خیر IdeaPad Gaming 3 است که تقریبا خوبی $1,000 لپ تاپ

اگر شما برای خرید یک لپ تاپ شما پیدا کردن مشخصات خوب مانند اینتل قدرتمند 10 Gen six-core i7 H-سری پردازنده سری

توسط PARINEWS در 30 خرداد 1399

اگر شما برای خرید یک لپ تاپ شما پیدا کردن مشخصات خوب مانند اینتل قدرتمند 10 Gen six-core i7 H-سری پردازنده سریع PCIe-based SSD و 120 هرتز نرخ تجدید صفحه نمایش در بسیاری از هزینه مدل بالا در حال حاضر در دسترس است. اما شما همچنین می خواهید پیدا کردن همه است که در خیر جدید IdeaPad Gaming 3 یک ماشین است که هزینه کمی کمتر از 1000 $و حتی در آن گران ترین تنظیمات.

این بودجه دوستانه لپ تاپ قادر به اجرای اکثر بازی های مدرن در یک نرخ فریم قابل پخش, و اگر شما به دنبال چیزی است که مفید برای گرفتن کار انجام شده در آن را به یک انتخاب مناسب و معقول از بنادر پاسخگو ویندوز دقت لای شیار و یک اندازه دارای نور پس زمینه صفحه کلید با رضایت کلید سفر. این IdeaPad Gaming 3 را طراحی نمی ولگرد بیش از حد از آنچه که شما ممکن است انتظار برای یک بودجه لپ تاپ. این بدنه از پلاستیک است که برای پول در واقع به نظر می رسد ارائه و مشخصات پایین.

پس چه چیزی گرفتن ؟ متاسفانه این مدل رنج می برد در بخش گرافیک شاید مهم ترین جنبه های یک لپ تاپ طراحی شده برای بازی. من بررسی top-end $989 پیکربندی است که ویژگی های کارت گرافیک Nvidia GeForce GTX 1650 4GB گرافیک. این ناامید کننده در خصوص نظارت تا حدودی به دلیل این تنگنا از این تجربه آید به بازی و همچنین به دلیل وجود دیگر لپ تاپ های بازی در این نقطه قیمت است که با استفاده از برتر GTX 1660 Ti یا RTX 2060 از Nvidia یا RX 5600M از AMD. آن را ممکن است برای خرید یک $919 پیکربندی ساخته شده با کمی بهتر GTX 1650 Ti هر چند بدون حذف کردن به کمی بدتر Intel Core i5 10300H پردازنده. من احتمالا می خواهم برای این مدل اگر من قصد گرفتن این لپ تاپ ،

با وجود این, آن می تواند اجرا شود همه چیز من در حال حاضر می خواهم به بازی در یک نرخ فریم قابل پخش, تا زمانی که من مایل به روشن کردن آب نبات چشم به حفظ 60fps در 1080p. این شامل Persona 4 Golden, خطر باران 2بیشتر خواستار بازی مانند کنترل, شکار: مرحله نهایی مسابقاتو اثر ذرات-لادن تتریس اثر.

Lenovo IdeaPad Gaming 3

اگر شما فقط می خواهید می شود قادر به بازی Fortniteو یا برخی از بازی در Steam خود را جمع اما نمی مراقبت در مورد در حال اجرا هر عنوان در حداکثر تنظیمات, شما نا امید نمی شود در اینجا. اما هر بار من به برخی از کاهش سرعت در یک بازی آن را به عنوان یک لحظه به تأمل در خیر تصمیم عجیب و غریب به یک جفت بسیار قادر و پردازنده سریع PCIe-based سازی با این GPU ضعیف. چه چیزی بیشتر به لذت بردن از شکوه این لپ تاپ 120 هرتز نرخ تجدید صفحه نمایش چیزی بود که من به ندرت به انجام و تنها پس از من فداکاری بزرگ به ویژگی های بصری است که من معمولا لذت بردن از استارت به حداکثر مانند سایه anti-aliasing و پس از پردازش. به علاوه من با اعتماد به نفس در مورد چگونه آن را نگه دارید تا برای بازی های آینده بعد از این سال مانند Cyberpunk 2077 و نسخه PC از بازی های ساخته شده برای PS5 و Xbox سری X کنسول راه اندازی بعد از آن در سال 2020 است.

این IdeaPad Gaming 3 نمی افزایش مقدار از لکنت در حالی که در حال اجرا من loadout کار برنامه های کاربردی که در حال اجرا شامل Spotify میل, عکس شل و در هر نقطه از 10-20 Google Chrome زبانه در ابد. از نظر عملکرد لپ تاپ شروع به chug وقتی که من تحت فشار قرار دادند آن 8GB RAM به محدودیت بیش از حد بسیاری از زبانه کروم و میل عکس پروژه ها. خیر تایید کرد به من که هر دو رم و M. 2 SSD ذخیره سازی می تواند به روز رسانی unscrewing پایین پوسته لپ تاپ بنابراین حداقل شما می توانید درمان این مسئله خود را اگر شما را انتخاب کنید.

شما می خواهید به حفاری به خیر شامل Vantage نرم افزار برای دریافت بیشتر از این ماشین. آن است که در آن شما می توانید یک گزینه به طور خودکار سوئیچ به حالت عملکرد هنگامی که یک بازی چکمه های تا (آن puzzlingly خاموش است به طور پیش فرض به معنی عملکرد بازی های بزرگ نیست و بدون آن روشن). یکی دیگر از گزینه به ارزش toggling سریع شارژ که اجازه می دهد تا باتری شارژ به 80 درصد فقط در یک ساعت. همچنین این جایی است که شما می توانید به روز رسانی این لپ تاپ بایوس و سخت افزار های دیگر که به روز رسانی ویندوز ابزار نیست هدف است. متاسفانه, آن را بسیار آسان به اشتباه این برنامه برای bloatware پس از آن به طور مداوم سگهای شما در مورد مک آفی آنتی ویروس مگر اینکه شما هم ثبت نام و یا حذف آن از روی هارد دیسک است.

Lenovo IdeaPad Gaming 3
Lenovo IdeaPad Gaming 3

هر چه فعالیت شما انجام می دهند شما می خواهید به دنبال در 15.6-inch FHD IPS ogs صفحه نمایش. یکی از من تست شده دارای 120 هرتز سرعت رفرش هر چند گزینه های ارزان تر اند 60Hz نمایش. نه درخشان از نمایش با شکوه در 250 nits اما ناهنجاری های اطراف آن حداقل هستند و رنگ ها و زاویه دید نگاه تیز. نیز وجود دارد یک با کیفیت 720p 1 مگاپیکسلی در بالای صفحه نمایش کامل با پوشش اگر شما می خواهید برخی از حفظ حریم خصوصی.

نسبتا کوچک 45Wh باتری قادر به گذشته حدود چهار ساعت با دسته ای از برنامه های کار, هر چند که انتظار آن نمی نگه دارید تا برای بیش از حد طولانی در حالی که من بازی های انجام شده. پس از بازی کنترل و تتریس اثر برای حدود یک ساعت آن به صورت خودکار تغییر به battery-saver mode در 30 درصد سطح که کدها ترین بازی های unplayable. زمانی که این لپ تاپ به برق وصل است با شامل 135W شارژر آن را نگه می دارد سرد و نسبتا آرام است. همچنین در حالی که متصل به قدرت شما می توانید آمار Fn + Q کلید به تلنگر بین عملکرد پروفیل در هر زمان اجازه دادن به شما به صورت دستی آمپر تا کارت گرافیک و پردازنده عملکرد.

Lenovo IdeaPad Gaming 3
Lenovo IdeaPad Gaming 3

آن را آسان به اخراج IdeaPad Gaming 3 گسل هنگامی که شما در نظر گرفتن قیمت آن, اما واقعیت این است که خیر انجام داده اند می تواند یک کار بهتر از اینجا. این فوق العاده است که آن را شامل یک پردازنده قدرتمند و بالا نرخ تجدید صفحه نمایش اما بدون یک بهتر کارت گرافیک مزایای آن به هدر. فقط قادر به اجرای بازی نیست کاملا به اندازه کافی به این توصیه به عنوان لپ تاپ برای خرید — حتی اگر آن را هدف مردم در بودجه سخت است. من می خواهم هر دو را نگه دارید برای یک معامله بر روی یک گزینه گران تر و یا در نظر گرفتن Dell جدید $880 G5 15 SE که ویژگی های AMD قابل مقایسه 7nm Ryzen 5 4600H پردازنده و برتر RX 5600M گرافیک تراشه.

عکاسی توسط کامرون فاکنر / آستانه



is.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن