محبوب نینتندو رئیس جمهور گامبیا ایواتا را ادای احترام کتاب است در نهایت آمدن به زبان انگلیسی

ادای احترام کتاب برای آپارتمان satoru Iwata معشوق رئیس جمهور و مدیر عامل شرکت نینتندو که در سال 2015 با یک زن

توسط PARINEWS در 4 مرداد 1399

ادای احترام کتاب برای آپارتمان satoru Iwata معشوق رئیس جمهور و مدیر عامل شرکت نینتندو که در سال 2015 با یک زن انگلیسی انتشار این بهار ناشر یعنی رسانه ها امروز اعلام کرد. کتاب بپرسید ایواتایک ترجمه از ایواتا-سانبود که برای اولین بار منتشر شده در ژاپن در سال گذشته است.

"در این انگیزشی مجموعه آپارتمان satoru Iwata آدرس مطالب متنوع از قبیل محل تنگناها چگونه موفقیت نژادهای مقاومت می کند و به همین دلیل برنامه نویسان باید never say no" با توجه به خلاصه ای از این کتاب که VIZ Media مشترک با شرف. "برگرفته از 'ایواتا می پرسد' سری از مصاحبه با کلید همکاران به نینتندو بازی ها و سخت افزار و شامل گفتگو با مشهور ماریو حق خالق Shigeru Miyamoto و خالق زمین Shigesato Itoi, درخواست ایواتا ارائه می دهد طرفداران بازی و رهبران کسب و کار یک بینش رهبری طراحی و توسعه فلسفه یکی از محبوب ترین چهره ها در تاریخ بازی."

اگر شما در میانهی شب خواندن هر ایواتا می پرسد مصاحبه قبل از شما در واقع لازم نیست که صبر کنید برای درخواست ایواتا را انتشار برای شروع آنها در دسترس است به صورت رایگان بر روی نینتندو سایت. (من به شدت توصیه ایواتا مصاحبه با Miyamoto در مورد بازدید از موزه لوور.) و اگر شما می خواهید یک پیش نمایش مکالمات با Miyamoto و Itoi ذکر شده در VIZ رسانه blurb, IGN مشترک خلاصه ای از آنچه که در منتشر شد ایواتا-سان سال گذشته است.

ایواتا نیست فقط به خاطر خود ایواتا می پرسد مصاحبه هر چند او به خوبی شناخته شده از نینتندو به خصوص برای او جذاب حضور در نینتندو, کنفرانس های مطبوعاتی و نینتندو هدایت و کلید راننده پشت های غیر متعارف اما موفقیت های بزرگ مانند Wii و DS. اگر شما می خواهید به یادگیری بیشتر در مورد او همکار من سام Byford نوشت: یک مقاله عالی در بیاد ایواتا میراث در نینتندو و در صنعت بازی های ویدئویی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن