشتر برای بهره وری

عکس های اعتباری: آلوارو ریس طریق unsplash.com



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن