Bungie به تشریح دو سال آینده از سرنوشت 2 می گوید هیچ برنامه ای به عاقبت دیگر

توسعه دهنده بازی Bungie دقیق نقشه راه آینده را از آن وسیع آنلاین تیرانداز سرنوشت 2 روز سه شنبه در یک حرکت یا ک

توسط PARINEWS در 21 خرداد 1399

توسعه دهنده بازی Bungie دقیق نقشه راه آینده را از آن وسیع آنلاین تیرانداز سرنوشت 2 روز سه شنبه در یک حرکت یا کشش ناگهانی جریان زندگی بسته بندی شده با اخبار در مورد که در آن بازی می گذرد این سقوط و چگونه این استودیو قصد دارد به حمایت از آن پس مایکروسافت و سونی جدید کنسول ها می رسند. شاید بزرگترین اخبار از اعلام نه فقط یکی بلکه سه عمده بسط نگه داشتن بازی فعال حداقل تا سال 2022.

به طور معمول, Bungie, را , سرنوشت, سری, که برای اولین بار راه اندازی شد در سال 2014 به عنوان اولین ویژگی جدید از خالق Haloاست پس تا حدودی سازگار انتشار cadence. آن را درگیر کوچکتر به روز رسانی است که در حال فلفلی در هر چند ماه یکبار همه منجر به یک عمده سقوط گسترش است. برای سرنوشت 1چرخه چهار سال به طول انجامید. همان است درست ماند برای سرنوشت 2که راه اندازی در سال 2017 و تا به حال دو عمده سقوط بسط و پس از فصلی به روز رسانی مدل که Bungie شده است افزایش سرعت برای پیدا کردن فرمول حق.

که به نظر می رسد به تغییر حداقل در یک تصویر بزرگ ، Bungie به ندرت صحبت در مورد برنامه های خود را فراتر از فوری سال پیش. اما کارگردان بازی لوک اسمیت امروز اعلام کرد که سرنوشت 2 را ببینید فراتر از نور گسترش این سقوط آزاد سپتامبر 22nd, به عنوان به خوبی به عنوان جادوگر ملکه در سال 2021 و Lightfall در سال 2022. وجود دارد هیچ تاریخ انتشار برای کسانی که دو بسط اما ما می توانیم فرض کنیم آنها نیز بود در پاییز و اسمیت گفت: Bungie می خواهد ادامه بازسازی چگونه آن را نگه می دارد بازی فعال و درگیر شدن در ماه در میان است.

هر سه گسترش نام نشان داده شده بر روی صفحه نمایش به عنوان بخشی از سرنوشت 2. بنابراین در حالی که Bungie تا به صراحت اعلام کرد که در آن است برنامه ریزی برای انتشار یکی دیگر مناسب عاقبت — که به نوبه خود نیروهای بسیاری از بازیکنان به مهاجرت به یک بازی جدید و از دست دادن تمام پیشرفت خود را در یک موجود — به نظر می رسد نسبتا مشخصی وجود ندارد و سرنوشت 3 در افق حداقل نه تا زمانی که به خوبی پس از 2022. اگر چه در یک Q&A با streamer بن "DrLupo" Lupo پس از آشکار اسمیت گفت: "ما در حال برنامه ریزی برای ایجاد یک" وقتی پرسیده شد که در مورد یکی دیگر از عاقبت.

بزرگ نقطه کانونی از سقوط گسترش فراتر از نوراست که بازیکنان به دست آوردن کنترل از تاریکی یک نوع ازلی بد که سری اولیه دشمن و نقطه مقابل به شخصیت را منبع قدرت فوق العاده (به نام نور). آن را شامل یک قسمت جدید, the یخی Jovian ماه اروپا و یک دشمن جدید به چهره است که در برخی از راه در هم تنیده با ادامه تاریکی روایت است. آن را نیز بازگرداندن محبوب Destiny 1 شخصیت Exo غریبه و جلو با هم تعدادی از دیگر موضوعات داستان است که Bungie ساختمان شده است برای برخی از زمان در حال حاضر.

بازیکنان نمی خواهد که به صبر بیش از حد طولانی برای شروع به گرفتن یک طعم و مزه از جایی که Bungie در حال شکل گرفتن بازی از این قرار می گیرند. بعد از به روز رسانی فصلی به نام فصل تازه واردانامروز راه اندازی برای تمام سیستم عامل ها و آن را شامل یک سیاه چال رفتن زندگی می کنند در این شب و یک سری از داستان ضربان و فعالیت هایی که احتمالا انتقال این روایت نسبت به فراتر از نور در ماه سپتامبر.

در اضافی به تمام این گسترش-اخبار مرتبط Bungie اعلام کرد این امر می تواند در حمایت از 5 پلی استیشن و ایکس باکس سری X برای کنسول های سرنوشت 2از جمله ارتقاء رایگان برای صاحبان فعلی این بازی بر روی پلت فرم آنها بازی و عملکرد تضمین 4K و 60fps.

نیز وجود دارد نشان از "سرنوشت محتوای طاق" است که به شما اجازه Bungie چرخه خارج محتوای قدیمی و بازگرداندن فن مورد علاقه های شما از سرنوشت 1 به, جدید, جداگانه تجربه خواهد کرد که زندگی در کنار بازی اصلی. Bungie می گوید هدف این است که برای کمک به مدیریت بهتر تغييرات بازی نگه داشتن اندازه فایل و اجازه می دهد این استودیو به اولویت بندی بهتر مطالب جدیدتر. آن شروع خواهد شد با احیای سری اول حمله طاق شیشه ای.

تمام این به روز رسانی را علامت بسیار جدی در مسیر جدید برای سرنوشت شروع این سقوط و این همه آینه Bungie می تغییرات قابل توجهی از آن ساخته شده به ساختار و کسب و کار از این بازی سال گذشته پس از این شکست با انتشار شریک Activision ساخته شده و سرنوشت یک کشور مستقل حق رای دادن. این تغییرات درگیر پشتیبانی از cross-save و جدید رایگان-به-بازی بازی های مدل که هر دو ساخته شده اند بازی بسیار قابل دسترس بیشتر را به بازیکنان جدید و ساخته شده اند Bungie یک رهبر صنعت در حمایت از جنبش بین سیستم عامل.

بنابراین آن را خوب است برای دیدن که Bungie می خواهد ادامه انجام این کار تا زمانی که کنسول ها می رسند. Bungie هنوز برای اعلام یک تاریخ دقیق برای زمانی که سرنوشت 2 در دسترس خواهد بود بر روی ایکس باکس سری X و پلی استیشن 5. و معلوم نیست در حال حاضر چگونه ارتقاء فرایند کار را برای بازیکنان فعلی که طرح بازی فراتر از نور گسترش در آزادی به انتقال به جدید کنسول ها و حمل بیش از همه خود را در پیشرفت و خرید. اما با توجه به نحوه هموار cross-save اجرا می شد این احتمال وجود دارد Bungie می خواهد یک سیستم منسجم در محل می آیند نوامبر هنگامی که کنسول در حال انتظار برای راه اندازی و یا حداقل برخی از زمان در اوایل 2021.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن