دونالد ترامپ می خواهد آمازون را به خاطر ووز دفتر پستی خود سرزنش کند

رئیس جمهور آمریکا دونالد ترامپ، به طور قطع متوجه است که خدمات پستی ایالات متحده بسیار محبوب تر از او خواهد بود

توسط PARINEWS در 29 مرداد 1399

رئیس جمهور آمریکا دونالد ترامپ، به طور قطع متوجه است که خدمات پستی ایالات متحده بسیار محبوب تر از او خواهد بود، شده است به طور عمومی دور از تلاش های دولت خود را برای کاهش هزینه ها در دفتر پستی. امروز، او به توییتر گفت که در واقع، این همه تقصیر آمازون بود:

این زمینه خوبی برای رئیس جمهور است، که به نظر می رسد توسط جف Bezos می ترسد. در سال ۲۰۱۸، رئیس جمهور ترامپ ظاهراً می خواست مبلغی را که آمازون در کشتیرانی پرداخت می کرد دو برابر کند. او همچنین به نام دفتر پستی آمازون "پسر تحویل" است.

اما توییت امروز عجیب است، و ممکن است پذیرش ی که دولت ترامپ در گرسنگی دادن به USPS خیلی پیش رفت، که یک نهاد مردمی است که بسیاری از آمریکایی ها برای داروهای تجویزی، چک سود، و برای حفظ کسب و کار کوچک خود را شناور است.

پیش از این، ترامپ به نظر می رسید که از اقدامات هزینه برشی تهاجمی در USPS که به خاطر کند کردن نامه سرزنش می شدند، حمایت می کرد. آن کاهش خدمات، حذف ماشین های مرتب سازی پستی، و کاهش ساعات اضافه کاری برای حامل های پستی با انتقاد پایدار در طول چند هفته گذشته ملاقات شد. همه اینها باعث می شد مردم در طول یک همه گیر، رای دادن از طریق نامه رای بدهند؛ USPS هشدار داد 46 ایالت و واشنگتن، دی سی که تحویل نامه در رای گیری ممکن است به تاخیر بیاندازد تا آنها را شمارش نمی شود. خشم دنبال شد. (اوایل امروز، ژنرال Postmaster لویید DeJoy گفت که خدمات پستی خواهد شد توقف اجرای اقدامات هزینه برش خود را.)

رئیس جمهور ترامپ گفت که او عمداً از خدمات پستی به منظور دشوارتر کردن رای دادن از طریق نامه، در مصاحبه ۱۳ اوت در شبکه کسب و کار فاکس، کم بودجه است. (جالب توجه است که او و همسرش ماتریا درخواست نامه در رای گیری کرده اند.) دیروز، ترامپ ظاهر شد که آهنگش را تغییر می داد و توییت می کرد «دفتر پستی را نجات بده» امروز، او در تلاش است تا شرکت گلسرسبد جف Bezos را به خاطر طرح های غیر محبوب خود را به گرسنگی اداره پستی سرزنش کند. جمعه، دي جوي در برابر سنا شهادت ميده



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن