PurePrayer نرم افزار تلفن همراه و وب سایت راه اندازی

در حال حاضر کتاب Pujas و Sevas در 52 برجسته معابد در دولت میسور/Mysuru: Mysuru بر اساس معنوی محصولات Private L

توسط PARINEWS در 10 خرداد 1399

در حال حاضر کتاب Pujas و Sevas در 52 برجسته معابد در دولت

میسور/Mysuru: Mysuru بر اساس معنوی محصولات Private Limited است که بخشی از NR گروه سازندگان از چرخه خالص Agarbathies راه اندازی "PurePrayer" نرم افزار موبایل و وب سایت PurePrayer.com جدید دیجیتال ابتکار برای اتصال جانبازان الهی است.

در خط با کارناتاکا دولت رانندگی نسبت به ایمنی و رفاه برای همه PurePrayer برنامه را قادر خواهد ساخت جانبازان به کتاب Pujas و Sevas در 52 برجسته معابد در کارناتاکا از جمله کتا را در روپیه Amriteshwari, همپی به روپیه Viruprakasheshwara Swamy Devastana, Mysuru را در روپیه Chamundeshwari معبد و بنگلور را در روپیه Someshwara Swamy معبد.

جانبازان می توانید کتاب Pujas, Sevas و خاص معبد آیین به عنوان در هر مورد اتهام تجویز شده توسط معابد. این PurePrayer برنامه اضافه خواهد شد هر گونه خدمات اضافی و یا هزینه های راحتی برای اتصال جانبازان به معابد. PurePrayer معتقد است که در شعار دعا امن امن باقی بماند و از این رو است که ارائه این خدمات به جانبازان که در حال پیدا کردن آن به چالش کشیدن خود را به بازدید مورد علاقه معابد در کارناتاکا با توجه به COVID-19 بیماری همه گیر.

ساخت اعلام وزیر کوتا Srinivas Poojary گفت: "ما تا به حال بحث و گفتگو با رئیس جمهوری در مورد Muzrai بخش که طی آن تصمیم گرفته شد برای باز کردن معابد از 1 ژوئن. معابد باز خواهد شد به ارائه Puja روزانه و آداب و رسوم ما اجازه معبد نمایشگاه ها و رویدادها. ما نیز باید PurePrayer برنامه برای ما جانبازان که از طریق آنها می توانید با شرکت در معبد آیین از خانه خود را."

"همه معابد باز خواهد شد و دستورالعمل های داده شده به اقدامات پیشگیرانه و ایجاد آمادگی لازم برای اطمینان اجتماعی فاصله قبل از ماه ژوئن است. من بحث با مقامات و تصمیم بگیرید دیگر چه اقداماتی باید انجام شود به طوری که همه چیز به آرامی حصول اطمینان از ایمنی از جانبازان," او اضافه شده است.

اظهار نظر در این طرح Arjun Ranga, مدیر عامل چرخه خالص Agarbathies گفت: "این طرح در نظر گرفته شده توسط ما برای اتصال جانبازان الهی در پی بیماری همه گیر. ما کار کرده اند و از نزدیک با دفتر کمیساریای هندو مذهبی و موسسات خیریه اوقاف با پیوستن به تمام دستورالعمل های تجویز می شوند."

جدا از Seva رزرو PurePrayer همچنین دارای محتوای غنی در مورد معابد مختلف و آداب و رسوم و slokas. این slokas و مانتراها ارائه شده با زیر عنوان برای فعال کردن آسان مناجات و تلاوت. کاربران می توانند آزادانه دسترسی روزانه, هفتگی و ماهانه ودایی طالع بینی بر اساس Rashi.

یک گزینه رزرو واجد شرایط و زمینه بررسی Purohits برای خانه Pujas در حال آزمایش است در انتخاب بازار. یکی همچنین می توانید خرید DIY Puja کیت برای انجام puja در خانه. حق بیمه طالع بینی گزارش نیز در دسترس هستند با PurePrayer.

PurePrayer نرم افزار تلفن همراه در دسترس است برای کاربران اندروید و iOS. PurePrayer نیز می توان از وب سایت https://www.pureprayer.com

برای جزئیات تماس با اراذل و اوباش: 70225-48894.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن