--پلاسما درایو اهدا به شدت

DC درخواست COVID-19 بهبود یافته مردم به داوطلب برای دادن پلاسماتنها افراد بالای 18 سال و زیر 60 سال واجد شرایط

توسط PARINEWS در 27 مرداد 1399
  • DC درخواست COVID-19 بهبود یافته مردم به داوطلب برای دادن پلاسما
  • تنها افراد بالای 18 سال و زیر 60 سال واجد شرایط اهدای پلاسما هستند
  • هر اهداکننده برای دریافت 5000 تومان به عنوان مشوق بهداشت و درمان

میسور/میسورو: با دریافت پاسخ ضعیف به اهدای پلاسما، معاون کمیسیون رسمي ابيرام جي سانکار از افراد بهبود یافته COVID-19 درخواست کرده است تا داوطلبانه خون اهدا کنند و در نتیجه جان بیماران بدحال را نجات دهد.

پلاسما بخش مایع خون است که باقی می ماند زمانی که تمام گلبول های قرمز و سفید و پلاکت ها برداشته شده اند. پلاسما درمانی نوآموز یکی از گزینه های بسیاری است که توسط پزشکان برای درمان COVID-19 مورد کاوش قرار می گرفت و این شامل استفاده از پلاسمای خون از افرادی است که از COVID-19 بهبود یافته اند و آن را به بیمارانی که در حال حاضر تحت درمان برای این بیماری هستند، دفن می کنند.

بر این اساس افرادی که از COVID-19 به طور کامل بهبود یافته اند و حداقل ۱۴ روز بدون علامت هستند، برای اهدای پلاسما در نظر گرفته می شود.

با این حال، پلاسمای کودکان و سالمندان جمع آوری نمی شود و تنها افراد بالای ۱۸ سال و زیر ۶۰ سال واجد شرایط اهدای پلاسما هستند.

آبيرام سانکار با اشاره به اينکه جزء کليدی پلاسما برای درمان عفونت ها آنتی بادی است، گفت که پلاسمادرمانی شامل انتقال آنتی بادی از اهداکنندگانی است که قبلا پاسخ ايمنی را نصب کرده اند، بنابراين حفاظت فوری (اما گذرا) را به گيرنده ارائه می دهد. به این ترتیب، بیماران بهبود یافته باید برای دادن پلاسما جلو آمده و در نتیجه نجات جان بیماران مبتلا به COVID-19 بسیار بد است.

با توجه به اینکه تنها ۳ درصد از موارد مثبت COVID-۱۹ بحرانی هستند و با حمایت ونتیلاتور درمان می شود، گفت که بسیاری از بیماران پس از دریافت پلاسما از اهداکنندگان گزارش بهبود ی را گزارش کرده اند. نگه داشتن این در ذهن، COVID-19 بهبود یافته مردم باید خون اهدا، او افزود.

در ادامه، دی سی گفت که به عنوان بخشی از آزمون آنتی ژن سریع (RAT) درایو، مقامات کیوسک در تمام بیمارستان ها برای ایجاد آگاهی در اهدای پلاسما توسط افراد بهبود پیدا کرده راه اندازی خواهد شد. افراد يکه ويسک ها را به صورت داوطلبانه در مورد منافع اهداي پلاسما توضيح خواهند داد و اهداي داوطلبانه پلاسما را تشويق خواهند کرد.

همچنین، این آگاهی باعث می شود ترس ها در ذهن اهدا کنندگان و آموزش آنها را در مورد نیاز به اهداپلاسما برای نجات جان بیماران بدحال، او افزود.

12 اهدای پلاسما

به گفته مقامات، به سختی 12 نفر از افراد بهبود یافته پلاسما اهدا کرده اند، از جمله سه کارمند MCC، سه نفر از اداره پلیس، یک کارمند JK Tyre و پنج نفر دیگر. هر یک از 12 داوطلب 180 میلی لیتر پلاسما اهدا کرده اند که به بیمارستان های خصوصی مانند Narayana Multi-Speciality، Shanthaveri Gopalagowda، Apollo BGS، JSS و Shivamogga Hospitals، پس از دریافت استیفده برای همان، به بیمارستان های خصوصی اهدا شده است.

اهدای پلاسما در بیمارستان کی آر

دکتر بی.اس منجوناث، مسئول بانک خون در بیمارستان کی آر، گفت که اگرچه بسیاری از بیمارستان های خصوصی در این شهر برای پلاسما، بیمارستان K.R. و بیمارستان تعیین شده COVID-19 در جاده KRS هنوز به جای درخواست برای پلاسما.

با اشاره به این که هر اهداکننده حق دریافت Rs.5,000 به عنوان انگیزه های بهداشتی تحت دولت طرح Arogya Suraksha, او گفت که بیش از 6,000 COVID-19 بیماران تا کنون در این منطقه مرخص شده اند و زندگی بسیاری از بیماران دیگر که در یک وضعیت بحرانی هستند را می توان نجات داد اگر تنها پنج درصد از آنها به جلو می اید و اهدای پلاسما. او بیشتر گفت که تنها کیث و کین بیماران COVID-19 که توسط بیمارستان اجازه داده شده است می توانند پلاسما جمع آوری.

...

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن