آمازون و دیگر نمی خواهد حمایت اکو نگاه تشویق صاحبان بازیافت ایشان

آمازون قطع انعکاس آن نگاه دوربین یک دستگاه مستقل است که به صاحبان مشاوره مد با استفاده از هوش مصنوعی و یادگیری

توسط PARINEWS در 10 خرداد 1399

آمازون قطع انعکاس آن نگاه دوربین یک دستگاه مستقل است که به صاحبان مشاوره مد با استفاده از هوش مصنوعی و یادگیری ماشین. نگاه همراه نرم افزار و دستگاه خود به خود متوقف خواهد شد عملکرد در جولای 24. بین در حال حاضر و جولای 24th, 2021, نگاه کاربران می توانند خود را تصاویر و ویدئوها با ساخت گیفت آمازون عکس حساب. (افراد با عکس های موجود در حساب های خود را در رسانه های پشتیبان به صورت خودکار.) هر کسی که می خواهد به حذف همه موجود خود را, عکس ها و ویدئوها را به انجام این کار قبل از جولای سال 2020 مهلت; در غیر این صورت آنها را به تماس با آمازون خدمات به مشتریان به آنها را حذف. آنها در حال حاضر می تواند حذف آنها از طریق نگاه برنامه.

آمازون اشاره می کند که بسیاری از اکو نگاه قابلیت در حال حاضر گنجانده شده در برنامه آمازون خرید از جمله سبک توسط الکسا که شامل هوش مصنوعی ارائه مد اشاره گر. این شرکت می گوید مردم باید دانلود این برنامه به نگه دارید مشاوره با آمازون و آنها نیز باید بازیافت نگاه خود را از طریق آمازون برنامه.

اکو نگاه اول بیرون آمد در سال 2017 و دریافت ویژگی های جدید در طول سال از جمله یک مجموعه ابزار سرپرستی محتوا از رواج و GQو صدای مشخصات پشتیبانی می کند. قرار دادن نگاه قابلیت به Amazon Shopping نرم افزار باعث می شود حس داده شده است که آن را اجازه می دهد بیشتر مردم دسترسی به آمازون مشاوره مد. به علاوه آن ساده کل فرایند اجازه می دهد مردم را به استفاده از یک دستگاه به فروشگاه و گرفتن عکس از خود را دارند.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب