بیش از 1 لاخ به انجام مجازی تراس یوگا در 21 ژوئن

هواپیماهای بدون سرنشین و دوربین برای فیلم اجراهای; عکس ها را می توان آپلود در سایت AYUSH میسور/Mysuru: تا سال

توسط PARINEWS در 1 تیر 1399

هواپیماهای بدون سرنشین و دوربین برای فیلم اجراهای; عکس ها را می توان آپلود در سایت AYUSH

میسور/Mysuru: تا سال گذشته بین المللی یوگا روز (IYD) است که جشن در ژوئن 21 استفاده می شود گروه فعالیت های در مقیاس بزرگ اما این بار COVID-19 دستورالعمل های اجتماعی فاصله تغییر کرده راه این رویداد است که مشاهده شده است. این بار تم برای بعد آن را همه می گوید: 'یوگا در خانه یوگا با خانواده است.'

برای اولین بار از زمان آغاز آن در سال 2015 وجود خواهد داشت هیچ جرم جمع آوری در مکان متمرکز برای گروه یوگا. به مناسبت روز و تعامل بیشتر مردم با دولت و مقامات مختلف یوگا انجمن تصمیم گرفتند به صورت مجازی یوگا و در Mysuru آن خواهد شد مجازی تراس یوگا.

پس از سازمان ملل متحد قطعنامه ای را به مناسبت 21 ژوئن هر سال به عنوان بین المللی یوگا در روز, شده است وجود دارد چند برابر افزایش در تعداد زیادی از علاقه مندان به یوگا. COVID-19 اما اتحاد مردم محور شامل تنفس تمرینات روزانه خود را در شیوه زندگی برای تقویت سیستم ایمنی بدن برای مبارزه با بیماری همه گیر. یوگا تبدیل به یکی از مورد علاقه رژیم تناسب اندام در طول مستند.

یوگا علاقه مندان می توانند انجام فعالیت در داخل خانه های خود و در تراس خود را از ساعت 7 صبح تا 7.45 صبح فردا. "در حالی که کودکان و زنان باردار و افراد مسن می تواند انجام یوگا در داخل خانه های خود و دیگران می تواند بر روی تراس و انجام یوگا" Mysuru معاون کمیسر Abhiram G. Sankar گفت: در یک کنفرانس مطبوعاتی برگزار شده در روز گذشته ، او اضافه کرد که وجود خواهد داشت هیچ فرصتی برای یک تجمع بزرگ در هر مکان داده شده.

سال گذشته در روز بین المللی یوگا در روز, بیش از 80,000 نفر جمع شده بودند در مکان های مختلف به انجام فعالیت طبق پروتکل. در این سال به عنوان وجود خواهد داشت بدون سفر به یوگا سالن و به عنوان مردم را به انجام یوگا در خانه های خود ما هستند به امید دیدن یک مشارکت بیش از 1 لاخ مردم, او گفت:.

هواپیماهای بدون سرنشین فیلمبرداری

یوگا اجرای برنامه در Mysuru ثبت خواهد شد و فیلم برداری از طریق هواپیماهای بدون سرنشین و دوربین. "پیش از آن تصمیم به استخدام یک هلی کوپتر به فیلم مجازی تراس یوگا. اما با توجه به هزینه های بزرگ آن شده است تصمیم به استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین به فیلم, فعالیت," او گفت:.

همچنین یوگا علاقه مندان می توانند عکس ها از یوگا عملکرد در داخل خانه های خود و در تراس ها و همان در AYUSH گروه وب سایت (یوگا.ayush.gov.در). گواهینامه های صادر شده توسط AYUSH گروه به آدرس ایمیل کسانی که آپلود عکس.

سی گفت که چندین یوگا موسسات در Mysuru خواسته شده است برای ترویج یوگا در خانه و یوگا فدراسیون GSS یوگا بنیاد Pathanjali یوگا موسسه Mysuru یوگا Okkoota, Mysuru یوگا ورزشی بنیاد Baba Ramdev Pathanjali یوگا موسسه آموزش و دیگران در حال پیوستن به دست.

وزارت گردشگری معاون H. P. Janardhan منطقه AYUSH افسر Dr. B. S. Seethalakshmi, اصلی, دولت, طبیعت درمانی و یوگا کالج پزشکی Radhakrishna و D. Srihari از GSS یوگا بنیاد حضور داشتند.

انتشار سی دی

یک CD حاوی 45 دقیقه یوگا کارایی منتشر شد در منطقه بهداشت و درمان دفتر به طوری که اعضای خانواده می توانید به دنبال دستورالعمل ها را به انجام یوگا و فایده مزایای. سی دی منتشر شده توسط DC Abhiram G. Sankar شده است آورده توسط دولت طبیعت درمانی و یوگا کالج پزشکی Mysuru و آن را شامل ساده تمرینات یوگا بر اساس مشترک یوگا پروتکل تجویز شده توسط وزارت آیورودا و یوگا & Naturopathy Unani Siddha و هومیوپاتی.

دانشجویان از دولت طبیعت درمانی و یوگا کالج پزشکی را تهیه CD در زبان کانادا بر اساس دستورالعمل صادر شده توسط وزارت. در حال حاضر بیش از یک لاخ مردم مشاهده روی سی دی در رسانه های اجتماعی. پروفسور Radhakrishna Ramarao دولت طبیعت درمانی و یوگا کالج پزشکی, رزیدنت, دکتر, S. Hariganesh, سازماندهی, منشی, Dr. D. S. Bharatheesh دستیار مدیر Dr. L. N. Shenoy و دیگران حاضر بودند.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن