خرید خود را قرنطینه تنقلات به طور مستقیم از شرکت پپسی را به وب سایت های جدید

PepsiCo, تلویزیون بزرگ چند ملیتی مواد غذایی و آشامیدنی غول می خواهد در روی مستقیم به مصرف کننده اقدام: آنها خر

توسط PARINEWS در 23 اردیبهشت 1399

PepsiCo, تلویزیون بزرگ چند ملیتی مواد غذایی و آشامیدنی غول می خواهد در روی مستقیم به مصرف کننده اقدام: آنها خریداری شده (فوق العاده خوب) دامنه Snacks.com و (خوب) دامنه PantryShop.com به فروش شما همه چیز سریع تر است.

به عنوان سریع شرکت در گزارش این شرکت دیدم 10 درصد دست انداز در سود آن در ماه گذشته به خاطر مردم بودند جوراب زنانه ساقه بلند در طول بیماری همه گیر. همزمان با این حال این وضعیت موجب شده است بسیاری از خرید در حال حاضر در حال حرکت به طور کامل آنلاین و پپسی متوجه شده وجود دارد بیشتر پول می شود ساخته شده با کمتر بازار اختلال اگر آنها فقط فروش به طور مستقیم به مردم است.

Snacks.com خواهد شد از ویژگی های بیش از 100 Frito-Lay محصولات PantryShop.com ارائه خواهد شد وعده غذایی کیت-esque بسته نرم افزاری از تنقلات — فکر می کنم Gatorade و خورشید تراشه. به عنوان FastCompany گزارش اقلام خریداری شده در این وب سایت جدید "باید در ظرف دو روز کسب و کار" است که بسیار سریع! در اینجا امید کارفرمایان در سراسر کشور آن را دریافت کنید با هم به اندازه کافی برای پوشش کارکنان خود وعده نیاز دارد در حال حاضر که دسترسی به دفتر تنقلات از سوال برای آینده قابل پیش بینی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن