یک نسخه اولیه iOS 14 بوده است شناور در سراسر اینترنت برای ماه

محققان امنیتی, هکرها و وبلاگ نویسان باید به حال دسترسی به نسخه اولیه iOS 14 پس "حداقل مارس" با توجه به معاون.

توسط PARINEWS در 3 خرداد 1399

محققان امنیتی, هکرها و وبلاگ نویسان باید به حال دسترسی به نسخه اولیه iOS 14 پس "حداقل مارس" با توجه به معاون. وجود دارد در حال حاضر بسیاری از سیستم عامل iOS 14 نشت بیش از چند ماه گذشته و به نظر می رسد ممکن است این اطلاعات از این نسخه اولیه از این سیستم عامل.

این معمول است برای خیلی چیزهای کوچک در مورد اپل نرم افزار به روز رسانی به نشت در ماه ها و هفته قبل اپل رسما رونمایی آنها. اما آن را کاملا غیر معمول برای کل قبل از انتشار ساخت از iOS به آمار وب ماه قبل از اعلام آن — و این ممکن است اولین بار آن را تا به حال اتفاق افتاده است این دور در پیش به گفته یک منبع اشاره شده در معاون's گزارش.

زمان به بیرون درز امکانات برای iOS 14 شامل جدید تناسب اندام برنامه PencilKit API برای شرکت قلم, تغييرات, iMessage, جدید, صفحه نمایش, نمایش توانایی برای تست برنامه های شخص ثالث توسط اسکن یک کد QR تعمیرات اساسی به iCloud Keychain ، اما اگر این به بیرون درز امکانات شد و بر این اساس به بیرون درز iOS 14 ساخت از دسامبر, همیشه وجود دارد شانس است که اپل می تواند با تاخیر و یا ضایعات هر یک از آنها را قبل از رسمی رونمایی از سیستم عامل جدید است.

در سال های گذشته اپل به اشتراک گذاشته است اولین توسعه دهنده بتا از نسخه بعدی iOS در کنفرانس توسعه دهندگان جهانی در ماه ژوئن به نظر می رسد به احتمال زیاد خواهد شد که در این مورد دوباره در این سال WWDC آغاز می شود که در ماه ژوئن 22nd به عنوان یک آنلاین-تنها رویداد. "در حال حاضر در آن 31 سال WWDC20 خواهد شد یک فرصت برای میلیون ها نفر از خلاق و نوآورانه توسعه دهندگان در سراسر جهان برای به دست آوردن دسترسی سریع به آینده از iOS iPadOS macOS tvOS و watchOS," اپل گفت: در اخیر مطبوعاتی. اپل به طور معمول انتشار نسخه بعدی iOS را به عموم در پاییز در کنار مدل های آی فون جدید.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن