یک صفحه نمایش قابل حمل می توانید کار خود را از جدول اتاق ناهار خوری ساده تر

کار از خانه (که بسیاری از ما مجبور به انجام این کار برای چند ماه گذشته که آیا ما می خواهیم یا نه) می تواند ساز

توسط PARINEWS در 13 تیر 1399

کار از خانه (که بسیاری از ما مجبور به انجام این کار برای چند ماه گذشته که آیا ما می خواهیم یا نه) می تواند سازنده تر از بودن در یک دفتر ارائه شده شما باید یک محل راحت و کاربردی برای کار در خانه خود را. متاسفانه برای بسیاری از کسانی که شده اند به طور ناگهانی پرتاب به این وضعیت بهترین فضا آنها را به کار بر روی یک لپ تاپ کوچک در یک جدول اتاق ناهار خوری.

اگر شما استفاده می شود به کار در یک میز با یک مانیتور بزرگ نیاز به انجام همین کار بر روی یک لپ تاپ در یک جدول می تواند frustratingly محدود. و از آنجا که شما همچنین نیاز به استفاده از این فضا برای فعالیت های دیگر زمانی که شما در حال کار در آن ممکن است عملی برای راه اندازی یک سنتی مانیتور یا کامپیوتر رومیزی وجود دارد.

قابل حمل USB-C صفحه مانیتور ممکن است تنها چیزی که حق خود را ارتقا لپ تاپ-تنها اتاق ناهار خوری کاری. شما می توانید آن را راه اندازی در عرض چند ثانیه آن شمع را به کامپیوتر خود را با یک کابل تک و هنگامی که شما انجام شما می توانید آن را فقط به عنوان به سرعت به عنوان شما لپ تاپ خود را, اجازه می دهد تا شما را به اصلاح فضا برای دیگر استفاده می کند.

The Ananta portable display connected to a Surface Laptop 3 on a wood table.

برای چند هفته گذشته من تست Ananta یک 17.3-inch 1080p قابل حمل صفحه نمایش لمسی مانیتور. این پلاگین و بازی با مدرن ترین لپ تاپ — فقط اتصال شامل USB-C کابل به لپ تاپ خود را به صفحه نمایش; کامپیوتر شما باید فورا نظارت و قدرت آن را در. سپس آن را به شما فراهم می کند با گسترده صفحه نمایش دوم که به احتمال زیاد بزرگتر از صفحه نمایش در داخل لپ تاپ شما.

این Ananta نیز می تواند به عنوان یک صفحه نمایش برای بسیاری از دستگاه های دیگر از جمله نینتندو سوئیچ یک Raspberry Pi یک Blu-ray player و یا حتی یک کامپیوتر رومیزی, هر چند شما نیاز به اتصال برخی از آنها با HDMI. اگر شما یک اخیر هواوی یا سامسونگ تلفن, شما می توانید استفاده از آن برای دسترسی مربوطه خود را در حالت دسکتاپ. این Ananta می آید با یک مغناطیسی است که به عنوان یک پایه و وزن آن در حدود 2.4 پوند و کمتر از شش میلی متر ضخامت آن در باریکترین نقطه. آن را در مورد به عنوان قابل حمل به عنوان یک 17.3 اینچ صفحه نمایش می شود.

هنگامی که متصل به یک سطح لپ تاپ 3 Ananta بزرگ صفحه نمایش به طور کامل تغییر گردش کار من من اجازه می دهد به گسترش ویندوز در سراسر خیلی بیشتر روی صفحه نمایش املاک و مستغلات از من تا به حال قبل از. به جای کوه در می رم بین دسکتاپ های مجازی, من قادر به چت من ویندوز و مرورگر قابل مشاهده در همه زمان ها. در طول اپل اخیر نطق اصلی WWDC من قادر به تماشای جریان زندگی در Ananta در حالی که من همکاری با هم تیمی های من در لپ تاپ 3 صفحه نمایش اصلی.

A Nintendo Switch plugged into the Ananta portable display

وجود دارد برخی از عواقب استفاده از, بزرگ, روشن USB-C دارای صفحه نمایش لپ تاپ خود را. یکی واضح است که عمر باتری — از Ananta باعث لپ تاپ باتری به تخلیه مورد دو بار به عنوان سریع به عنوان طبیعی است. وجود دارد در واقع دو USB-C پورت (HDMI به همراه یک USB یک پورت و یک جک هدفون 3.5 mm) در Ananta که اجازه می دهد تا شما را به استفاده از عبور از طریق شارژ. پلاگین قدرتمند به اندازه کافی شارژر را به یکی از پورت و آن را به قدرت هر دو ثانویه و صفحه نمایش لپ تاپ خود را. من قادر به استفاده از 45 وات شارژر به قدرت هر دو صفحه نمایش و لپ تاپ من, اما آن را نمی خواهد کار با هر دو 60 وات یا 100 وات قدرت بانک پس از مسافت پیموده شده شما ممکن است متفاوت باشد.

مسئله دیگر این است که صوتی — Ananta دارای دو بلندگو در پشت, اما صدای آنها نه وحشتناک. شما بهتر است با استفاده از لپ تاپ خود را به زبان مادری برای صدا.

این Ananta لمسی قابلیت چیزی است که باعث می شود آن ایستادگی کردن در میان بسیاری دیگر از USB-C نمایش در دسترس است و آن را حتی می آید با یک فشار حساس به قلم برای doodling و یا نوشتن بر روی صفحه نمایش. (آن را نیز سازگار با مایکروسافت Surface Pen.) لمسی قابلیت به معنای من فقط می تواند به آن ضربه بزنید چیزی بر روی صفحه نمایش به جای تلاش برای حرکت ماوس در سراسر ظاهرا مایل از صفحه نمایش, فضا, من در حال حاضر بود. متاسفانه من قادر به دریافت تماس قابلیت کار با مک و یا سوئیچ.

Side detail of the Ananta display showing two USB-C ports, an HDMI port, and a 3.5mm headphone jack.
Side view of the Ananta display showing buttons and USB-A port

همانطور که برای کیفیت صفحه نمایش خود پنل می شود جای تعجب روشن است. این رزولوشن 1080p ممکن است به نظر می رسد کم بر روی کاغذ اما نبود یک موضوع را در عمل. هر چند من اصلا کالیبراسیون دستگاه در دست به آزمایش آن رنگ تولید مثل نمی کاملا به عنوان خوب به عنوان سطح صفحه نمایش به چشم من. هنوز هم آن را contrasty و پر جنب و جوش برای تماشای ویدئو و بازی کردن بازی ها. من فقط نمی خواهد از آن استفاده کنید برای رنگ بحرانی کار خلاق است. آن 60 هرتز سرعت رفرش نمی تواند ایده آل برای شدید PC gaming اما آن را خوب است برای کنسول های بازی و هر گونه بهره وری کار. وجود دارد برخی از محدود صفحه نمایش کنترل های در دسترس از طریق بر روی صفحه نمایش منو و Ananta همراه با مادون قرمز کنترل از راه دور که به شما امکان تغییر روشنایی و یا دسترسی به پانل تنظیمات.

در نهایت وجود دارد قیمت. در حال حاضر Ananta در دسترس است از طریق یک کمپین Kickstarter با تحویل وعده داده شده برای ماه سپتامبر این سال است. همانطور که از نوشتن این پایین ترین قیمت شما می توانید صفحه نمایش برای $359 و انتظار می رود که خرده فروشی به صورت نسبتا تند $599 زمانی که از آن بازدید به طور کلی در دسترس است. اگر شما برای Kickstarter, معامله, قیمت معقول برای چه بزرگ و متنوع و خوبی Ananta کار می کند. اما در قیمت کامل آن ممکن است هزینه تقریبا تا آنجا که لپ تاپ شما متصل کردن آن به که در آن نقطه شما باید به جای تعجب اگر آن را به ارزش آن است.

در هر صورت Ananta می کند حل یک نقطه درد برای شرایط منحصر به فرد بسیاری از ما در.

عکاسی توسط دن Seifert / آستانه



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن