تغییر نام ها به دلیل تبدیل به دین دیگر: دختران کشیش تالاکاروی با مشکلاتی برای ادعای غرامت ۸۸۸۰۱۱۰۰۰۱۱۰۸۸۸ مواجه هستند <strong>مادیکری:</strong>دختران کشیش نارایاناچار رئیس تالاکاوری و شانتا آچار به دلیل فنی نتوانسته اند غرامتی از دولت دریافت کنند که به دلیل فنی به قربانیان مصیبت های طبیعی پرداخت شده است چرا که پس از ازدواج دین خود را تغییر داده اند و نام خود را تغییر داده اند. <strong>Narayanachar</strong> دولت ایالتی غرامتی از ۵ لاخ به دو دختر نارایاناچار و شانتا آچار منتشر کرده است. چک به نامیتا آچار و شارادا آچار تحویل داده شده است. هر دوی آن ها در خارج از کشور اسکان داده می شوند. پس از زمین لغزش در Talacauvery پدر و مادر خود را زنده به همراه سه نفر دیگر در نیمه شب 5 اوت به خاک سپرده، دختران به Talacauvery رسیدند و تسلیم شکایت در ایستگاه پلیس Bhagamandala بیان کرد که پدر و مادر خود را گم شده است. این دو دختر در شکایت خود نام خود را نامیتا آچار و شارادا آچار ذکر کرده بودند. پس از تسلیم FIR و در طول عملیات جستجو، اجساد نارایاناچار، برادرش آناندا ترتا و دستیار کشیش راویکیران بهات ردیابی شدند و اعضای خانواده آخرین مراسم را انجام دادند اما بقایای همسر نارایاناچار شانتا آچار و دستیار کشیش سرینیواس بهات را نمی توان ردیابی کرد. از آنجا که اجساد را نمی توان ردیابی کرد، کوداگو دی سی آنیس کانمانی جوی گزارشی را در مورد عملیات نجات در محل زمین لغزش از جمله فعالیت های روز به روز، تعداد افراد و تجهیزات درگیر، نام افراد گمشده و وسایل شان و دیگر جزئیات از این دست به دولت ایالتی ارائه کرد. دی سی در گزارش خود از دولت ایالتی درخواست کرد که این موضوع را به عنوان یک پرونده ویژه و غرامت تحریم به خانواده های افراد گمشده در نظر بگیرد. در پی یک دستور دولتی، مادیکری تسیلدار چک ۵ لاخ (۲٫۵ لاخ هر کدام به نارایاناچار و همسرش) را آزاد کرد و همین کار توسط وزیر ناحیه کودگو پنجم سومانا به دختران کشیش تحویل داده شد. با این حال چک ها توسط دختران کشیش به معاون بهاگاماندالا تاسیلدار بازگشتند که می گفتند ۲۰ سال پیش ازدواج کرده اند و نام خود را به نامیتا ناصره (نامیتا آچار) و شنون فرناندس (شارادا آچار) تغییر داده اند. آن ها از معاون تسیلدار درخواست کردند که چک ها را با نام های تغییر یافته منتشر کند چرا که همان نام ها را در حساب های بانکی خود دارند. این موضوع به اطلاع دی سی رسید که تاسیلدار را هدایت کرد تا سوابق را بررسی کند و تصمیم مناسبی بگیرد و چک ها را همان طور که واجد شرایط جبران خسارت دولت هستند صادر کند. دولت ایالتی چک لاخ ۲٫۵ را به عنوان غرامت به سوشیلا، خواهر آناندا ترتا آزاد کرده است. این موضوع مورد اعتراض دختران کشیش قرار گرفت که ادعا می کردند آناندا ترتا در کنار نارایاناچار اقامت دارد که دهه ها از او مراقبت می کرد. دختران استدلال می کردند که غرامتی که به آناندا ترتا اعطا می شود به حق متعلق به آن ها (نامیتا و شنون) است و نه سوشیلا. در پی این توسعه، دی سی به دختران کشیش گفت که این غرامت به کسانی تحویل داده خواهد شد که ادعاهای خود را همراه با اسناد قانونی معتبر ارائه می دهند.

مادیکری: دختران کشیش نارایاناچار رئیس تالاکاوری و شانتا آچار به دلیل فنی نتوانسته اند غرامتی از دولت دریافت کن

توسط PARINEWS در 6 شهریور 1399
Talacauvery priest's daughters face problems to claim compensation

مادیکری: دختران کشیش نارایاناچار رئیس تالاکاوری و شانتا آچار به دلیل فنی نتوانسته اند غرامتی از دولت دریافت کنند که به دلیل فنی به قربانیان مصیبت های طبیعی پرداخت شده است چرا که پس از ازدواج دین خود را تغییر داده اند و نام خود را تغییر داده اند.  دولت ایالتی غرامتی از Rs منتشر کرده است....

تغییر نام به دلیل تبدیل به دین دیگر: دختران کشیش Talacauvery با مشکلاتی مواجه به ادعای غرامت برای اولین بار در ستاره Mysore ظاهر شد.

...

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن