SWR Mysuru بخش procures کالا و خدمات از طریق دولت الکترونیک-بازار

میسور/Mysuru: یک مسیر شکستن گام های گرفته شده در سالهای اخیر توسط جنوب غربی راه آهن (SWR), Mysuru تقسیم شده اس

توسط PARINEWS در 2 مرداد 1399

میسور/Mysuru: یک مسیر شکستن گام های گرفته شده در سالهای اخیر توسط جنوب غربی راه آهن (SWR),

Mysuru تقسیم شده است تعویض بیش از تدارکات دولت از طریق گوهر (دولت الکترونیکی در بازار). دستور است برای تبدیل راه است که در آن خرید کالا و خدمات توسط دولت انجام شده وزارتخانه ها و ادارات.

SWR Mysuru بخش بود که تا کنون تهیه کالا تنها تا ترمیم به درگیر شدن قرارداد خدمات نیز از طریق این شفاف و کارآمد سیستم.

استخدام حمل و نقل, خانه داری, امنیت, آژانس نهایی شده. تدارکات است بدون کاغذ و cashless در این e-محل بازار.

فروشنده می تواند در پست های متعدد محصولات و خدمات با مشخصات فنی و فروش آنها به خریداران دولت.

در حال حاضر بيش از 7400 محصولات در حدود 150 دسته بندی و 125 خدمات دسته بندی های ذکر شده در سنگ. جدا از دیگر مفاد آن به طور خاص فراهم می کند برای حفاظت از منافع خرد و شرکت های کوچک است.

در حالی که ترویج دیجیتال و هند و همچنین به یک تلنگر به " را در هند ابتکار نخست وزیر. آن است که در حال حاضر اجباری برای همه دولت خریداران برای خرید کلی محصولات و خدمات از طریق سنگ.

Mysuru بخش با موفقیت اجرا آنلاین خرید کالا و خدمات از طریق GeM پس از 2019. کاربر پسند داشبورد آسان سیاست بازگشت گزینه معکوس گزینه به صورت فله رقابت قیمت و در دسترس بودن محصولات مارک و منطقه خاص مجاز سازمان های برخی از مزایای استفاده است که باعث می شود به صورت برنده-برنده برای هر دو تولید کنندگان و خریداران.

طیف گسترده ای از محصولات و خدمات موجود در این پورتال است. پس از این تحقیق طراحی و استاندارد سازمان (RDSO) مشخص شده مورد تایید فنی محصولات برجسته در گوهر خرید در راه آهن افزایش خواهد یافت manifolds.

SWR Mysuru بخش به منزله 12 درصد سالانه تهیه جنوب غربی راه آهن. در سال 2019-20 این بخش با موفقیت اقلام خریداری شده برای یک مقدار از Rs. 1.5 کرور که شامل کلی اقلام الکتریکی و الکترونیکی اقلام است.

یک نسخه به روز رسانی به پل شکاف در امکانات و ویژگی های بیشتر خواهد شد بهبود قابلیت استفاده و اطمینان از مشارکت گسترده تر از فروشنده گفت: Aparna Garg بخشی راه آهن مدیر (DRM), Mysuru نتیجه کمک به رشد فراگیر.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن