آمازون آوردن مجازی مشاهده احزاب به مشترکین نخست با سازمان دیده بان حزب

آمازون دادن آن نخست اعضای توانایی به تماشای تلویزیون را نشان می دهد و فیلم در روز نخست تصویری با دوستان با است

توسط PARINEWS در 10 تیر 1399

آمازون دادن آن نخست اعضای توانایی به تماشای تلویزیون را نشان می دهد و فیلم در روز نخست تصویری با دوستان با استفاده از جدید خود را سازمان دیده بان حزب از ویژگی های.

از ویژگی های است که به آرامی نورد با توجه به این شرکت است و تنها در ایالات متحده در دسترس در حال حاضر. سازمان دیده بان احزاب را در خود جای دهند به 100 بینندگان در یک گروه اما هر فرد باید مبتنی بر نخست ثبت نام و اشتراک. هنگامی که در داخل سازمان دیده بان حزب, مردم, می توانید انتخاب کنید از هزاران نفر از عناوین با توجه به آمازون از جمله اصل و دارای مجوز نشان می دهد و فیلم.

آمازون نیست به اشتراک گذاری یک لیست کامل از عناوین را در یک مصاحبه مطبوعاتی از کشورهای شرکت هر چیزی از جریان خدمات را از فروشگاه ما باید برجسته شود. این شامل اصل مانند Fleabag در, شگفت انگیزی خانم Maisel, Jack Ryan, بزرگ بیمار, پسران, بازگشت به خانهو من جاسوسی.

سازمان دیده بان حزب میزبان نظارت کامل همزمان پخش کنترل و قابلیت چت به صحبت با مهمانان دیگر. در حالی که حرکت یا کشش ناگهانی آمازون دیگر خدمات جریان دارای ویژگی های مشابه آن جریان به مردم باز هستند. هر کسی می تواند پیوستن به خالق را مشاهده جلسه به عنوان طولانی به عنوان آنها باید نخست حساب. نخست تصویری جدید سازمان دیده بان حزب از ویژگی های است که به طور کامل خصوصی است. میزبان را به اشتراک گذاشتن با اعضای خانواده و دوستان افراد را کلیک کنید و پیوستن شبیه به زوم.

نخست تصویری است که عمده ترین پرچم در حال اهتزاز در مجازی مشاهده احزاب است. WarnerMedia دیزنی و Netflix همکاری با Scener تا مشترکان برای HBO دیزنی به علاوه و Netflix بکشد می توانید همه چیز را با هم. در حال حاضر نخست تماشای ویدیو احزاب هستند و تنها برای دسکتاپ استفاده کنید. آمازون نگفت اگر یک نسخه تلفن همراه در راه است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن