Facebook teases یک چشم انداز از کار از راه دور با استفاده از مجازی و واقعیت افزوده

Facebook طولانی معتقد بودند در وعده مجازی و واقعیت افزوده گسترش فراتر از سرگرمی و ما در حال حاضر گرفتن واضح تر

توسط PARINEWS در 1 خرداد 1399

Facebook طولانی معتقد بودند در وعده مجازی و واقعیت افزوده گسترش فراتر از سرگرمی و ما در حال حاضر گرفتن واضح تر نگاه اجمالی به آنچه که در آینده ممکن است مانند نگاه در حال حاضر که زمان همه گیر که تغییر شکل چگونه شرکت ها در همه جا فکر می کنم در مورد کار از راه دور.

به گفته اندرو "Boz" باسورث, Facebook سر از آر و VR شرکت در حال حاضر سرمایه گذاری در "سوپر کار از راه دور و بهره وری" با استفاده از این فن آوری. او حتی یک تصویری از آنچه که ممکن است مانند نگاه های واقعی فیلم تجربی با استفاده از آزمون نمونه Facebook سخت افزار و نرم افزار.

آن را بسیار نیست — این تصویری است که فقط هشت ثانیه طولانی است. اما آن را نشان می دهد یک ایده است که Facebook execs مانند باسورث فکر می کنم ممکن است در آینده کار می کنند. ما چند شناور نمایش می دهد که به سرعت تغییر اندازه و بخواهند صفحاتی دوباره مرتب توسط کاربر با یک فرم از ژست لمسی است که به نظر می رسد مانند یک نیشگون گرفتن و کشیدن و زوم.

البته این صفحه نمایش مجازی اما جهان اطراف کاربر واقعی است — که به لطف passthrough. Oculus با استفاده از این اصطلاح برای اشاره به استفاده از ظاهری دوربین رو در یک شکاف و یا تلاش هدست VR برای دیدن اتاق در اطراف شما. Passthrough است مورد استفاده برای ایجاد مجازی مش مانع است که محدوده Oculus نرم افزار در یک منطقه خاص شما در قرعه کشی خود را با استفاده از کنترل لمسی. این ویژگی نیز مفید است اگر شما به سادگی کنجکاو که در آن شما در یک اتاق و یا شما ممکن است به یک دیوار و یا یک قطعه از مبلمان.

اما در اینجا در این نسخه ی نمایشی باسورث می گوید Facebook تصور ترکیبی از آر و VR — چه صنعت فن آوری تماس های مخلوط واقعیت است که با استفاده از passthrough به شما نشان می دهد صفحه کلید خود را در حالی که شما نوع. که راه شما می توانید اثر ملموس با استفاده از یک صفحه کلید فیزیکی در حالی که داشتن نیست که به نگرانی در مورد فضای شما می خواهم نیاز به مناسب سه-نظارت بر راه اندازی. نیز وجود دارد یک کمی نوار منو است که به نظر می رسد به شناور در پایین این کاربر از میدان دید است که به نظر می رسد مانند آن را شامل کلید های میانبر و سریع بهره وری مربوط به ویژگی های شما ممکن است دسترسی با یک شیر آب از انگشت.

"در آینده ما می تواند ایجاد فوق العاده طراحی تقویت فضای کاری با قابلیت های متعدد قابل تنظیم صفحه نمایش در VR بیکران از محدودیت های فیزیکی مانیتور. این امر اهرم فن آوری های مانند Passthrough برای ایجاد یک مخلوط واقعیت بهره وری تجربه است که اجازه می دهد تا مردم را به سوئیچ بین دنیای واقعی و مجازی در هر زمان و بهبود آگاهی فضایی در حالی که ارائه انعطاف پذیری ما به عادت با لپ تاپ ها و دیگر دستگاه های رایج," خوانده شده یک پست وبلاگ Facebook منتشر شده امروز. "با ترکیب انعطاف پذیری از ورودی های جدید مانند دست پیگیری با آشنایی از روزمره دستگاه های ورودی مانند صفحه کلید و ماوس ما می تواند مردم را به بهترین از هر دو جهان است."

این نه به طور کامل رمان ، ما دیده ایم دموی شبیه به این در مایکروسافت HoloLens و سحر و جادو جهش یک هدست. Facebook و Oculus نیز نشان داده قابلیت های مشابه در زمینه demoing Oculus دست پیگیری و ویژگی های دیگر است که می تواند انتگرال زمانی که شما در واقع پوشیدن چیزی بر روی صورت خود در حالی که شما انجام کار معنی دار مانند تایپ کردن و خواندن آنچه که ما می تواند تنها امید خواهد بود خوانا کردن متن در یک صفحه مجازی. (نسخه ی نمایشی باسورث مشترک اسیر از هدست خود را به طوری که آن را سخت به بگویید که چه آن را در واقع به نظر می رسد مانند از پایان کاربر.)

اما قابل توجه است که Facebook در حال حاضر شتاب کار خود را در واقعیت ترکیبی طول COVID-19 بیماری همه گیر. این شرکت در حال حاضر یک شرکت واحد برای Oculus اختصاص داده شده به فروش هدست به شرکت. Facebook و Oculus' کار مشترک در دست پیگیری بیشتر واقع بینانه آواتار های فضایی و قدرتمند تر فن آوری های بی سیم نشان می دهد چگونه به طور جدی این شرکت متعهد به ایده مجازی حضور و ساخت آن را به عنوان قدرتمند به عنوان امکان پذیر است.

اما شاید بزرگترین سیگنال از Facebook در مورد جاه طلبی های خود را امتحان کنید و تبدیل از راه دور کار آمد در اوایل امروز زمانی که مدیر عامل مارک زوکربرگ اعلام کرد یک تغییر در چگونه او قصد دارد به کار شرکت خود را با اجازه دادن به کارگران به درخواست دائمی وضعیت از راه دور و برای باز کردن نقش های جدید در این شرکت به کارگران از راه دور بیش از حد. در حالی که دیگر شرکت فنی مشابه انجام داده اند از جمله مربع و توییتر, Facebook اولین بار است که عمده شرکت از اندازه آن به جهش.

"ما در حال رفتن به جلو متمایل به شرکت در کار از راه دور در مقیاس" مارک زوکربرگ مدیر عامل در مصاحبه با گفت: آستانه. "ما نیاز به انجام این کار در راه است که متفکر و مسئول بنابراین ما در حال رفتن به انجام این کار در یک راه اندازه گیری. اما من فکر می کنم که این امکان وجود دارد که بیش از پنج تا 10 سال — شاید نزدیک به 10 از پنج اما در جایی که محدوده — من فکر می کنم ما می تواند به حدود نیمی از این شرکت مشغول به کار از راه دور به طور دائم."

زوکربرگ به طور خاص به ارمغان آورد تا در تاریخ و VR به عنوان گزینه های است که می تواند در دراز مدت را از راه دور کار بیشتر دوام دادن به کارمندان از راه دور حس حضور در جلسات و دیگر تلاش های مشترک. "VR و AR همه چیز در مورد دادن مردم حضور از راه دور است،" "بنابراین اگر شما شما در VR و AR و تصویری چت, شما باید به این باور در برخی از ظرفیت که شما در حال کمک به مردم قادر به انجام هر کاری که آنها می خواهند از هر کجا که هستند. بنابراین من فکر می کنم که این نشان می دهد که یک جهان بینی است که می تواند منجر به اجازه دادن به مردم به کار بیشتر از راه دور در طول زمان است."

زوکربرگ می گوید: COVID-19 همه گیر و شرکت خود را حرکت می کند برای پاسخ به تغییرات آن را وادار در جامعه "خواهد شد کمک به ما در پیشبرد برخی از آینده تکنولوژی ما در حال کار در اطراف از راه دور, حضور, چرا که ما فقط در حال رفتن به استفاده از آن به طور مداوم به خودمان است."

او اشاره چگونه محصولات مانند Facebook محل کار پلت فرم ها و پورتال چت تصویری دستگاه های در حال تغییر چگونه شرکت خود را با این نسخهها کار امروز است. پایین خط است که به ناچار شامل آر و VR ، "در حال حاضر VR و AR توسط یک گروه بزرگ در داخل شرکت, اما آن را هنوز هم تا حدودی قطع از کار است که اکثر کارکنان در حال انجام در یک روز به صورت روز. و من فکر می کنم که این تغییر می تواند که دیر," او اضافه شده است. "به طوری که چیزی است که من به خصوص در مورد هیجان زده."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن