10 تا از بهترین برنامه های درمانی بهتر به سلامت روانی خود را در هر نقطه

تا سال 2020 یک بخشی از جامعه ما به آرامی پذیرش این واقعیت که سلامت روانی باید با توجه به آن با توجه به اشتراک

توسط PARINEWS در 16 تیر 1399

تا سال 2020 یک بخشی از جامعه ما به آرامی پذیرش این واقعیت که سلامت روانی باید با توجه به آن با توجه به اشتراک گذاری از اهمیت. درک روانشناسی و کاری برای بهبود آن در حال حاضر تبدیل به بخشی ضروری از زندگی ما است.

اما برای بسیاری از مردم فقط عمل از رفتن به جلسات درمانی تبدیل شده است پر دردسر و آنها فقط می خواهید راحت تر جایگزین برای آن. با زندگی روزمره پیشرفت تکنولوژی مدرن, بهترین برنامه های درمانی نیز در حال حاضر فقط با یک کلیک دور.

این که آیا شما در حال سفر و یا در خانه شما می توانید نگه داشتن یک چک در سلامت روانی خود را با بهترین و در دسترس ترین درمان لیست برنامه های که ما برای شما وارد.

چرا شما باید به ما اعتماد

ما به عنوان خوانده شده از طریق بررسی چند از اعتماد وب سایت های مانند VeryWellMind GoodHouseKeeping, BuckEyeRecoveryNetwork E-مشاوره و شکل به آمده تا با لیست بالا دارای امتیاز برنامه های درمانی برای کمک به سلامت روان خود را.

در زیر برخی از بهترین درمان برنامه های که شما می توانید از را انتخاب کنید.

1. Moodfit

moodfit therapy app screenshot

Moodfit یک برنامه در دسترس برای iOS و اندیشه است که با تمرکز بر کار کردن خلق و خوی خود را. شما می توانید مجموعه ای خاص از اهداف روزانه استفاده از ابزار های مختلف برای افزایش خلق و خوی خود را و دریافت بینش به آنچه که در بلند کردن خلق و خوی خود را و آنچه را با کشیدن آن را.

این درمان کمک می:

  • پیگیری خلق و خوی خود را
  • ارائه یادآوری
  • کمک به شما را در درک چگونه خواب و ورزش بر شما
  • کمک به تحریف افکار
  • تمرین قدرشناسی
  • ارائه تمرینات تنفسی
  • ارائه مراقبه
  • آهنگ متغیرهای سفارشی
  • به درک بهتر از خلق و خوی مربوط به دارو

این رای گیری به عنوان یکی از بهترین برنامه های درمانی در سال 2020 و آن را حس می کند به همین دلیل است. این می تواند مقدار زیادی از بینش.

دریافت این برنامه در اینجا!

تبلیغات

2. آرام

calm therapy app screenshot

برای کسانی که به دنبال درمانی برای اضطراب, ورود آرام است. آرام است یک برنامه ساخته شده در کاهش استرس و بهبود خواب و به طور کلی بهبود زندگی خود را. آرام فراهم می کند تنوع از گزینه های را انتخاب کنید از هر یک خود را با اهداف خاص در ذهن است.

گزینه های شما می توانید بین را انتخاب کنید عبارتند از:

  • تفکر – به شما می آموزد که به تفکر و/یا ورود به یک حالت مراقبه
  • خواب – فراهم می کند راه را برای شما به خواب آرام تر و از خواب بیدار تجدید
  • موسیقی – ایدز در آرامش خواب و متمرکز
  • بدن خود را نشان می دهد روش در فکر جنبش و آرام امتداد
  • کلاس آموزش – دوره های آموزش طرز کارشناسان برای کمک به شما بیشتر فکر
  • صحنه – به شما می دهد طبیعت صحنه و برای تلفن های موبایل برای کمک به شما آرامش و تمرکز

دریافت این برنامه در اینجا!

3. MoodMission

moodmission therapy app screenshot

یکی دیگر از جامد درمانی برنامه MoodMission. بر خلاف برنامه های دیگر برای درمان MoodMission مبتنی بر شواهد برای کمک به شما در غلبه بر اضطراب و افسردگی است. این برنامه با تمرکز بیشتر بر روی درمان با اجازه دادن به شما برای مقابله با این جنبه.

به عنوان نام آن پیداست این نرم افزار می فرستد به شما در ماموریت های مختلف را برای شما کامل است که شما را نزدیک تر به زندگی شادتر و سالم زندگی. ماموریت متفاوت خواهد بود بسته به آنچه که شما احساس و آنچه که شما در حال گفتن این برنامه چگونه شما احساس می کنید.

این برنامه هل آنلاین درمان به سطح بعدی به عنوان آن را بیشتر غيرمستقيم امداد و هل می دهد شما را به عمل بیشتر نسبت به برنامه های دیگر که ارائه کافی راحتی. بسته به نوع که شما به عنوان یک فرد این برنامه های مختلف یو پی اس و فراز زندگی.

دریافت این برنامه در اینجا!

4. Talkspace

تبلیغات

برای کسانی که به دنبال درمان نزدیکی من این پلت فرم است اما با چند کلیک و یک تماس تلفنی دور است. Talkspace یک جامعه با هزاران نفر از درمانگران و بیش از یک میلیون نفر برای کمک به شما در مقابله با اضطراب و افسردگی است.

ایده پشت این برنامه است که به شما امکان همسان به یکی از بسیاری از درمانگران وجود دارد که شما را با ارائه یک در یک زمان را برای شما به چیزهایی صحبت کردن. بر خلاف برنامه های دیگر در اطراف این یکی عملی تر به شما به عنوان کسی که هدایت شما همراه و کمک به شما در شناسایی جنبه های عمیق تر از خودتان است که برنامه های دیگر را در تلاش برای پیدا کردن.

علاوه بر این درمان برنامه فراهم می کند درمان ، درمانگر خود را نیز باعث می شود یک نقطه از چک کردن به شما یک یا دو بار در روز است. همه که گفت: به دلیل این تمرکز این برنامه نیست یک آنلاین رایگان درمان برنامه شما می توانید در آن به شیوه ای. بنابراین مطمئن شوید که هنگامی که این برنامه است که در این مسیر برای شما.

دریافت این برنامه در اینجا!

5. Larkr

شبیه به Talkspace, Larkr یکی دیگر پرداخت می شود درمان برنامه فراهم می کند که منابع کافی برای افراد است. این یک برنامه قوی در ارائه درمانی برای افسردگی, در میان چیزهای دیگر.

آن می رود در مورد درمان آن با ارائه همان نوع از خدمات به عنوان Talkspace با برخی از ارتقاء. برای مثال در حالی که هنوز هم وجود دارد یک صحبت این برنامه اجازه می دهد تا شما را در چند نفر به تماس تصویری. به طور مشابه این هم یک درمان نرم افزار یادداشت است.

Larkr می رود بالا و فراتر از آن در که آن را نیز فراهم می کند روزانه مدیتیشن, راهنمایی, راه هایی برای بهبود سلامت عاطفی و فضایی برای یادداشت برای همه آزاد است.

دریافت این برنامه در اینجا!

6. Sanvello

Sanvello همه چیز در مورد ایجاد یک جامعه و یک محل که در آن شما می توانید فرار به. آن را فراهم می کند چهار راه برای حمایت از افراد و کاربران اجازه می دهد انعطاف پذیری از چه نوع درمانی آنها به دنبال.

تبلیغات

آنها ارائه خدمات از طریق:

  • مراقبت از خود- Sanvello فراهم می کند منابع و اجازه می دهد تا شما را به مدیریت علائم و خود تشخیص.
  • نظیر پشتیبانی – دریافت قدرت از افراد همفکر و فرصتی برای به اشتراک گذاری چشم انداز خود را.
  • مربیگری – باید یک مربی برای کمک به راهنمای شما را از طریق هر چیزی و تشویق شما.
  • درمان – کمک گرفتن از یک درمانگر حرفه ای. آیا شما به دنبال به jumpstart رشد شخصی خود را و یا اگر شما نیاز به کسی که حرفه ای تر به شما کمک کند آنها وجود دارد.

چرا که از روش های مختلف که Sanvello فراهم می کند این برنامه Freemium. به عبارت دیگر این یک برنامه درمانی به صورت رایگان با استفاده از این گزینه برای دسترسی بیشتر از طریق اشتراک.

دریافت این برنامه در اینجا!

7. Betterhelp

یکی از بهترین برنامه های درمانی به انتخاب از است همچنین Betterhelp. مانند برخی از برنامه های قبلی این است که دیگر درمان قرار ملاقات برنامه که مسابقات شما با یک درمانگر. که گفت: بسته که نیاز به درمان شما متفاوت درمانگر.

این انتظار می رود که بیش از 10 ، 000 درمانگران بر روی پلت فرم اما منظورم این است که وجود دارد درمانگران است که تخصص در هدایت بزرگسالان, نوجوانان و حتی زوج.

برنامه های متفاوت بین 40 دلار و 70 هر هفته اما شما دسترسی نامحدود به درمانگر خود را به عنوان طولانی به عنوان شما می خواهم.

دریافت این برنامه در اینجا!

8. Headspace

فضای برنامه است که ساخته شده است در ارائه پشتیبانی و منابع برای کسانی که به آن نیاز دارید.

چگونه آن را ندارد این است که از طریق چهار چیز است:

تبلیغات
  • "بیدار" – الهام بخش و مثبت داستان را برای شما به عنوان خوانده شده به شما از خواب بیدار. برخی از مینی تأملات همراه با آن بیش از حد.
  • حرکت Mode – این فراهم می کند یک سری از تمرینات برای کمک به شما در هر دو بدن و ذهن است.
  • خواب – آن را به شما می دهد محیط زیست نیاز شما را برای بهتر خوابیدن یا استراحت.
  • مدیتیشن یک راه را برای شما برای مدیریت احساسات و افکار خود را.

برای کسانی که به دنبال یک برنامه درمانی رایگان استفاده کنید این یکی از آنها است. برای کسانی که بیکار فضای فراهم می کند یک سال از فضای فوقانی به علاوه. قیمت کامل برای برنامه 70 دلار در هر سال (برابر با $5.83 در هر ماه).

دریافت این برنامه در اینجا!

9. Happify

Happify درمان برنامه طراحی شده برای کمک به شما در غلبه بر استرس, چالش ها و افکار منفی خود را همه از طریق شواهد مبتنی بر تاکتیک. این برنامه باعث می شود یک نقطه شکستن عادات قدیمی با جایگزین کردن آنها را با بهتر و قوی تر هستند.

حتی توصیه ای که آنها ارائه ساده است و نه قریب به اتفاق با وجود علم پشت Happify روش. این برنامه اجازه می دهد تا شما را به پیگیری شادی خود را از طریق یک نمره. این نمره اول تاسیس با پاسخ دادن به چند سوال. از آنجا که برنامه شما فراهم می کند با وظایف که تاثیر را در خلق و خوی خود را در طول زمان.

دریافت این برنامه در اینجا!

10. Youper

گذشته از بهترین برنامه های درمانی به نظر Youper. این برنامه درمانی می توان به عنوان بهترین جیب AI درمانگر. به این ترتیب تمرکز این برنامه بر روی پیام جنبه. صحبت شما با یک برنامه AI (به نام Youper) که می آموزد در مورد نیازهای خاص خود را در طول زمان و فراهم می کند پشتیبانی برای شما.

این هوش مصنوعی توسعه یافته توسط یک تیم از پزشکان و دانشمندان و مهندسین و آن را با این نسخهها کار خوبی است. به طور کلی این برنامه می تواند به شما کمک کند تمرکز بر تغییر خلق و خوی خود را از اعمال نفوذ سریع و ساده مکالمات و شما فراهم می کند با یک درک عمیق تر از احساسات خود را – بد نیست برای یک برنامه AI.

دریافت این برنامه در اینجا!

افکار نهایی

صرف نظر از نوع درمان شما نیاز وجود دارد یک برنامه برای که. پیدا کردن بهترین درمان برای شما برنامه واقعا پایین می آید به دانستن چه نوع از کمک های شما نیاز دارید. که یکی از شما نسبت به جذب بیشتر ؟ با آن انتخاب کنید و ببینید که در آن آن را به شما طول می کشد.

راهنمایی های بیشتر برای بهبود سلامت روان

عکس های اعتباری: پریسیلا Du Preez از طریق unsplash.com



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن