SpaceX تاخیر در راه اندازی آخرین آن دسته از Starlink ماهواره با دو مسافرت مفتی فضاپیما

به روز رسانی ژوئیه 11, 9:30AM می باشد و همکاران: SpaceX به تعویق افتاد راه اندازی دوباره صبح روز شنبه "اجازه م

توسط PARINEWS در 21 تیر 1399

به روز رسانی ژوئیه 11, 9:30AM می باشد و همکاران: SpaceX به تعویق افتاد راه اندازی دوباره صبح روز شنبه "اجازه می دهد تا زمان بیشتری برای checkouts." این شرکت می گوید آن را اعلام جدید راه اندازی روز یک بار آن را تایید کرد.

داستان اصلی: کمی بیش از یک هفته پس از راه اندازی یک ماهواره GPS برای فضای نیروی SpaceX بازگشته است با یکی دیگر از راه اندازی اینترنت خود را-درخشان Starlink ماهواره. شرکت Falcon 9 rocket میله میله را از کیپ کاناورال فلوریدا راه اندازی 57 Starlink فضاپیما و همچنین دو مسافرت مفتی دیدبانی زمین ماهواره از اپراتور BlackSky.

پرواز آخرین SpaceX در حال تلاش برای تشریح پیشنهاد خود را گسترده Starlink صورت فلکی با هدف ارائه پهنای باند اتصال به اینترنت از فضا. این شرکت دارای مجوز برای راه اندازی نزدیک به 12000 Starlink ماهواره از کمیسیون ارتباطات فدرال گروهی از فضاپیما است که پرتو پوشش اینترنت به هر نقطه در جهان است. پس از این, راه اندازی, SpaceX را راه اندازی کرده اند 595 آن Starlink ماهواره (اگر حداقل یکی از بیرون آمدن از مدار در حالی که چند نفر دیگر شکست خورده اند پس از ساخت آن را به فضا).

ماموریت دوم Starlink راه اندازی شامل یک شرکت دیگر ماهواره های همراه برای سوار شدن. به طور معمول, SpaceX راه اندازی کرده است Starlink پروب در دسته 60 همه توسط خود را دارند. اما در قبلی در ماه ژوئن راه اندازی SpaceX راه اندازی 58 Starlink ماهواره و همچنین سه مینیاتور, تصویربرداری ماهواره از شرکت سیاره است. این شرکت پروازهای فضایی یک کارگزار است که اتاق را برای ماهواره ها در آینده راه اندازی مرتب برای BlackSky ماهواره به پرواز در این ماموریت است. SpaceX همچنین خود برنامه به ترتیب سوار-سهام در آن Falcon 9 rocket کار به طور مستقیم با مشتریان به عنوان آن را با اخیر سیاره سوار-به اشتراک گذاری.

این Starlink ماهواره رفتن در این راه اندازی خواهد شد و تمام ورزشی نسبتا ویژگی های جدید بیش از حد. آنها مجهز به خدمت افتاب و شناخته شده به عنوان یک سایبان طراحی شده برای جلوگیری از نور خورشید از انعکاس از زیباترین قطعات این ماهواره ها به ویژه آنتن. هدف این است که برای کاهش روشنایی کلی از Starlink فضاپیما در حالی که در مدار به طوری که آنها به نظر می رسد به عنوان تیره ممکن است در آسمان شب است. SpaceX در حال حاضر راه اندازی یکی از این چادر قبلی Starlink پرواز در اوایل ماه ژوئن است. این اولین بار است که راه اندازی که در آن کل ناوگان را انجام گیر.

SpaceX جدید چادر یک پاسخ مستقیم به نگرانی هایی که مطرح شده توسط ستاره شناسی جامعه مورد Starlink. پس از راه اندازی اولین, SpaceX, را, ماهواره ها, ستاره شناسان متوجه شده چقدر روشن فضاپیما به نظر می رسد در آسمان و دانشمندان بزرگ نگران است که چنین عظیم صورت فلکی براق ماهواره خواهد از تداخل با مشاهدات خود را از جهان است. به دور اجرام آسمانی ستاره شناسان اغلب تکیه بر گرفتن قرار گرفتن در معرض طولانی تصاویر از آسمان شب — و ماهواره ای زوم از طریق یک تصویر برگ یک خط روشن است که می تواند خراب کردن یک مشاهده است.

پس از بحث و گفتگو با پیشرو نجوم گروه آفتابگیر است آخرین راه حل SpaceX با آمده است. این شرکت سعی در پوشش یکی از آن Starlink ماهواره در اوایل ژانویه به نظر می رسد تیره تر; که راه حل نمی تعدیل وسیله نقلیه به اندازه کافی برای کاستن همه ترس. بیشتر تغییرات می تواند در افق بیش از حد مانند تغییر چگونه ماهواره گرا هستند زمانی که آنها رسیدن به نهایی خود را در مدار.

SpaceX را فالکون 9 میله میله برای پرتاب در 10:54AM همکاران از این شرکت گفتوگو ناسا در مرکز فضایی کندی در فلوریدا. SpaceX است با استفاده از یکی از آن استفاده از موشک برای, ماموریت یک فالکون 9 که این پرواز به فضا و بازگشت چهار بار قبل از. این موشک را تلاش برای فرود بر روی یکی از SpaceX را هواپیماهای بدون سرنشین کشتی در اقیانوس اطلس پس از راه اندازی به طور بالقوه قادر می سازد خودرو به پرواز برای ششمین بار. در ماه ژوئن SpaceX یک رکورد جدید از فرود همان فالکون 9 برای پنجمین بار پس از یک پرواز; این شرکت می تواند تکرار شاهکار با این ماموریت است.

اگر همه به خوبی می رود, دو BlackSky ماهواره را اعزام اولین بار بیش از یک ساعت پس از برخاستن. این Starlink ماهواره خواهد شد و سپس استقرار حدود 30 دقیقه پس از آن. SpaceX به تعویق افتاد اصلی تاریخ راه اندازی برای این ماموریت در ماه جولای 8th, به دلیل بدی آب و هوا و سپس برای بار دوم در ماه جولای 11th, ادعا این شرکت نیاز به زمان بیشتری برای پرداخت خودرو. زمانی که SpaceX است قادر به راه اندازی این شرکت در جریان زندگی تنظیم شده است برای شروع در حدود 15 دقیقه قبل از برخاست.

به روز رسانی جولای 8th, 12:00 pm ET: SpaceX به تعویق افتاد راه اندازی در جولای 8th, به دلیل بدی آب و هوا در این منطقه است. این شرکت تصمیم به ادامه از طریق شمارش معکوس از راه اندازی تا یک دقیقه قبل از برنامه ریزی شده برخاست به منظور جمع آوری داده ها از موشک.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب