تنها 150 مسافر در هر طرف در Mysuru-بنگلور قطار

میسور/Mysuru: حتی یک هفته پس از جنوب غربی راه آهن (SWR) معرفی Mysuru-بنگلور-Mysuru صبح روزانه قطار ویژه (در 22

توسط PARINEWS در 9 تیر 1399

میسور/Mysuru: حتی یک هفته پس از جنوب غربی راه آهن (SWR) معرفی Mysuru-بنگلور-Mysuru صبح روزانه قطار ویژه (در 22 ژوئن از Mysuru) پس آرامش در COVID-19 قفل محدودیت ها است که شاهد فقیر پاسخ از مسافران تنها با حدود 150 مسافر (هر دو طرف).

قطار که شبیه به محبوب Chamundi اکسپرس در قبل از مستند روز برگ Mysuru شهر ایستگاه راه آهن در 6.45 am می رسد و KSR بنگالور (SBC-South, Bangalore City) در 9.35 هستم. قطار متوقف می شود در Srirangapatna, Pandavapura, مندیا, Maddur, Channapattana, رمنگرا, Bidadi و Kengeri فقط به عنوان Chamundi بیان کرده بود. در بازگشت آن سفر با قطار برگ KSR بنگالور در 6.15 ساعت می رسد و Mysuru در 9.05 pm.

اما حتی یک هفته پس از معرفی آن قطار که دارای 14 مربیان با گنجایش 1600 دور از در حال اجرا به آن پر ظرفیت مسافر به عنوان تنها 150 مسافران (یک طرف) در حال سفر با آن تا کنون. هر چند کرایه (تومان.80) ارزان تر است که در مقایسه با سایر مدهای حمل و نقل مسافران به نظر می رسد ترسناک در مورد سفر به بنگلور به عنوان پایتخت تبدیل شده COVID-19 کانون.

قبل از این مستند هزار نفر از مسافران استفاده می شود برای سفر در Chamundi بیان که تا به حال تبدیل شدن به محبوب ترین قطار برای سفر بین این دو شهر عمدتا به دلیل از آن زمان و مسافر و راحتی.

پس از یک فاصله دو ماه SWR از سر قطار خدمات (MEMU) در 22 مه بین بنگلور و Mysuru زیر مشروط آرامش مستند محدودیت. این قطار پس از آن استفاده می شود برای شروع از بنگالور در 9.20 هستم و رسیدن به Mysuru در ساعت 12: 30 pm. در آن سفر بازگشت قطار استفاده می شود, برای ترک Mysuru در ساعت 1.45 برای رسیدن به بنگلور در ساعت 5 بعد از ظهر.

اما هفته بعد رکوع به خواسته های مسافران که به خواست برای تغییر زمان این SWR آغاز قطار ویژه از Mysuru در 22 ژوئن. اگر چه زمان و در حال اجرا برنامه این قطار ویژه ای است که بسیار شبیه به محبوب Chamundi قطار اکسپرس از پیش مستند روز ridership تا تبدیل به فقیر به عنوان مردم به نظر می رسد به ترس می شود.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن