کامل rollout برای پرداخت تماس در نیویورک مترو به تاخیر افتاد تا دسامبر

نیویورک مسافران را به صبر کمی طولانی تر قبل از آنها می توانید با استفاده از گوشی های هوشمند خود و یا تماس با م

توسط PARINEWS در 14 خرداد 1399

نیویورک مسافران را به صبر کمی طولانی تر قبل از آنها می توانید با استفاده از گوشی های هوشمند خود و یا تماس با ما کارت اعتباری برای پرداخت هزینه اتوبوس و مترو سفر در سراسر شهرستان وال استریت ژورنال گزارش. این OMNY سیستم پرداخت است که در حال حاضر انتظار به پایان خواهد رسید برای هر دو مترو و اتوبوس تا ماه دسامبر به جای اکتبر.

مقامات در نیویورک حمل و نقل متروپولیتن معلق نصب و راه اندازی دیجیتال خوانندگان در اواخر ماه مارس با توجه به این رمان coronavirus همه گیر انداختن سیستم استقرار. نصب و راه اندازی از سر گرفت در آغاز ممکن است با توجه به مجله. MTA مقامات توجه داشته باشید که تماس با ما پرداخت خواهد شد به طور کامل رول در منهتن اتوبوس تا پایان ماه جولای در حالی که اتوبوس در سراسر بقیه نیویورک در دسترس خواهد بود در پایان این سال است.

OMNY اجازه می دهد تا نیویورکی به پرداخت با تلفن های خود را بدون رفتن به یک ماشین برای خرید یک MetroCard. این دستگاه ادامه خواهد داد به کار گیرند تا 2023 اما برای سهولت در انتقال. در حالی که یک گزینه مناسب این OMNY سیستم نیز زیر آتش برای جمع آوری داده ها از کاربران از جمله اطلاعات مربوط به محل و بر سواران و گوشی های هوشمند دستگاه شناسه. نیز وجود دارد موضوع را با برخی از سواران که به طور تصادفی در دو متهم که با استفاده از این سرویس است. آن در حال حاضر فاقد یک گزینه برای سواران بدون دسترسی به تلفن و یا کارت اعتباری; کارت های اعتباری در دسترس نخواهد بود تا بعد.

این OMNY سیستم یک شیر-به-پرداخت گزینه های در دسترس از طریق بسیاری از دستگاه های تلفن همراه و smartwatches. Apple Pay و Google Pay کاربران می توانند پرداخت به سوار شدن در نیویورک حمل و نقل عمومی با چند شیپور خاموشی; Google دستیار حتی به شما خواهد گفت هنگامی که قطار بعدی است که با توجه به می رسند. Fitbit نیز ارائه می دهد یک تماس گزینه پرداخت. سیستم شروع به بودن سرنشین در سال گذشته است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن