دیزنی به همراه دیگر ارائه می دهد رایگان, آزمایشات قبل از همیلتون انتشار

دیزنی به علاوه به نظر می رسد که بی سر و صدا متوقف شد ارائه مشترکین جدید رایگان هفت روز دادگاه از جریان خدمات ب

توسط PARINEWS در 31 خرداد 1399

دیزنی به علاوه به نظر می رسد که بی سر و صدا متوقف شد ارائه مشترکین جدید رایگان هفت روز دادگاه از جریان خدمات به عنوان خال خال با فرهنگ پاپ سایت Numerama.

این آزمایشی رایگان ارائه می دهند به نظر می رسد دیگر در دسترس در ایالات متحده وجود دارد هیچ اشاره ای از آن دیگر در جریان سایت و اقدام به ثبت نام برای یک حساب جدید را به سادگی و مستقیم کاربران به آغاز پرداخت بلافاصله برای این سرویس.

"ما همچنان به آزمایش و ارزیابی های مختلف بازاریابی و تبلیغات به رشد دیزنی+. خدمات در یک قیمت جذاب-به-ارزش گزاره است که ما معتقدیم ارائه قانع کننده سرگرمی ارائه خود گفت:" دیزنی به همراه سخنگو در بیانیه ای به آستانه.

روشن نیست که دیزنی حذف توانایی سعی کنید از دیزنی به صورت رایگان اما زمان حس می کند با توجه به این که دیزنی است که فقط چند هفته از انتشار آنچه که ممکن است تنها انتظار ترین عنوان در خدمات: در حال ضبط از برادوی تولید همیلتون مجموعه برای اولین در این سرویس در جولای 3rd.

بدون محاکمه آزاد هر کسی که می خواهد به تماشای همیلتون هنگامی که آن را مجبور به پرداخت برای حداقل یک ماه از دیزنی به علاوه (که هزینه $6.99 یا $12.99 برای برجسته تر آگهی بسته نرم افزاری است که همچنین شامل Hulu و ESPN Plus) — مشتریان که دیزنی است که احتمالا امید را به بلند مدت اشتراک.

دیزنی به علاوه انباشته شده است بیش از 50 میلیون مشترک در سراسر جهان از آن راه اندازی در پاییز گذشته کمک کرد تا در بخش های بین المللی rollouts در انگلستان و هند و آلمان و ایتالیا و اسپانیا و اتریش و فرانسه و سوئیس است.

به روز رسانی ژوئن 19, 1:12 بعد از ظهر: اضافه بیانیه ای از دیزنی در حذف آزمایشی رایگان.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن