کابینه تصویب Pandavapura کارخانه قند اجاره به Nirani قند

بنگلور: در کارناتاکا دولت روز پنج شنبه به تصویب 40 سال اجاره Pandavapura کارخانه قند (PSSK-Pandavapura Sahakar

توسط PARINEWS در 7 تیر 1399

بنگلور: در کارناتاکا دولت روز پنج شنبه به تصویب 40 سال اجاره Pandavapura کارخانه قند (PSSK-Pandavapura Sahakara Sakkare Karkhane) به بگلکت منطقه بر اساس Nirani قند متعلق به بیلگی BJP MLA و وزیر سابق Murugesh Nirani.

این اعلام پس از جلسه کابینه در قانون جدید J. C. Madhuswamy گفت که پس از درخواست تجدید نظر توسط کارخانه قند دارندگان سهم دولت تا به حال شناور جهانی مناقصه برای اجرای کارخانه. تمام مناقصه را دریافت و در این مهلت تعیین شده باز شد در ژوئن 5, زمانی که Nirani قند که پیدا شد به بالاترین پیشنهاد با تومان. 405 کرور اهدا شد قرارداد برای اجرای قند شکن در اجاره بازسازی عمل و انتقال پایه ای برای یک مدت 40 سال است, او گفت:. از حالا همه چیز را بر عهده Nirani شرکت قند در حال اجرا Pandavapura شکر آسیاب او اضافه شده است.

Nirani ملاقات سانتی متر و قند وزیر

به زودی پس از تصویب هیئت دولت 40 سال اجاره PSSK به Nirani قند شرکت رئیس Murugesh Nirani ملاقات وزیر B. S. Yediyurappa در دومی 'Cauvery اقامت در بنگلور و ابراز قدردانی کرد. بعد Nirani ملاقات قند و وزیر کار Shivaram (the goat). پس از آن او بازدید Adichunchanagiri Mutt در چیککبللپور و به دنبال نعمت Nirmalanandanatha Swamiji.

در ضمن در Pandavapura در مندیا منطقه چند کشاورز رهبران و نیشکر تولید کنندگان استقبال از توزیع بیش از PSSK شکر آسیاب به Nirani قند. کارگران کارخانه و دفتر حامل از اتحادیه کارگران بیش از حد با استقبال از تصمیم آن را آموخته است.

آخرین مطالب