دیزنی تاخیر مولان دوباره به عنوان فیلم studios ادامه بازی صبر کنید و ببینید در میان همه گیر

دیزنی تاخیر مولان برای دومین بار در این سال حرکت در این فیلم از 24 جولای تا آگوست 21st. حرکت زیر برادران وارنر

توسط PARINEWS در 7 تیر 1399

دیزنی تاخیر مولان برای دومین بار در این سال حرکت در این فیلم از 24 جولای تا آگوست 21st. حرکت زیر برادران وارنر تصمیم به تاخیر کریستوفر نولان را شعار برای بار دوم از ماه جولای 31st به آگوست 12th.

دیزنی نمی خواهند برای اولین بار استودیو به نسخه اصلی فیلم در وسط یک بیماری همه گیر که این شرکت مطمئن نیستید در مورد چگونه بسیاری از مردم را نشان می دهد. تاخیر اضافه شده است که تایید دیزنی و برادران وارنر مشغول هستند در یک بازی عرضه مرغ. نه استودیو می خواهد برای رفتن اولین تست خود را بالقوه میلیارد دلار در یک بازار که در آن فیلم می تواند از دست دادن پول اگر مخاطبان روشن نمی کردن و یا محدودیت به این معنی است که مخاطبان می کنند گفت ،

مدیر عامل شرکت دیزنی باب Chapek قبلا ذکر شعار (اشاره به آن به عنوان یک "رقیب فیلم") به عنوان فیلم دیزنی مدیران برنامه ریزی شد برای تماشای; این اشاره شد که اگر شعار خوب انجام شده مولان می تواند زیر را اجرا کنید اما اگر آن را با شکست مواجه پس از باز کردن آخر هفته دیزنی می تواند حرکت مولان. ViacomCBS مدیر عامل باب Bakish اضافه شده در درآمد شرکت تماس بگیرید که او امیدوار زمان SpongeBob Movie: Sponge on the Run بود در اوایل ماه اوت سینما خواهد بود در نوسان کامل است. ViacomCBS است و پس از نقل مکان کرد SpongeBob Movie: Sponge on the Run برای دیجیتال تنها انتشار در 2021.

در حالی که استودیو در حال تلاش برای کشف کردن که برای آزادی خود را از سال 2020 فیلم های پرفروش سینما نیز از نزدیک. شرکت هایی مانند AMC Theatres و ریگال با تکیه بر فیلم مانند شعار و مولان به مردم را به تئاتر. برنامه ای برای باز کردن بیشتر به طور گسترده ای به نظر می رسید بر اساس شعار's سپس جولای 31st تاریخ انتشار. در حال حاضر برادران وارنر است دوباره آزاد آغاز به کار در آن نقطه به جشن فیلم 10-سال-سالگرد. اگر studios, نمی, نسخه جدید فیلم تئاتر ندارد و هر چیزی را به مخاطبان در.

به عنوان نگرانی رمان coronavirus همچنان به رشد به عنوان متحده شروع به بازگشایی آیا تابستان فیلم های پرفروش را در واقع شروع به ضربه تئاتر است که هنوز هم در هوا. در حال حاضر به نظر می رسد مانند studios در حال بازی آن را امن و در ادامه به تعامل با افزایشی تاخیر تا زمان مناسب است.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن