پلی استیشن در حال حاضر می رسد 2.2 میلیون مشترک

سونی می گوید 2.2 میلیون نفر عضو هستند به پلی استیشن در حال حاضر آن cloud gaming آبونمان خدمات است که ارائه می

توسط PARINEWS در 30 اردیبهشت 1399

سونی می گوید 2.2 میلیون نفر عضو هستند به پلی استیشن در حال حاضر آن cloud gaming آبونمان خدمات است که ارائه می دهد دسترسی به یک انتخاب رو به رشد از اول و شخص ثالث عنوان.

پلی استیشن در حال حاضر بیش از دو برابر آن تعداد اشتراک از اطراف این زمان در سال گذشته زمانی که سونی گزارش شده است که بیش از 1 میلیون نفر مشترک است. افزایش در پرداخت پلی استیشن در حال حاضر مشترکین نیز می آید هفت ماه پس از سونی اعلام کرد که کاهش آن در قیمت گذاری, با اشتراک در حال حاضر هزینه $9.99 یک ماه یا $59.99 برای یک سال. آنها قبلا هزینه 19.99 دلار در ماه و یا $99.99 سالانه است.

هر چند تعدادی از پلی استیشن در حال حاضر مشترکین به نظر می رسد بزرگ بر روی کاغذ سونی راه اندازی این سرویس بیش از پنج سال پیش پس از آن به کندی رشد می کنند. نزدیک ترین رقیب خود ایکس باکس بازی پاس که نیز ارائه می دهد یک کتابخانه عظیم از بازی ها برای مشترکین به بازی انباشته شده بود 10 میلیون مشترک به عنوان از آوریل پس از راه اندازی در سال 2017.

سونی بازی های آنلاین, سرویس پلی استیشن پلاس در حال رشد است بیش از حد. این آمار 41.5 میلیون مشترک در پایان ماه مارس 5 میلیون کاربر افزایش نسبت به اطراف این زمان در سال گذشته زمانی که سونی گزارش شده پلی استیشن به علاوه بیش از 36 میلیون کاربر فعال. مایکروسافت گزارش شده است که Xbox Live انباشته از 90 میلیون کاربر فعال در اواخر ماه آوریل است.

این اعداد ممکن است همچنین شاهد افزایش توجه به این بیماری همه گیر کوروناویروس از آنجا که بسیاری از آنها در خانه گیر کرده و به دنبال سرگرمی. که شده پر سود برای بازی با صنعت raking در یک رکورد $10.9 میلیارد دلار در سه ماهه اول سال 2020 است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن