نشان می دهد ممکن است برای بسیاری از شهر تئاتر

نقطه عطفی Shanthala تئاتر اعلام بسته شدن میسور/Mysuru: این COVID-19 همه گیر است برخورد تلخ ضربه به در حال حاضر

توسط PARINEWS در 2 تیر 1399

نقطه عطفی Shanthala تئاتر اعلام بسته شدن

میسور/Mysuru: این COVID-19 همه گیر است برخورد تلخ ضربه به در حال حاضر شکننده صنعت سرگرمی است. در حالی که تئاتر صاحبان و کارکنان و بازیگران و backscreen کارکنان به دوباره متحد با مخاطبان خود را دوباره باز سینما سالن بالا نیست در این دولت در دستور کار است.

بسته از ماه مارس با توجه به وزارت امور دستورالعمل سینما تنها اجازه داده می شود به دوباره باز کردن در آخرین مرحله از باز کردن 1. این است که به طور مستقیم ضربه بقای تئاتر — هر دو صفحه نمایش تک و multiplexes. در Mysuru مهم ترین و دوست داشتنی Shanthala تئاتر اعلام کرده است که آن را نمی خواهد دوباره باز حتی پس از دولت مجوز افتتاح سالن سینما.

هر چند تنها Shanthala ساخته شده است که اعلام عمومی است که آن را متوقف خواهد شد فیلم-غربالگری بسیاری دیگر از تئاتر صاحبان بیش از حد تمایل به تنوع بخشیدن به کسب و کار خود را به عنوان آنها در حال رنج و زیان های بزرگ و دولت است و در عین حال صحبت کردن در مورد بازگشایی سینما.

در dire straits

Shanthala تئاتر بسته شدن آمده است به عنوان بی ادب شوک به دیگر تئاتر صاحبان سینما را برانگیخت و توزیع کنندگان. در واقع از ماه مارس سینما در Mysuru گذاشته اند خود پاره وقت کارکنان و حتی خواسته تمام وقت کارکنان به مرخصی بروید و بدون پرداخت. در حالی که کسانی که هنوز در حال کار در زمان های شیب دار کاهش پرداخت به نگه داشتن شغل خود را.

یاد تئاتر است که catered به سینما شوق Mysureans پس از چند دهه و دیگر تک-صفحه نمایش تئاتر در حال تحمل فشار از همه گیر و مستند به عنوان وجود دارد بدون درآمد پس از بیش از سه ماه. روز به روز نگهداری بیش از حد در حال تبدیل شدن به یک کار دشوار برای آنها.

وجود 13 واحد-صفحه نمایش تئاتر در Mysuru شهرستان و سه multiplexes مستقر در مراکز خرید. در این منطقه وجود دارد 36 تئاتر. پیش از آن در محدوده شهر وجود دارد 21 تئاتر و در حال حاضر تنها 13 کاربردی با بقیه فروش خواص و یا تنوع مدل های کسب و کار خود را.

کارناتاکا فیلم غرفه فدراسیون معاون رئیس جمهور M. R. Rajaram گفت: 'ستاره میسور است که سینما تئاتر تنها کسب و کار است که برای به دست آوردن اجازه عملیات و تناسب اندام گواهی از آتش PWD, سلامت, برق ادارات و نهایی هیچ اعتراضی گواهی نامه از معاون کمیسر.

مالیات بالا در Mysuru

"مالیات هستند و نه سنگین در Mysuru در مقایسه با زمانی که به بنگلور. هر سال تئاتر صاحبان پرداخت تومان. 30,000 به عنوان تجارت مجوز هزینه به Mysuru شهرستان شرکت (MCC) و Rs. 3 لاخ به تومان. 10 لاخ می رود به عنوان مالیات بر ملک بسته به اندازه ساختمان و حد. نیز وجود دارد دیگر مالیات ها و هزینه ها مانند هزینه مجوز از ادارات. هر تئاتر در Mysuru می پردازد در هر نقطه بین تومان. 1 کرور و Rs. 1.5 کرور به عنوان مالیات به دولت است. همچنین ما نیاز به نگاه پس از تئاتر نگهداری و کارکنان حقوق و دستمزد. چگونه ما قرار است به تابع" خواسته Rajaram.

اگر تئاتر مجاز به باز پس فاصله اجتماعی هنجارهای می تواند آنها را مدیریت کند. اما در این وضعیت که در آن سینما مجاز به عملکرد آن دشوار است برای زنده ماندن. "تئاتر و Choultries در Mysuru در واقع پرداخت ملک تجاری مالیاتی بیش از آنچه همتایان خود در بنگلور و بقیه کارناتاکا پرداخت. این موضوع در دادگاه در حال حاضر به عنوان بسیاری از ما درخواست های خود را MCC کاهش یافته است در گوش کر," او اضافه شده است.

صنعت در افسردگی

فیلم تئاتر تجربه — کامل با صدای فراگیر و جلوه های بصری میان وعده و تنقلات -- است رونق بیش از سال, اما در حال حاضر همه چیز در حال تغییر است. سینما صنعت است که در افسردگی و تئاتر و multiplexes در حال بدترین آسیب به عنوان آنها مجاز به باز گفت: C. R. Hanumanth مالک از DRC سینما.

"در یک وضعیت که در آن ما مجاز به کار تمیز کردن و تعمیر و نگهداری کار از جمله پیچیده روی صفحه نمایش تعمیر و نگهداری برای رفتن بر روی و کارکنان حقوق و دستمزد پرداخت می شود. چگونه ما قرار است برای زنده ماندن ؟ دولت باید به ما اجازه می دهد برای کار با دستورالعمل و یا قوانین. حتی اگر ما مجاز به صفحه نمایش سینما وجود دارد که مردم از ترس نمی ممکن است به تماشای فیلم. رفتن توسط بلند در مراکز سینما' بلند خواهد بود حتی پایین تر است. اما جایی که ما باید برای شروع به عنوان یک اندازه گیری اعتماد," او اضافه شده است.

N. M. Padaki که صاحب Shanthala تئاتر گفت: 'SOM' که در سالن سینما آغاز شد و در سال 1974 پس از گرفتن زمین در اجاره نامه از یک یتیم خانه اعتماد. "هنگامی که اولیه 30 سال اجاره منقضی شده و ما به دادگاه تجدید نظر به اعتماد به تمدید اجاره نامه. در حال حاضر اعتماد است نه مجاز ما را به دوباره تمدید اجاره نامه. بنابراین ما هیچ گزینه ای دیگر" او نشان داد.

'پویا Devaraj'

آخرین سینما که به نمایش گذاشته شد در Shanthala شد 'شیواجی Suratkal.' جدا از این که یک نقطه عطفی در محل بسیاری از ضربه فوق العاده, فیلم استفاده می شود منتشر شده در اینجا و وجود دارد هیچ شانسی برای بلیط فروخته شده در سیاه و سفید. همچنین ادب نگهداری می شد در تئاتر وجود دارد و هیچ فرصتی برای جمعیت به فریاد سوت و یا هو کردن به لطف مدیر Devaraj است که به نام " پویا Devaraj.'

Devaraj استفاده می شود به تخلیه این افراد از سالن سینما وجود دارد و هیچ شانسی برای فساد-mongers به بی ادبی کردن با زنان. بسیاری از سینماها در Shanthala دیده است 100 روز را نشان می دهد و کمال حسن 'Swathi Muthyam' دیده می شود 365 روز نشان می دهد یک رکورد است. جدا برای Padaki, T. P. Subbarao یک شریک در تئاتر.

واکنش در تئاتر بسته شدن مدیر Devaraj گفت که او عمیقا دردناک و توسعه. "من پیوست Shanthala تئاتر در سال 1978 و یک پیوند عاطفی با این موسسه و همچنین دوستداران سینما. حتی در مستند همه کارکنان پرداخت شد حقوق و دستمزد کامل. اما در حال حاضر همه چیز رسیده اند به بسته شدن دولت," او اضافه شده است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن