Elon Musk مخالف coronavirus سفارش و می پرسد دستگیر

مدیر عامل شرکت تسلا Elon Musk تایید کرده است که او را بازگشایی شرکت خود را به کارخانه ماشین در کالیفرنیا در نق

توسط PARINEWS در 23 اردیبهشت 1399

مدیر عامل شرکت تسلا Elon Musk تایید کرده است که او را بازگشایی شرکت خود را به کارخانه ماشین در کالیفرنیا در نقض یک پناهگاه محلی در محل به عنوان آستانه قبلا گزارش شده است. مشک و گفت: او می تواند در این شرکت خط تولید این هفته است. "اگر کسی دستگیر شده است از من بپرسید که در آن تنها من," او نوشت.

مشک را صرف قسمت های آخر هفته نرده در برابر این ترتیب است که در محل قرار داده شد در اواسط ماه مارس توسط آالمدا کانتی مقامات به منظور کاهش گسترش COVID-19. سفارش محدود اما "ضروری کسب و کار" از انجام هر چیزی غیر از حداقل ترین عملیات مانند پردازش حقوق و دستمزد. در ابتدا پس از مبارزه با سفارش تسلا تعطیل کارخانه در مارس 23.

مشک گفته است که این ایالت اقامت در خانه سفارش قرار داده و در محل توسط فرماندار گاوین Newsom اتاق سمت چپ برای تسلا خودرو کارخانه تولید برای باز باقی می ماند و مشک بود تسلا فایل طرح دعوی در دادگاه در برابر این شهرستان در روز شنبه در اعتراض. روز دوشنبه Newsom گفت که دولت تا به حال "بسیار سازنده مکالمات" با مقامات شهرستان و تسلا نمایندگان و گفت امیدوار است که این شرکت می تواند باز کردن "در اوایل هفته آینده."

آالمدا کانتی سرپرست اسکات Haggerty گفته نیویورک تایمز این آخر هفته گذشته که در شهرستان و تسلا نزدیک شده بود به یک توافق برای بازگشایی کارخانه در مارس 18, اما قبل از مشک شدت انتقاد کرد و واصل طرح دعوی در دادگاه در روز شنبه.

تسلا شروع به ساخت اتومبیل بیش از آخر هفته به عنوان آستانه گزارش داد که روز دوشنبه و گفت: همه کارکنان که در آن قرار داده شده بر روی کردند به آماده شدن برای رفتن به محل کار. آن دسته از کارکنان گفته شده است که آنها می توانند در خانه بمانند و اگر آنها احساس ناراحت کننده اما مجبور به گرفتن مرخصی بدون حقوق به منظور انجام این کار. (تسلا نقد کردن بسیاری از کارکنان پرداخت می شود ترک پس از تمدید کردند در ماه گذشته است.) دیگر خودروسازان مانند فورد و جنرال موتورز در حال برنامه ریزی برای دریافت خود ما تولید را به بالا و در حال اجرا در اواخر این ماه. برخی از کسانی که خودروسازان می خواستم برای باز کردن قبل از آن مواجه شده مقاومت از ایران خودرو اتحادیه کارگران که نشان دهنده خود حقوقی واجد شرایط.

آالمدا کانتی در نهایت پاسخ داد: اواخر روز دوشنبه گفت که از آن انتظار تسلا به ارائه "یک سایت خاص طرح بعد از امروز" برای بازگشایی کارخانه و آن "نگاه[s] رو به جلو به بررسی تسلا برنامه ریزی و آینده به توافق بر پروتکل و یک جدول زمانی برای بازگشایی با خیال راحت" — با وجود مشک در حال حاضر گفت: او را بازگشایی کارخانه و این واقعیت است که این شرکت در حال حاضر ساخت ماشین.

"امروز, مارس 11 ما آموخته است که کارخانه تسلا در فریمانت باز کرده بود فراتر از حداقل عملیات اساسی. ما اطلاع تسلا است که آنها فقط می تواند به حفظ حداقل عملیات اساسی تا زمانی که ما یک طرح است که می تواند اجرا مطابق با محلی بهداشت عمومی به منظور" شهرستان گفت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن