سرنوشت 2 اولین Fortnite-سبک زنده رویداد آهسته و underwhelming اما آن را شروع به جامد

سرنوشت 2's اولین Fortnite-سبک زنده رویداد فقط پیچیده امروز قبل از آن بود و متاسفانه نه کاملا آنچه که برخی از ب

توسط PARINEWS در 17 خرداد 1399

سرنوشت 2's اولین Fortnite-سبک زنده رویداد فقط پیچیده امروز قبل از آن بود و متاسفانه نه کاملا آنچه که برخی از بازیکنان انتظار داشتند. به جای آن چیزی به یاد ماندنی و بازی-تغییر برای یک بخش کلیدی از جهان بازی آن را بیشتر از یک slow burn جایگزین برای یک بازی ویدیویی استاندارد cutscene. و به جای ارائه یک روایت قوی پرداخت در یک فصل را به ارزش در غیر این صورت کسل کننده و تکراری فعالیت ارجمند رویداد به پایان رسید بدون هیچ گونه تغییر معنی دار در جهت و یا تعجب آور جدید توسعه است.

برای آخرین ماه وجود دارد, توسعه Bungie ساختمان شده است تا یک برخورد بین سرنوشت جهان هوش مصنوعی ابررایانه راسپوتین و یک سیاره بزرگ-از بین بردن کشتی به نام خداوند متعال است. همه از این گذشته فصل فعالیتها باید حول برقراری ارتباط با هوش مصنوعی شخصیت تا حد زیادی مرموز ثابت در سرنوشت افسانه هاو روایات قومی قبل از این فصل و انجام یک سری از rehashed حالت های بازی و جمع آوری منابع در خدمات نهایی مرحله نهایی مسابقات بین راسپوتین و خداوند متعال است. در طول ماه گذشته بازیکنان خواسته شد برای شرکت در یک ذهن بیحس کننده تعداد فعالیت های رویداد برای باز کردن یک سرنوشت 1 سلاح و یک داستان کوتاه ماموریت با وعده های بیشتر به آمده در فصل پایان.

برخی از بازیکنان انتظار ارجمند به واقع سقوط به بازی برج social hub. دیگران انتظار یک cutscene و یا شاید برخی از فرم در زمان واقعی نبرد فضایی که بین ببرد و یا در برخی از تغییر این برج است. آنچه که ما در واقع بود و به شدت نگرفته فرم دومی که در آن تصویر متعال تغییر در گامه آهسته مد با انیمیشن های جدید و در نهایت نابودی آن است. در عین حال کل اعدام احساس کمی slapdash و underwhelming.

این رویداد رو به یک پر از دست انداز شروع به زمانی که در برنامه ریزی 1 بعد از ظهر و زمان شروع هیچ چیز به نظر می رسد اتفاق می افتد. تاخیر اعم از عمدی یا نه به طول انجامید بیش از 20 دقیقه اما آن را به بازیکنان زمان کافی برای بارگذاری به برج و برای پیوستن به در با هر گونه مشارکتی antics دیگر بازیکنان درگیر در.

در یک ردیف به خوبی تزئین شده نگهبان گذاشته هولوگرافی کارکنان به عنوان اگر به آخرین خط دفاع با استفاده از "هیچ بگذرد" هیجان بخرج دادن یک مرجع به گندالف افسانه ای خط که رو به پایین Balrog در ارباب حلقه ها.

در نهایت بازیکنان آغاز شد با توجه به تغییرات ظریف در آسمان در قالب خوشه های زیادی از پرتوهای لیزر قوس به سمت خداوند متعال است. این روند به نظر می رسد پویا پس از لیزر رشد در طول زمان نزدیک تر اما در دردناکی بنابراین سرعت ساخته شده است که آن را سخت برای پیگیری لحظه به لحظه جنبش است.

لیزر از تماس در حدود 1:50PM و نزدیک به یک ساعت کامل پس از این رویداد ظاهرا برای اولین بار راه اندازی شد. (معلوم نیست اگر وجود دارد در واقع بود و اولیه واقعی در اولین و یا اگر Bungie هدفمند طراحی شده آن را به عنوان در حال حرکت آهسته آن را به عنوان در واقع بود.)

همانطور که ما در بسته در نزدیک به 90 دقیقه پس از این رویداد برای اولین بار شروع به کشتی شروع به منفجر شدن ظاهری حرکت آهسته. اما زمانی که یکی از هیجان انگیز بخشی از این رویداد لگد در به عنوان متعال شروع توفنده به سمت سطح زمین و بیت باقی مانده شروع به پرواز کردن. این تنها پویا واقعی بخشی از تجربه به عنوان هر چیز دیگری احساس می کردم که یک سری از ظریف تصویر تغییرات در بازی آسمان است.

آن را در نهایت به پایان رسید و با یک بازی هیجان انگیز فرود اضطراری و یک موج شوک و در حال حاضر متعال را فرود سایت به نظر می رسد همیشگی از این پس زمینه از برج. اگر بازیکنان را تا پایان بازرسی برخی از سقوط باقی مانده (پس از دوباره ى در) Bungie است که اعطای یک نشان.

هنوز که نتیجه گیری به طول انجامید که در کمتر از 10 دقیقه مورد نیاز 90 دقیقه از ساخت و منجر به فقط یک علامت و خیلی بیشتر نشان می دهد که عدم تطابق انتظارات Bungie ممکن است سهوا کشت.

ما هرگز دیده می شود Bungie سعی کنید چیزی از این بلند پروازانه با سرنوشت 2 قبل از نتیجه نهایی قطعا هیجان انگیز است هنگامی که شما در نظر بگیرید چه چیزی می آمد. نزدیک ترین استودیو آمده است که تا سال 2018 را رها گسترش است که در آن بازی جدید محل خواب در شهر تحت یک تحول پس از اولین حمله تیم جای کسی را گرفتن آخرین آرزوی فعالیت است. اما آن را در مقیاس متعال رویداد این است که Bungie اولین تلاش واقعی در ساختمان یک ماه طولانی روایت منجر به نوعی از تجربه مشترک برای بازیکن پایه.

Fortniteاگر چه بهترین و شناخته شده بودن wildly محبوب battle royale بازی پدید آمده در طول چند سال گذشته به عنوان رهبر صنعت در چه تنها می تواند به عنوان زنده همزمان. این بازی در حوادث که اتفاق می افتد در زمان واقعی و با تجربه هستند و تنها یک بار توسط هر بازیکن که اتفاق می افتد به ورود به سیستم در حال حاضر نشان می دهد. Fortnite نیست اولین از نوع خود برای انجام این کار; انبوه چند نفره آنلاین بازی ها (MMOs) و آنلاین سیمز مانند زندگی دوم آزمایش شده است در این بخش برای سال. اما Fortnite ویژگی های غیر قابل انکار چشمگیر ترین و از لحاظ فنی چالش برانگیز نسخه از این حوادث در بازی.

شروع با یک بازی پرتاب موشک در سال 2018 و در حال رشد به طور پیوسته بلند پروازانه تر هر چند ماه با پیچیده تر و همیشه در حال تکامل حوادث مانند پاییز گذشته را سیاه چاله شیرین کاری, توسعه, حماسه ثابت کرده است آن است که ویژگی های لغو احکام صادره ی به انجام چه بازی های ویدئویی حتی فقط پنج سال پیش در نظر گرفته شود تقریبا غیر ممکن است. اخیرا حماسه برگزار خیره کننده Travis Scott نشان می دهد که پیش بینی رپر به عنوان یک فوق بشری آسمان خراش اندازه هولوگرام برای بیش از 12 میلیون بازیکن و در تابستان گذشته به این نتیجه رسیدند چند ماه داستان با ویژگی هیولا showdown حاشیه اقیانوس آرام-سبک.

بخشی از آنچه می سازد Fortnite's رویدادهای بسیار سرگرم کننده و احساس می کنم خیلی بی سابقه است که آنها خیلی پیچیده ساخته شده در طول زمان. حماسه طریق هر چه دستاوردهای فنی آن ساخته شده است در زیر هود از آن نبرد رویال بازی (توسعه هرگز به اشتراک گذاشته شده چگونه آن را می کشد این حوادث خاموش) است که قادر به تغییر آن نقشه راه های ظریف تقریبا هر روز با اضافه کردن سرنخ برای پیدا کردن و گسترش فکری از رویدادهای بزرگتر همه بدون نیاز به سرور خود را برای تعمیر و نگهداری. برخی از موفق ترین شاهکارهای شامل یک رویداد زندگی می کنند که پس از آن ضربات بازیکنان حق را به یک تغییر نقشه بازی هیچ به روز رسانی مورد نیاز است.

Bungie روش این است که هیچ جا در نزدیکی پیچیده حداقل هنوز رتبهدهی نشده است. اما توسعه در تلاش است تا چیزی جدید و واضح استودیو گرفته شده کافی نت از Fortnite. خداوند بزرگ همیشه-نزدیک در آسمان بیش از فصل گذشته و بازیکنان با ورود به این برج در صبح روز شنبه متوجه شدم که همه غیر از شخصیت های قابل پخش با داشتن منتقل مواضع خود را به روشنی نگاه در کشتی تبار. این تغییرات جزئی بودند و از آن جالب خواهد بود برای دیدن اگر Bungie می تواند گام تا بازی خود را برای آینده رویدادهای زندگی می کنند اگر آن را در واقع سعی کنید آنها را دوباره.

صرف نظر از کیفیت کلی متعال در این رویداد آزمایش هایی از این نشان برای اولین بار سرنوشت 2 زندگی می کنند تا به سری وعده اصلی از یک مشترک زندگی می کنند و همیشه در حال تغییر جهان است. آنها کمک به بازی بهتر دو منظوره خط بین تیرانداز و, MMO, حتی اگر آن را کاملا چند سال و نزدیک به دو بازی به دست آوردن وجود دارد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن