منبع تغذیه در Kodagu: برق استقرار مردان بیشتر

میسور/میسورو: زیرساخت های برق در Kodagu چند بخش کداگو به طور کامل شکسته شده و شرکت تامین برق چاموندشواری (CESC

توسط PARINEWS در 23 مرداد 1399

میسور/میسورو: زیرساخت های برق در Kodagu چند بخش کداگو به طور کامل شکسته شده و شرکت تامین برق چاموندشواری (CESC) در همبستگی با بخش محاصره شده ایستاده است آن را به عنوان بهبود از ویرانشدن باران های شدید، سیل و landslips.

بادهای گوستیک بسیاری از قطب های برق را پایین آورده اند که در نتیجه کابل های برق شکسته می شود. CESC، واگذار شده با مسئولیت توزیع برق در منطقه قدیمی Mysore، گسترش کمک به Kodagu در این زمان آزمایش. شرکت به ویژه بیش از 75 نفر از پرسنل خود را، هر دو ماهر و غیر ماهر به Kodagu برای کمک به بازگرداندن قدرت را از کار گشاینده است.

پرسنل از حسن، مندیا و میسورو کشیده شده اند. تیم به رهبری مهندس اجرایی یوگش و دستیار مهندس اجرایی آر رودرش روز دوشنبه به کداگو رفته اند و به طور فعال در بازگردانی خطوط برق شکسته، ترانسفورماتورها و قطب های الکتریکی افتاده مشارکت فعال داشته اند.

بر اساس آمار منتشر شده توسط اداره ناحیه کوداگو، به تعداد ۱۶۷۴ قطب برق، ۶۰ ترانسفورماتور و بسیاری از سیم های برق کیلومتر طول آسیب دیده است. بیش از 335 قطب الکتریکی در مادیکیری تالوک سقوط کرده اند و در حال حاضر 176 قطب با قطب های جدید جایگزین شده اند. 271 قطب که در ویراجپت تالوک افتاده اند تا کنون با 139 قطب جدید و از 202 قطب که در کوشالنگار فرو پاشیده اند، جایگزین 90 قطب شده است.

در سوموارپت تالوک، ۳۶۶ قطب به دلیل باد و درخت سقوط کرده اند و تا به حال ۱۹۱ قطب جدید بر پا شده اند. در منطقه گونیکوپا ۴۴۰ قطب سقوط کرده اند و تا به حال ۲۶۶ قطب جایگزین آن شده اند. مقامات CESC می گوید که در میان ۱۶۷۴ قطب که در این ولسوالی سقوط کرده اند، ۸۶۴ قطب جایگزین شده اند و ۸۱۰ قطب باقی مانده در سه یا چهار روز دیگر جایگزین خواهند شد.

از آنجا که بیش از 60 ترانسفورماتور در Kodagu در مکان های مختلف آسیب دیده اند, منبع تغذیه به بیش از 220 روستاها و شهرستان ها مختل شده اند. این ترانسفورماتورها با ایجاد قطب های جدید تعمیر و ترمیم شده اند. تا به حال منبع تغذیه ۱۸۲ روستا ترمیم شده است.

اول، پرسنل CESC در مناطقی که سیل ها عقب افتاده اند، کار مرمت را انجام می داد. در نهایت آنها در مکان های دیگر کار می کرد. در مناطقی که حرکت گرهای زمین می توانند در مورد جاده ها مذاکره کنند، منبع تغذیه پس از جایگزینی قطب های آسیب دیده به سرعت ترمیم شده است. چند منطقه غیر قابل دسترس وجود دارد که در آن مردان خط به پیاده سفر و حفاری زمین به جای قطب افتاده. این کار دستی در حال گرفتن زمان ، مقامات اضافه کرد.

CESC پرسنل خود را در Kodagu با تجهیزات حفاظتی مختلف مانند ماسک صورت، بهداشت، کت باران، چکمه، کلاه ایمنی، طناب و حفاری و ابزار levelling ارائه شده است. همچنین یک کامیون برای حمل قطب ها از جایی به مکان دیگر فرستاده شده است. تیم که میسورو را در روز دوشنبه ترک کرد (10 اوت) تا 10 روز پس از آن تیم دیگری به منطقه سیل زده اقدام خواهد کرد، افسران اضافه کرد.

تسهیلات اسکان در مدارسی که توالت های خوب و امکانات آب آشامیدنی وجود دارد در اختيار پرسنل CESC قرار گرفته است. غذا برای آنها توسط روستاییان در مناطق دورافتاده فراهم می شود. همچنین، هر یک از خط به تومان 5،000 پول نقد برای نیازهای غذایی خود را داده شده است، افسران گفت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن