78th سالگرد جنبش ترک هند مشاهده شده در شهرستان

آزادي مبارزان در حال جنگي دو تا از گانديجي ها رو ميگردوند میسور/میسورو: به نشانه هفتاد و هشتمین سالگرد Quit In

توسط PARINEWS در 21 مرداد 1399

آزادي مبارزان در حال جنگي دو تا از گانديجي ها رو ميگردوند

میسور/میسورو: به نشانه هفتاد و هشتمین سالگرد Quit India Movementجنبش ترک هند در اوت ۱۹۴۲ ، آزادی مبارزان، تحت aegis از شهر میسورو و انجمن مبارزان آزادی بخش برنامه ای در پارک مبارزان آزادی در زمین Subbarayanakere در نزدیکی حلقه Ramaswamy در شهر دیروز (9 اوت) سازماندهی شده بود.

*مبارزان آزادی پرچم ملی را بالا می برند و بعدها نیم تنه ماهاتا گاندی را به زمین می نشاندند.

در این مراسم مهمان رئیس جمهور برای این رویداد پرامیلا بهارات با علاقه به یاد میلیون ها مبارز آزادی که جان خود را فدای استقلال کشور کرده اند، می گوید که او مفتخر است که پارک آزادی مبارزان در بند خود را داشته باشد.

سپس، خطاب به این گردهمایی در دفتر انجمن، دکتر M.G. کریشنامورتی، رئیس جمهور، روزهای مبارزه آزادی را به ياد آورد و به طور کامل از تلاش های ماهاتا گاندی و دیگر مبارزان آزادی که در جنبش ترک هند شرکت کرده بود، تمجید کرد.

معاون انجمن مبارزان آزادی خواه، آقای ریوآنا، پروفسور اشواتانارایان دبیر کل، اعضای پوتانا، دکتر سوماشکار، سشدری و دیگران حضور داشته اند.

در کنگره بهاوان: کمیته کنگره میسورو (شهر) دیروز در کنگره بهاوان در شهر یک رویداد را سازماندهی کرده بود.

پس از فرود پرتره مهاتما گاندی، MLC R. دارماسنا در این گردهمایی خطاب و از کمیته کنگره منطقه خواست تا حمایت جامعه هندوها را از حزب کنگره از طریق تلاش های سازمانی به طبل بکشد و واحد جداگانه ای برای علت هندوها راه اندازی کند.

"این کاملا طبیعی است که سناریوی سیاسی با گذشت زمان تغییر خواهد کرد. ده سال پیش، رئیس کمیته کنگره بلوکی در منگالورو از رهبران ارشد کنگره ما خواست تا یک واحد هندوجداگانه در کنگره راه اندازی کنند، درست مانند بی جی پی واحد هندوهای خود را دارد که برای علت هندوها کار می کند."

این تاسف است که حتی پس از 70 سال استقلال، ما قادر به حرکت به سمت یک جامعه بی. نرخ باسوادی در سال ۱۹۴۷ فقط ۱۲ درصد بود و اکنون ۸۰ درصد است، اما تبعیض کاست و نابرابری اجتماعی هنوز در کشور ما وجود دارد. در موارد بی جی پی و قبیله ای که از زمان به قدرت رسانیبی جی پی در مرکز برای بار دوم به قدرت می رسه، در موارد بی رحمی علیه دالی ها و قبیله ها ثابت شده است."

MLA M.K. Somashekar بیش از حد خطاب به این گردهمایی. در این کنفرانس، رئیس کمیته کنگره شهر آر مورتی، شهردارهای سابق پوشپالاتا جاگنات، داکینامورتی، رهبران پی راجو، ک. ماهش و دیگران حضور داشته اند.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن