DoorDash جدید نمای ویژگی های کمک خواهد کرد که رستوران راه اندازی وب سایت خود را

DoorDash در روز پنج شنبه راه اندازی یک ابتکار جدید به نام نمای برای کمک به رستوران ایجاد وب سایت و به طور مستق

توسط PARINEWS در 8 خرداد 1399

DoorDash در روز پنج شنبه راه اندازی یک ابتکار جدید به نام نمای برای کمک به رستوران ایجاد وب سایت و به طور مستقیم مدیریت آنلاین وانت و تحویل سفارشات.

به عنوان COVID-19 همه گیر است مجبور رستوران به توقف خود نشسته و خدمات بسیاری تبدیل شده اند به طور فزاینده ای متکی به تحویل سیستم عامل مانند DoorDash و همچنین رقبای Grubhub, Postmates و بارگذاری می خورد. این مشارکت البته زین رستوران با انواع کمیسیون و هزینه های, اما آنها هنوز هم ضرورت برای بسیاری از افراد که فاقد خود را تحویل زیرساخت و یا یک وب سایت به منظور تسهیل سفارشات آنلاین.

DoorDash هدف این است که برای کمک به کسب و کار خود را ایجاد فروشگاه های آنلاین به جای 40 درصد از DoorDash شرکای لازم نیست که هر گونه سفارش آنلاین سیستم توسط این شرکت تخمین می زنند. با DoorDash نمای این شرکت می گوید صاحبان رستوران ها می تواند به ایجاد این سایت "در کلیک یک دکمه." رستوران را مدیریت این فروشگاه خود را با سفارشات آینده به طور مستقیم به آنها (هر چند DoorDash هنوز تحقق درخواست تحویل و برش).

DoorDash نمای است که در آزمایش شرکت و خواهد بود "به طور گسترده ای در دسترس" در ماه جولای این شرکت می گوید. رستوران ها می توانید پیوستن به waitlist در حال حاضر در DoorDash وب سایت. این شرکت نیز چشم پوشیدن از تعدادی از هزینه ها از طریق بقیه از 2020 — از جمله کسانی که برای راه اندازی, اشتراک, و تاجر تحویل — برای رستوران ها در ایالات متحده و کانادا با پنج یا کمتر مکان.

کسانی که کسب و کارهای کوچک نیز واجد شرایط برای ارتقاء جدید تحت DoorDash را لينك هاي برنامه است. از طریق سایتهای رستوران ها که ترجیح می دهند که DoorDash رسیدگی خود را آنلاین سفارش می توانید یک DoorDash دکمه در وب سایت خود را و هدایت مشتریان به پلت فرم. DoorDash است waiving هزینه های کمیسیون در آن تحویل و وانت سفارشات از طریق پایان سال 2020; ثبت نام برای این سرویس در حال حاضر باز هستند.

در نهایت DoorDash راه اندازی ارتقاء به نام محلی رستوران شنبه که چشم پوشیدن از تحویل هزینه های سفارشات از کسب و کارهای محلی در روزهای شنبه در ماه ژوئن. مشترکین به DashPass, DoorDash ماهانه آبونمان خدمات است که waives هزینه تحویل برای سفارشات بالاتر از 12 دلار نیز دریافت 10 درصد وانت سفارشات در ماه ژوئن.

DoorDash می گوید که در نظر دارد برای این تبلیغات بخشی از تلاش آن خواستار "خیابان اصلی قوی" برای کمک به موسسات کوچکتر زنده ماندن این بیماری همه گیر. "همانطور که ما به نوبه خود نسبت به آینده مهم ترین چیز این است که به گرد هم می آیند برای کمک به این رستوران ها که به معنی بسیار به جوامع ما" می خواند DoorDash پست وبلاگ.

البته DoorDash تبلیغات نمی خواهد آخرین برای همیشه لطفا برای و چشم پوشی هزینه ها احتمالا بازگشت در سال 2021. به عنوان یک ویروسی صاحب پیتزا فروشی ثابت کرد در اوایل این ماه هنگامی که او خود را موجودی از DoorDash در سود این شرکت مدل کسب و کار — مانند کسانی که از بسیاری از بر روی تقاضا عامل — اغلب شامل از دست دادن مقدار بسیار عظیمی از پول نقد برای به دست آوردن بیشتر شرکت کننده کسب و کار در کوتاه مدت است. که چه چیزی باعث این ابتکار عمل مانند یک smart اما نه منحصرا حرکت نوع دوستانه برای شرکت: بیشتر رستوران ها وابسته به اکوسیستم آن در حال حاضر به معنی سود بیشتر پایین خط زمانی که کمیسیون به پشت پا زدن.

با این وجود این یک تغییر خوب سرعت برای دیدن جدید تحویل طرح که به گزینه ها و آژانس به رستوران. رقابت خدمات را دیده اند بررسی در سال های اخیر برای تلاش به بار هزینه های بیشتر بر روی شرکت خود و همکاران در درجه اول با بهره برداری از نتایج جستجو و تغییر ظاهر به عنوان صاحبان کسب و کار خود را.

در اوایل این ماه BuzzFeed برجسته دیرینه Grubhub سیاست قرار دادن خود را سفارشی شماره تلفن بر روی کسب و کار پلت فرم صفحات فریب مشتریان به تماس Grubhub زمانی که آنها به معنای به تماس رستوران به طور مستقیم (و فعال کردن Grubhub به جمع آوری هزینه برای تماس). سال گذشته این شرکت نیز زیر آتش برای ساخت وب سایت های جعلی به رابجای دیگری جا زدن رستوران در تلاش برای جذب بیشتر مشتری است. بازگشت در ماه ژانویه, GrubHub گرفتار شد لیست رستوران ها در پلت فرم های خود را بدون اجازه آنها.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن