هشدار دهنده افزایش Coronavirus موارد: 4 نیروی کار تیم تشکیل

MLAs برای رهبری تیم در Chamaraja, Krishnaraja و Chamundeshwari در حالی که MP به سر Narasimharaja حوزهPratap Si

توسط PARINEWS در 30 تیر 1399
  • MLAs برای رهبری تیم در Chamaraja, Krishnaraja و Chamundeshwari در حالی که MP به سر Narasimharaja حوزه
  • Pratap Simha بازرسی کلمبیا آسیا Narayana و بيمارستان سنت جوزف

میسور/Mysuru: منطقه وزیر S. T. Somashekar دیروز گفت که یک COVID-19 نیروی کار خواهد شد تا برای هر یک از چهار بخش مونتاژ شهر یعنی Chamaraja, Krishnaraja, Narasimharaja و Chamundeshwari.

او صحبت را فشار دهید افراد پس از برگزاری یک جلسه بررسی در COVID-19 اقدامات در ZP دفتر اینجا را در روز یکشنبه.

اشاره به این که نیروی کار خواهد بود به ریاست MLA مربوطه مونتاژ بخش Somashekar گفت که در صورت Narasimharaja حوزه Mysuru-Kodagu MP Pratap Simha خواهد سر به نیروی کار به عنوان MLA است نه نگه داشتن هست.

این Chamaraja نیروی کار خواهد بود به رهبری L. Nagendra در حالی که Krishnaraja توسط S. A. Ramdas و Chamundeshwari توسط G. T. Devegowda.

حاکی از این است که او کارگردانی کرده است مقامات به چاپ جزوه حاوی اطلاعات حیاتی مانند چه کسی باید تماس گرفته شود در صورت سرماخوردگی و سرفه است که در بیمارستان برای دیدار رسمی که به تماس گرفته شود که گره افسر که افسر بهداشت و مانند آن همراه با شماره تلفن همراه از افسران او گفت: این جزوات باید توزیع شود به هر خانواده در همه مونتاژ قطعات.

ادامه Somashekar گفت که یک افسر پزشکی ارسال خواهد شد به عنوان مسئول هر یک از مونتاژ بخش.

و اشاره کرد که یک تیم جداگانه ای به ریاست MP Pratap Simha و متشکل از مقامات را مسئول N. R. مونتاژ بخش است که بیشترین تعداد موارد مثبت او گفت که یک دستیار کمیسر قرار داده خواهد شد مسئول برای اطمینان حاصل شود که هیچ ساقط رخ می دهد در تغییر مثبت بیماران به بیمارستان است. معاون کمیسیون نظارت عملکرد مقامات او اضافه شده است.

بدون تاخیر در تحویل بدن

با اشاره به شکایت در مورد تاخیر در توزیع بیش از اجساد وزیر گفت که DC است و مطلع آن این است که با توجه به کمبود D-گروه کارکنان. حفظ که این موضوع مورد بحث قرار گرفته با رئیس وزیر Somashekar گفت: او به دستور مقامات نیست منتظر گزارش های آزمایشگاه و اقدامات لازم برای تحویل اجساد به خانواده ها بلافاصله. مقامات همچنین باید اطمینان حاصل شود که وجود دارد هیچ تاخیر در صدور گواهی مرگ او اضافه شده است.

K. R. بیمارستان باید بلافاصله پاسخ

بیان کرد که وزیر دریافت کرده است بسیاری از شکایت از سهل انگاری و بی حالی در مورد K. R. کارکنان بیمارستان Somashekar گفت که مقامات باید اقدام لازم و اطمینان حاصل شود که وجود دارد هیچ شکایت یا به وزیر یا رئیس دولت ،

هنگامی که یک دکتر در بیمارستان آورده به اطلاع وزیر که بیمارستان فاقد هواکش و کوتاه بود از پرستاران Somashekar دستور مقامات برای متقاعد کردن پرستاران که در سمت چپ خدمات به بازگشت و یا به انتصاب جدید پرستاران با پرداخت آنها بیشتر است.

معاون کمیسر Abhiram G. Sankar گفت که دولت های منطقه راه اندازی کرده است بسیاری از طرح های حاوی گسترش مرگبار COVID-19 بیماری همه گیر. حفظ که اقدامات در نظر گرفته شده برای مناسب خدمات آمبولانس در تمام مونتاژ بخش او گفت که خدمات خودرو خواهد بود بخش خاص در طبیعت در روزهای آینده.

و اشاره کرد که 18 از 32 COVID-19 مظنون در N. R. Mohalla آزمایش مثبت برای ویروس سی گفت که این آزمون انجام خواهد شد در دیگر نقاط شهر نیز هست.

سریع آنتی ژن آزمون انجام خواهد شد و تنها در مواقع اضطراری مانند آزمایش گاهی اوقات فاقد وضوح او اضافه شده است.

MP Pratap Simha opined که COVID-19 مرگ و میر نیز ممکن است با توجه به همکاری morbidities.

اشاره به این که مرگ و میر را نیز رخ می دهد با توجه به انواع بیماری های دیگر او گفت که همه از جمله رسانه ها باید توجه داشته باشید از این واقعیت است. MP پی سی برای ایجاد COVID-19 آگاهی از طریق autorickshaw اطلاعیه ها همراه با توزیع جزوات.

در واکنش به این Somashekar گفت که جدا از افزایش خدمات آمبولانس مهم است که برای ذخیره منحصر به فرد اتاق برای رانندگان و سایر کارکنان آمبولانس. همچنین ترتیبات باید برای آمبولانس پرسنل را به حمام و تغییر PPE کیت پس از تغییر هر بیمار او اضافه شده است.

پاسخ به یک پرس و جو وزیر گفت که او دستور داده است تا مقامات به مهر و موم کردن تنها در خانه و یا خیابان از جایی که یک مورد مثبت گزارش شده است.

MLA L. Nagendra شهردار از [چشمه] تسنيم Zilla Panchayat (ZP) مدیر عامل Prashanth Kumar Mishra, DCP, Dr. A. N. Prakash Gowda و مقامات از MCC MUDA بهداشت و سایر ادارات حاضر بودند.

وزیر بعد از بازرسی درخت پارک و پای Chamundi هیل که در آن کاشت یک لاخ درخت نهالی برنامه ریزی شده راه اندازی می شود در جولای 28.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب