البته آستوریاس را کنف هدفون هزینه $420

Grado هیچ غریبه ای به ساختمان هدفون از عجیب و شگفت انگیز مواد. در کنار آن به طور منظم و عالی صدایی جفت را در ن

توسط PARINEWS در 22 خرداد 1399

Grado هیچ غریبه ای به ساختمان هدفون از عجیب و شگفت انگیز مواد. در کنار آن به طور منظم و عالی صدایی جفت را در نسخه های محدود کردن ویسکی بشکه (با طراحی کمک از الیاس چوب کمتر) چوب از ماست میل و حتی پیستون یک موتور هارلی دیویدسون موتور سیکلت. در حال حاضر آن را تبدیل توجه خود را به کنف با استفاده از آن برای تولید یک جفت از کنف هدفون Limited Edition قوطی هزینه منتظر آن $420.

جناس ها هستند مانند farts: خنده دار را به طور بالقوه غم انگیز دریافت خواهید کرد. "به بلانت" آستوریاس می گوید: هدفون بودند "تلاش مشترک." "خوب نورد" آنها "slow burn" است که شما را در درک بیشتر به شما گوش. به هر کسی که آمد در سراسر خود من pun-لادن را در یک اخیر عبور حیوانات به روز رسانی — I am sorry.

به هر حال با توجه به Grado دلایل خوبی وجود دارد که برای ساخت هدفون از کنف. بسیار فشرده چوب ظاهرا منجر به فولر صدا و این شرکت می گوید آن را به طور خاص تنظیم درایور آن برای مطابقت با مواد. نیز وجود دارد برخی از سنتی افرا در نیز وجود دارد که Grado می گوید توازن را صدا کرد ،

در غیر این صورت نسخه محدود هدفون بسیار شبیه به طراحی بقیه Grado صف. سیمی, هدفون باز دوباره که بدان معنی است که آنها باید ارائه بیشتر باز صدا (در هزینه نشت صدا به محیط اطراف خود را). و آنها دستباف در بروکلین مثل بقیه شرکت صف.

Grado نیست اولین شرکت استفاده کرده اند کنف در آن هدفون. House of Marley, که تلاش برای استفاده مسئولانه از منابع مواد در محصولات خود استفاده می کند اصلاح کنف در پارچه های مورد استفاده در سراسر محصولات خود از جمله خود هدفون.

آستوریاس را limited edition کنف هدفون در دسترس برای قبل از سفارش از سایت خود را در حال حاضر.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن