5 راه متوجه تنفس خود را آرام اعصاب

به نظر می رسد مانند جهان پیچیده تر هر روز. شغل ما بیشتر خواستار تبدیل, خانواده ما نیاز به تبدیل شدن به بیشتر و

توسط PARINEWS در 3 تیر 1399

به نظر می رسد مانند جهان پیچیده تر هر روز. شغل ما بیشتر خواستار تبدیل, خانواده ما نیاز به تبدیل شدن به بیشتر و در حال حاضر ما درک می کنیم که یک بیماری همه گیر می تواند زندگی ما را وارونه فقط در یک ماده از روز. این همه افزایش استرس قرار دادن اعصاب ما بر روی لبه.

برخی از افراد آموخته اند که چگونه برای مقابله با استرس به طور موثر تر از دیگر. کسانی که نیاز به یک راه سریع و موثر برای آرام کردن اعصاب خود را. خوشبختانه, یک راه وجود دارد. آن را به نام فکر تنفس.

شما ممکن است در حال حاضر شنیده می شود متوجه تنفس, اما شاید شما مطمئن نیستید که چگونه آن را می تواند کمک کند و یا چگونه به آن عمل. در این مقاله من می خواهم برای به اشتراک گذاشتن با شما 5 راه متوجه تنفس می توانید اعصاب خود را آرام و آرامش شما کمک کند. پس از آن من به شما نشان می دهد چگونه ساده عمل است و چگونه به سرعت کار می کند بنابراین شما می توانید بیشتر در سهولت در مواقع استرس.

1. آرام کردن ذهن خود را

یکی از راه هایی که متوجه تنفس خود را آرام اعصاب آرام و ذهن شما را[1]. توسط آرام بخش ذهن خود را, شما کاهش ترافیک در ذهن خود را که شما را بی قرار و مضطرب است. این کمک می کند تا شما خودتان را ببینید و جهان با وضوح بیشتر با آوردن شما به این لحظه که در آن همه زندگی در حال وقوع است.

بسیاری از ما یک مسابقه داشته باشید که به نظر می رسد تقریبا غیر ممکن است به کم کردن سرعت. توجه کنید که چگونه من گفت: "تقریبا غیر ممکن است." حقیقت این است که آرام بخش ذهن خود را راحت تر از شما ممکن است فکر می کنم. آن است که در واقع بیشتر طبیعی برای ذهن ما به بقیه از آن است که به آشفته بود. با نشستن بی سر و صدا و انجام و آگاه تنفس شما اجازه می دهد ذهن خود را به حل و فصل کردن به طور طبیعی.

2. آرام احساسات خود را

فکر تنفس آرام احساسات خود را در دو روش. اول آرام و ذهن شما را, شما را کاهش می دهد تعدادی از افکار است که باعث احساسات خود را. دوم با یک ذهن آرام می بینید همه چیز را با وضوح بیشتر بنابراین شما روند حوادث در زندگی خود را با یک دیدگاه واقع بینانه تر. اجازه دهید به بررسی این دو راه کمی بیشتر.

احساسات ما هستند در نتیجه از این راه ما روند حوادث و اطلاعات است. احساسات همیشه قبل افکار ما چه آگاهانه و یا ناخودآگاه. پس آرام و ذهن شما را از طریق آگاه تنفس شما به سادگی کاهش تعداد افکار است که برای تولید احساسات.

تبلیغات

و از آنجا متوجه تنفس اجازه می دهد تا شما را به دیدن جهان با وضوح بیشتر شما قادر خواهید بود برای دیدن همه چیز متفاوت است. شما تغییر برنامه نویسی در ذهن خود را که منجر به استرس زا احساسات. در یک سطح عمیق تر شما بیشتر هدف خود را تجزیه و تحلیل اطلاعات و اخبار. شما همچنین خواهید دید که بسیاری از چیزهایی که اتفاق می افتد در زندگی خود را به چیزی برای انجام با شما شخصا بنابراین شما نمی خواهد ضمیمه هر گونه احساسات به آنها آغاز خواهد شد.

3. آرام بدن خود را

فکر تنفس نیز کمک می کند تا آرام بدن خود را. یکی از راه های آن این است که با آرامش ماهیچه های خود را و کنترل تولید نورآدرنالین یک هورمون استرس[2]. هنگامی که شما تنفس آگاهانه مغز شما می فرستد یک سیگنال را به ماهیچه های خود را که آن را OK به استراحت. این یک واکنش غریزی است که ما توسعه یافته از طریق تکامل از گونه های ما. ما در این بررسی با جزئیات بیشتر در زیر.

راه دیگر این است که متوجه تنفس خود را آرام و بدن است که از طریق همکاری بین ذهن و بدن و احساسات. به عنوان شما را آرام هر یک از این سه حوزه هر کدام را به یک اثر آرام بخش بر روی دیگر. فکر می کنم در مورد آن برای یک لحظه. شما نمی توانید یک ذهن آرام با یک زمان یا یک ذهن آرام با شدید نامنظم احساسات. هر سه با هم کار کنند.

4. باعث آرامش پاسخ

نیز وجود دارد که دلایل فیزیولوژیکی و آگاه تنفس کمک می کند تا شما استراحت کنید. بدن واکنش نشان می دهد به فکر تنفس در آنچه که به نام "آرامش پاسخ." اصطلاح ابداع شده توسط دکتر هربرت بنسون استاد نویسنده متخصص قلب و عروق و بنیانگذار دانشگاه هاروارد ذهن/بدن موسسه پزشکی.

شما ممکن است شنیده ام از "مقابله یا گریز" پاسخ که در آن انسان واکنش نشان می دهند به موقعیت های استرس زا با مبارزه و یا در حال اجرا به دور است. خوب آرامش پاسخ این است که اساسا مخالف واکنش. آن است که یک راه را برای ما به استراحت زمانی که ما تحت استرس بیش از حد[3].

به یاد داشته باشید استرس لازم است و در پاسخ به شرایط تنش که در آن ما باید برای مقابله با خطرناک و یا شرایط بحرانی. اما زمانی که ما تحت فشار ثابت از محیط زیست ما است که در واکنش به استرس به طور نامحدود ادامه خواهد داشت و این خطرناک است برای سلامتی ما. این جایی است که ما می توانید استفاده کنید متوجه تنفس باعث آرامش پاسخ.

در آرامش پاسخ چه اتفاقی می افتد این است که سوخت و ساز بدن شما کاهش می یابد و تنفس کاهش می یابد و ضربان قلب کاهش می یابد و عضلات استراحت و فشار خون کاهش می یابد. هنگامی که شما انجام تنفس عمیق اکسیژن رسانی به مغز را افزایش می دهد و این باعث تحریک سیستم عصبی پاراسمپاتیک که کنترل مصرف انرژی و ضربان قلب و روده و فعالیت در میان دیگر توابع[4]. این است که تا حد زیادی آنچه باعث یک حالت آرامش که اگر ما عمل تنفس و مدیتیشن[5].

تبلیغات

یکی دیگر از راه های که تنفس شما کمک می کند تا آرامش است که با تحریک مغز به انتشار اندورفین هورمون است که به شما احساس آرامش و خوب بودن. راه کار آن این است که هنگامی که شما را از یک نفس عمیق ضربان قلب خود را تسریع کمی و هنگامی که شما بازدم خود ضربان قلب را کند می کند. هنگامی که شما این کار را بارها و بارها با خود نفس و ضربان قلب تبدیل خواهد شد در هماهنگی که باعث آزاد شدن اندورفین[6].

5. بهبود سلامت خود را

بسیاری از ما را تنفس ما را برای اعطا. ما هرگز فکر می کنم در مورد تنفس ما تا زمانی که ما برخی از مشکل یا بیماری. اما آیا شما می دانید که چگونه نفس شما و چقدر می تواند تاثیر قابل توجهی بر سلامتی شما ؟

تنفس عمیق

در یک مطالعه طولانی مدت محققان دریافتند که بزرگترین شاخص طول عمر نبود عوامل است که آنها پیش بینی کرده بود مانند ژنتیک و یا رژیم غذایی و تغذیه, بلکه ظرفیت ریه. که بزرگتر از ریه ها به دیگر دهانه های زندگی. آنها دریافتند که با بزرگتر ریه های شما می توانید در قرعه کشی در هوا که منجر به گردش خون بهتر و کمتر ساییدگی و پارگی در بدن است.

محققان کشف کرده اند که بیشتر ظرفیت ریه همراه است با کاهش سطح استرس اضطراب کمتر و کمتر بروز افسردگی و سایر اختلالات روانی.

مردم با بزرگتر ریه ها را کندتر و طولانی تر تنفس به طوری که آنها به طور طبیعی دریافت مزایای مرتبط با بیشتر ظرفیت ریه. اما این به این معنا نیست که کسانی که از ما با کاهش ظرفیت ریه نمی تواند فایده خودمان را از منافع همان.

ما می توانیم خودمان را عمیق تر و آهسته تر نفس. این جایی است که فکر تنفس می آید. به جای در نظر گرفتن کوتاه و کم عمق تنفس را یک تلاش آگاهانه را کندتر و طولانی تر نفس از طریق بینی خود را و سپس اجازه دهید آن را در همان سرعت. سعی کنید این کار را برای چند دقیقه و شما باید تجربه یک اثر آرام بخش به خصوص اگر شما به خصوص در زمان.

مطالعات همچنین نشان داده است که تنفس آهسته می تواند در برخی از موارد درمان های مختلف بیماری های تنفسی مانند آسم و آلرژی و حتی آمفیزم و بیماری های خود ایمنی. های مختلف وجود دارد از دیگر روش ها و تکنیک های برای کمک به شما در افزایش ظرفیت ریه[7].

تبلیغات

تنفس از طریق بینی خود را

یک چیز جالب دیگر که محققان دریافتند که این باعث می شود یک تفاوت بزرگ اگر شما تنفس از طریق بینی خود را در مقابل دهان خود را. آنها دریافتند که تنفس از طریق دهان خود را می تواند منجر به اختلالات عصبی, بیماری های پریودنتال و خطر عفونت دستگاه تنفسی است. و اگر که به اندازه کافی در دهان تنفس خود را افزایش می دهد فشار خون خروپف و آپنه خواب و استرس و سطح و کاهش عملکرد شناختی.

از طریق بینی تنفس شما را جذب 18 درصد اکسیژن بیشتر بنابراین شما می توانید به طور قابل توجهی کاهش خطر ابتلا به این مشکلات سلامت است. راه را به بینی تنفس یک عادت است به یک تلاش آگاهانه برای انجام آن است. است که ما عمل تنفس[8].

چگونه به تمرین فکر تنفس

مختلف وجود دارد تکنیک های تنفس است که در اطراف متوجه تنفس. در اینجا من می خواهم به بحث در مورد مدیتیشن با تمرکز حواس.

مدیتیشن با تمرکز حواس

مدیتیشن با تمرکز حواس است که در اصل متوجه تنفس. در یک مدیتیشن با تمرکز حواس جلسه شما به طور کلی نشستن بی سر و صدا پس نفس خود را. هدف از مدیتیشن با تمرکز حواس است که به آموزش خود را به در حال حاضر و مشاهده آنچه اتفاق می افتد در خود و جهان اطراف ما. پس نفس است که همیشه محل مصرف در حال حاضر ما با استفاده از آن به عنوان لنگر.

در اینجا برخی از اساسی مدیتیشن با تمرکز حواس دستورالعمل:

پیدا کردن یک محل آرام که در آن شما را آشفته است برای چند دقیقه. نشستن در یک صندلی با پشت خود را راست پاها صاف بر روی زمین و دست های خود را در یک موقعیت راحت. به آرامی چشمان خود را ببندید و شروع به مشاهده نفس خود را. هنگامی که یک فکر ولگرد و یا خارج از حواس پرتی وقفه غلظت خود را نمی ساکن در آن و سپس به آرامی توجه خود را به نفس خود را.

به عنوان نفس شما را یک تلاش آگاهانه برای تنفس از طریق بینی خود را. گهگاه نگاهی به چند نفس عمیق بکشید. به یاد داشته باشید برای تنفس به آرامی و به آرامی بازدم. سعی نکنید به نفس مانند این برای کل جلسه اگر شما به آن استفاده می شود به عنوان شما ممکن است hyperventilate.

تبلیغات

اگر شما جدید به مدیتیشن با تمرکز حواس, شما می توانید شروع به انجام آن حدود 5-10 دقیقه در یک زمان. به عنوان شما می توانید راحت تر با این عمل شما را افزایش می دهد زمان جلسه برای 15-20 دقیقه. من نشان می دهد به طور منظم تمرین مانند 4-5 بار در هفته یا هر روز اگر شما می خواهم. ایده این است که به برخی از ثبات و تعهد در جهت آن را به چوب و برای شما برای دریافت مزایای بهداشت و درمان.

نگاهی به یک استراحت

چیز دیگری که شما می توانید انجام دهید این است که به صورت دوره ای به یک استراحت کوتاه و ما عمل تنفس است. همه شما باید انجام دهید این است که لحظه ای توقف هر چه شما انجام می دهند را 3-5 متوجه تنفس و سپس رزومه آنچه شما انجام شد. این باید تنها چند ثانیه صورت گرفت. چیز زیادی در مورد این فکر روش تنفس است که آن را نگه می دارد ذهن خود را از گرفتن بیش از حد آشفته بنابراین شما می توانید آرامش خود را بیشتر از زمان.

شما همچنین می توانید ما عمل تنفس در طول زمان بیکار مانند زمانی که شما در انتظار در خط و یا در حال انتظار برای یک قرار ملاقات. این است یک راه عالی برای استفاده مناسب از آن زمان است.

افکار نهایی

اگر شما مثل اکثر مردم زندگی خود را تبدیل شده است پیچیده تر و استرس زا به عنوان شما ساخته شده است یک خانواده و پیشرفته در حرفه خود. به عنوان خواسته های خود را در زندگی افزایش یافته است سطح استرس خود را.

بسیاری از ما هرگز یاد بگیرند که چگونه برای استراحت تا زمانی که ما در حال ضعف و استرس. خبر خوب این است که ساده متوجه تنفس تکنیک های شرح داده شده در بالا بسیار موثر و کار به سرعت. علاوه بر این, آنها نیز لازم نیست وقت زیادی را برای تمرین.

شما نمی باید اجازه دهید مطالبات در زندگی خود را نگه دارید اعصاب خود را بر روی لبه. نه تنها می تواند شما را در کاهش سطح استرس خود را با فکر تنفس, اما شما همچنین می توانید نگه داشتن آن از افزایش در وهله اول.

راهنمایی های بیشتر در فکر تنفس

عکس های اعتباری: بروک Cagle از طریق unsplash.com



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن