اپل جزئیات طرح خود را با خیال راحت به بازگشایی فروشگاه های خرده فروشی

اپل سر خرده فروشی Deidre اوبراین نوشته شده است نامه ای در وب سایت این شرکت جزئیات چگونه این برنامه با خیال راح

توسط PARINEWS در 29 اردیبهشت 1399

اپل سر خرده فروشی Deidre اوبراین نوشته شده است نامه ای در وب سایت این شرکت جزئیات چگونه این برنامه با خیال راحت به راه اندازی مجدد عملیات در فروشگاه های خرده فروشی. اپل, بسته, تمام فروشگاه های خود را در خارج از چین در ماه مارس به عنوان COVID-19 گسترش در سراسر جهان; تمام چین فروشگاه بازگشایی شد که در همان ماه در حالی که اپل هنوز در روند گرفتن مراحل دقیق در جای دیگر.

"تعهد ما به تنها حرکت رو به جلو با یک بازگشایی یک بار به ما اعتماد به نفس ما می توانید با خیال راحت بازگشت به خدمت به مشتریان از فروشگاه ما" اوبراین می نویسد. "ما در هر قطعه از اطلاعات محلی از جمله موارد نزدیک و بلند مدت روند و راهنمایی از ملی و محلی مقامات بهداشتی. این تصمیمات ما را به عجله و یک فروشگاه باز هیچ وجه به این معنی است که ما نمی پیشگیرانه مرحله از بسته شدن دوباره آن را باید با شرایط محلی حکم."

بیش از 80 درصد از اپل 510 فروشگاه در سراسر جهان بسته باقی می ماند اما این شرکت قصد دارد به بازگشایی 25 بیشتر فروشگاه ها در آمریکا 12 در کانادا و 10 در ایتالیا بیش از هفته آینده 9to5Mac گزارش. درجه ای از خدمات ارائه شده متفاوت خواهد بود توسط فروشگاه اوبراین می گوید. تمام فروشگاه ها اجازه خواهد داد که مشتریان به Genius Bar رزرو و انتخاب کنید تا آیتم سفارش آنلاین, اما برخی تنها به ارائه نمای یا منظقه خدمات به جای داشتن مشتریان ورود به فروشگاه خود را.

برای آن دسته از فروشگاه ها که باز کردن درهای خود را اوبراین می گوید متوسط چک انجام خواهد شد و همه کارکنان و مشتریان مورد نیاز خواهد بود برای پوشیدن چهره پوشانده اند. اپل را ارائه پوشش به مشتریان که اصلا خود به خود اجرا اجتماعی فاصله گرفتن قوانین با تعداد محدودی از مردم در یک بار. "در هر فروشگاه ما متمرکز بر محدود کردن اشغال و به همه مقدار زیادی از اتاق و تجدید تمرکز ما بر روی یک خدمات شخصی در نوار نابغه و در سراسر فروشگاه" اوبراین می نویسد.

اپل بازگشایی چند ما فروشگاه در هفته گذشته در آیداهو ایالت کارولینای جنوبی آلاباما و آلاسکا. CNBC گزارش می دهد که این هفته reopenings خواهد بود در فلوریدا و هاوایی اوکلاهما و کلرادو با برخی از کالیفرنیا و واشنگتن مکان ارائه منظقه خدمات. جزئیات reopenings خواهد شد به روز رسانی از طریق اپل پیدا کردن یک فروشگاه ابزار جستجو است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن