منطقه وزیر Chamundi تپه و قصر اسقف خانه

دعا در خارج از معبد به هند رایگان از Coronavirus فقط به عنوان Mysuru است COVID-رایگان میسور/Mysuru: خوشحال با

توسط PARINEWS در 27 اردیبهشت 1399

دعا در خارج از معبد به هند رایگان از Coronavirus فقط به عنوان Mysuru است COVID-رایگان

میسور/Mysuru: خوشحال با Mysuru منطقه در حال تبدیل شدن COVID-19 رایگان, District وزیر S. T. Somashekar بازدید Chamundeshwari معبد در بالای Chamundi تپه صبح امروز و ارائه ویژه نماز به الوهیت به عنوان یک علامت از قدردانی.

وزیر نماز به خدای ایستاده در خارج از معبد به آن شده است که بسته برای جانبازان با توجه به مقررات مستند. وزیر, دیگر نمایندگان مردم و مقامات 'arati' از معبد کشیش در حالی که حفظ اجتماعی فاصله در نقطه ای.

صحبت به presspersons, Somashekar گفت که او دعا الهه Chamundeshwari به کل کشور رایگان از Coronavirus فقط به عنوان Mysuru تبدیل شده است به رایگان از کشنده بیماری همه گیر. او گفت که تصمیم گیری در بازگشایی این معبد برای جانبازان گرفته خواهد شد در روزهای آینده.

Somashekar بعد از بازدید کاخ میسور و ملاقات Yaduveer Krishnadatta Chamaraja Wadiyar. این بود که تماس حسن نیت ارائه میدهد به عنوان Yaduveer نمی شد در حال حاضر زمانی که Somashekar به نام به حال در Pramoda دوی Wadiyar پس از مصرف بیش از عنوان Mysuru Districtin-اتهام وزیر در ماه گذشته.

پس از آن وزیر پرداخت یک دیدار حسن نیت ارائه میدهد به اسقف خانه در Mysuru-بنگلور جاده و به دنبال نعمت اسقف برگرد. Fr. K. A. ویلیام.

MP Pratap Simha MLAs G. T. Devegowda, S. A. Ramdas و L. Nagendra BJP رهبر H. V. Rajeev, DCP, Dr. A. N. Prakash Gowda, DHO دکتر Venkatesh و دیگر مقامات همراه وزیر.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن