60 درصد اجرای طرح ویدیاگاما در میسورو

میسور/میسورو: در پی همه گیری COVID-19، اداره آموزش و پرورش ویدیاگاما را راه اندازی کرده است که یک برنامه یادگی

توسط PARINEWS در 22 مرداد 1399

میسور/میسورو: در پی همه گیری COVID-19، اداره آموزش و پرورش ویدیاگاما را راه اندازی کرده است که یک برنامه یادگیری مداوم برای کودکان است. در ولسوالی میسورو این طرح در ۶۰ درصد از کودکان مدرسه اجرا شده است.

تحت این طرح، هر کودک تحت پوشش است که همچنین ترویج خود آموزی در کودکان است. توجه ویژه ای به کودکان خارج از مدرسه و به ویژه قادر به انجام آن در حالی که مواد غذایی از برنامه غذای نصف النهاه به خانه های دولت و کمک به کودکان مدرسه فرستاده می شود.

هر مدرسه باید با 20-25 دانش آموز کلاس مجازی تشکیل دهد و مربی تعیین کند. بر اساس منطقه جغرافیایی محل سکونت شان، کودکان از کلاس های ۵-۱ به عنوان یک گروه، ۶-۸ به عنوان گروه دیگر و ۸-۱۰ به عنوان گروه دیگر گروه بندی می شوند. پدر و مادر و فرزندان هدایت می شوند تا خود آموزی خود را در خانه و استفاده از مواد آموزشی ارائه شده ادامه دهد.

مقامات اداره آموزش و پرورش به استار میوسر گفتند که به جز مناطقی که سیل زده است، بقیه ۶۰ تا ۶۵ درصد کودکان در این طرح گنجانده شده اند و پروژه بلندپروازانه ای اجرا شده است.

مسدود کردن افسران آموزش و پرورش از مناطق مربوطه موفق در متقاعد کردن والدین. مقامات مسئول می گوید کتاب های رایگان در سطح خوشه توزیع شده اند و ۹۰ درصد از وظیفه تکمیل شده است.

کودکان در دسته های مختلف گروه بندی می شوند - کسانی که بدون هیچ نوع ابزارک مبتنی بر فناوری، از جمله تلفن همراه، کسانی که همراه دارند اما دسترسی به اینترنت را ندارند، و کسانی که رایانه/ برگه/ تلفن های هوشمند با دسترسی به اینترنت دارند. آموزش روند ادامه دارد به عنوان در مورد نیاز ، مقامات اضافه کرد.

مربی ها در حال بازدید از خانه های کودکان در همسایگی خود را به عنوان چند بار در یک هفته برای نظارت بر پیشرفت خود را در یادگیری و فعالیت های برنامه های آموزشی. این جلسات در مراکز اجتماعات، خانه های بزرگان روستا و دیگر تالارها به دنبال هنجارهای دور شدن اجتماعی به شدت انجام می شود.

در میسورو، طرح ویدیاگاما در تمام تالوک ها اجرا شده است و پریاپاتنا تالوک در ۵۵ درصد پیاده سازی، هونسور (۷۲ درصد)، H.D. Kote (۶۰ درصد)، K.R.Nagar (۷۰ درصد)، T. Narasipur (۶۵ درصد)، و نانجینگود (۶۸ درصد) ایستاده اند. در شهر میسورو و تالوک، ۷۰ درصد دانش آموزان تحت پوشش این طرح قرار گرفته اند.

Hunsur بلوک آموزش و پرورش افسر Nagaraj گفت که بیش از 20،000 دانش آموزان در حال مطالعه از استاندارد اول تا 10 در taluk و 72 درصد دانش آموزان تحت ویدیاگاما تحت پوشش وجود دارد.

"آنها در حال حاضر فعالیت های دانشگاهی را آغاز کرده اند. است مانع از آوردن دانش آموزان تحت طرح در hadis قبیله ای و مناطق سیل زده وجود دارد. آنها هم در چند روز تحت پوشش قرار خواهند گرفت."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن