پاندورا بگویید پادکست میزبان که در آن شنوندگان خود را زندگی می کنند و چگونه آنها گوش

پاندورا دادن به پادکست میزبان اطلاعات بیشتر در مورد شنوندگان رسیدن به آنها را بر روی پلت فرم آن از امروز شروع.

توسط PARINEWS در 29 خرداد 1399

پاندورا دادن به پادکست میزبان اطلاعات بیشتر در مورد شنوندگان رسیدن به آنها را بر روی پلت فرم آن از امروز شروع. این شرکت فقط خود را اعلام کرد پادکست جدید تجزیه و تحلیل ویژگی با هدف دادن podcasters اطلاعات بیشتر در مورد شنوندگان خود را مانند جایی که آنها زندگی می کنند چه مدت آنها گوش دادن به هر قسمت و تعداد شست و یا شست خود را نشان می دهد دریافت می کند. برای دسترسی به خود را تجزیه و تحلیل, podcasters باید برای ثبت نام پاندورا برای پادکسترها که رایگان است اما نیاز به podcasters به ارائه خود را نشان می دهد خوراک RSS.

این حرکت باعث می شود پاندورا محصول پادکست عادلانه تر با اپل و Spotify که هر دو در حال حاضر ارائه داده داشبورد است. Spotify در به طور خاص شامل شنوندگان موسیقی لذت ببرید علاوه بر پادکست عادات که ممکن است آن اطلاعات دموگرافيک کمی جالب تر است. (البته شایان ذکر است که پادکست اطلاعات بیشتر گفتن از این واقعیت است که کسی گوش به بالای 40 بازدید در هر روز است.)

پادکست تجزیه و تحلیل به طور کلی جدید برای این صنعت است. اپل راه اندازی داشبورد در سال 2017 و Spotify در زمان ارائه خود را از بتا در سال گذشته است. قبل از آن, podcasters بیشتر انجام شده خود را آنلاین جمعیتی نظرسنجی. در حالی که این سیستم عامل را podcasters اطلاعات بیشتر از آنها تا کنون به حال خود را در مورد شنوندگان آن نیز صحبت می کند به این صنعت را تکه تکه شدن. Podcasters باید برای جمع آوری داده های خود را از سراسر گوش دادن سیستم عامل برای به دست آوردن درک کامل از لذت می برد که خود را نشان می دهد.

به طور گسترده تر این سیستم عامل می تواند در نهایت در رقابت با یکدیگر بر مبنای تجزیه و تحلیل آنها به podcasters. میزبان ممکن است انگیزه برای تشویق شنوندگان به اتمام یک بازیکن خاص اگر آنها فکر می کنم آنها ممکن است اطلاعات بیشتر در مورد آنها وجود دارد, به عنوان مثال.

با پاندورا راه اندازی این ویژگی آن را بیشتر entrenches شرکت در این پادکست جهان است. دیروز پاندورا شرکت مادر SiriusXM به دست آورد پادکست میزبانی وب و تجزیه و تحلیل خدمات Simplecast که دور از پادکست خود را ارائه. آن را در حال حاضر در عمل یک آگهی پلت فرم به نام AdsWizz بیش از حد تنظیم آن به رقابت سر به سر با Spotify یکی دیگر از شرکت بزرگ است که در عمل همه اسلحه به طور کامل گرد پادکست کسب و کار.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن