شهرستان پرانتز برای 36 ساعت مستند از 7 امشب

اول هفته یکشنبه مقررات منع رفت و آمد به کلاتوبوس و وسایل نقلیه جاده ها; هیچ قطارسرمایه گذاری در خارج از خانه ت

توسط PARINEWS در 3 خرداد 1399
  • اول هفته یکشنبه مقررات منع رفت و آمد به کل
  • اتوبوس و وسایل نقلیه جاده ها; هیچ قطار
  • سرمایه گذاری در خارج از خانه تنها برای ملزومات
  • فروش میوه ها و سبزیجات و گوشت مجاز
  • در حال حاضر برنامه ریزی ازدواج مجاز

میسور/Mysuru: اولین هفتگی یکشنبه مقررات منع رفت و آمد' به عنوان بخشی از مستند 4.0 شروع خواهد شد در Mysuru امشب (23 مه) خود را به جای یکشنبه (فردا) صبح Mysuru شهرستان کمیسر پلیس دکتر Chandragupta گفت.

دنده تا برای مدت 36 ساعت حکومت نظامی, Chandragupta گفت: 'ستاره میسور است که وجود خواهد داشت استادانه درست شده ترتیبات به شدت به اجرای مقررات منع رفت و آمد به دولت است و کارگردانی آن را موفق. هشدار به متخلفان, کمیساریای گفت آنها برخورد خواهد شد با دست آهن و افزود که در هر کسی یافت رومینگ aimlessly خواهد در صورت اقدام قانونی.

هر چند هفتگی مقررات منع رفت و آمد زمان بندی آغاز می شود از ساعت 7 صبح فردا در واقع آن آغاز می شود از 7 بعد از ظهر امروز خود را به عنوان با توجه به قوانین موجود همه موسسات تجاری به جز پزشکی فروشگاه ها خواسته شد تا پس از 7 ساعت در روز است.

کارناتاکا است که دولت تنها در کشور که داده شده تماس بگیرید برای کل حکومت نظامی به مدت 36 ساعت برای جلوگیری از گسترش ویروس کشنده COVID-19. وزیر B. S. Yediyurappa اعلام کرده بود پیش از مرحله چهارم از مستند است که هر یکشنبه وجود خواهد داشت و مستند در سراسر کشور.

یکی از جاده های شهر سنگر جلوتر از یکشنبه مقررات منع رفت و آمد.

خدمات ضروری معاف

اما دکتر Chandragupta گفت که اقلام ضروری از جمله مواد غذایی, میوه, گوشت, سبزیجات, شیر, بیمارستان ها, داروخانه ها و کلینیک های مجاز به تابع و مردم می توانند با استفاده از امکانات.

تصمیم پلیس برای معاف خدمات ضروری و گوشت آید از نظر رمضان جشنواره است. مسلمان اعضای جامعه هستند و پیش بینی رویت هلال ماه امشب به مناسبت جشن جشنواره از سعید فطر که نشانه پایان روزه ماه رمضان.

اگر هلال ماه است اندیش امشب عید را جشن خواهد گرفت فردا و اگر نه آن را جشن خواهد گرفت در روز دوشنبه. رسمی دولت برای تعطیلات عید است که در روز دوشنبه. اعضای جامعه به یک نماینده به دولت و پلیس بود و خواست آرامش در این هفته یکشنبه مقررات منع رفت و آمد با توجه به مقدس جشنواره است.

هیچ اتوبوس و قطار

همه وسایل نقلیه از جمله اتوبوس و وسایل نقلیه خصوصی خواهد بود در خارج از جاده و وجود خواهد داشت بدون آموزش سرویس. "ما در حال ساخت عمومی اطلاعیه ها در زمینه های مختلف در Mysuru درخواست از مردم برای دست برداشتن از جسارت از خانه های خود را بی ارزش تا ساعت 7 صبح روز دوشنبه. همچنین موانع قرار داده خواهد شد تا در تمام جاده ها از امروز عصر و آنها را در جای خود تا شنبه صبح. پلیس خواهد بود در حال حاضر در سنگر و اجرای دقیق مقررات منع رفت و آمد هفتگی اندازه گیری شد. کسانی که نقض دستورالعمل نمی خواهد در امان خواهد بود و عمل آغاز خواهد شد تحت قانون" گفت: معاون کمیسر پلیس (نظم و قانون) Dr. A. N. Prakash Gowda.

ازدواج مجاز

در همین حال مقامات روشن است که ازدواج شده اند که در حال حاضر برنامه ریزی شده برای مارس 24 و 31 خواهد بود معاف از یکشنبه مقررات منع رفت و آمد اقدامات است. روشن می آید پس از درخواست از مردم به دنبال روشن شدن و یا اجازه برای رفتن پیش با ازدواج است که در حال حاضر برنامه ریزی شده در روزهای یکشنبه.

معاون کمیسیون مطلع شده است که ازدواج می تواند مجاز با تضمین اجتماعی فاصله capping تعدادی از مهمانان در 50 و دقیق با رعایت تمام دستورالعمل های دیگر.

بیش از 50 مهمان هیچ AC بدون مصرف مشروب و پان بدون دعوت نامه برای افراد بالای 65 سال و زیر 10 و همچنین زنان باردار به برخی از دستورالعمل ها را به دنبال داشته باشد برای برگزاری ازدواج. منع مردم از مهار مناطق از حضور در چنین رویدادهایی را موظف به استفاده از sanitisers و حرارتی غربالگری در ورود به محل برگزاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن