هوای گرگ و میش سحر مقررات منع رفت و آمد را دریافت پاسخ خوب

در عجله برای رسیدن به خانه با 6 ساعت وسایل نقلیه شمع تا در جاده های شهر میسور/Mysuru: Mysuru شهر پاسخ داد و بر

توسط PARINEWS در 15 تیر 1399

در عجله برای رسیدن به خانه با 6 ساعت وسایل نقلیه شمع تا در جاده های شهر

میسور/Mysuru: Mysuru شهر پاسخ داد و برای اولین بار بعد از غروب تا طلوع حکومت نظامی (از 6 بعد از ظهر تا 5 am) آغاز شد که شب گذشته. در حالی که در مغازه ها و موسسات کسب و کار خود را فرستاده کارکنان خانه در 5 ساعت شام خوردن در هتل زخم کسب و کار و 6 ساعت و تنها با ادامه بسته خدمات تا ساعت 9 شب.

اضافه شده به شب حکومت نظامی بود متناوب باران که مردم مجبور به عجله به خانه در زمان قبل از پلیس اجرا این قانون است. وجود دارد سنگین ترافیک در منطقه تجاری مرکزی (CBD) که در آن مردم با عجله به خانه بروم. سپر به سپر ترافیک شاهد در D. Devaraja Urs جاده Sayyaji رائو جاده آشوکا جاده گاندی مربع و K. R. دایره.

بسیاری از جاده ها از جمله این جاده در نزدیکی Dufferin برج ساعت (Chikkagadiyara) شاهد سنگین ترافیک مردم به در عجله برای رسیدن به خانه.

پلیس راهنمایی و رانندگی تا به حال یک زمان سخت در کنترل و تنظیم ترافیک در کلید اتصالات میان باران. در برخی از مکان های پلیس فقط داد و در نتیجه صف های طولانی خودروهای jostling فضا. تنها خدمات ضروری باز بود و در اینجا بیش از حد بسیاری از مغازه های فروش میوه و شیر بسته در 6 ساعت به کمتر خریداران انتظار می رود شد.

همراه با کوچک Kirana و فروشگاه ها و حتی مواد غذایی عمده رسانه های خرید و بازارها بسته در 6 ساعت به عنوان کارکنان خود را تا به حال برای رسیدن به خانه. خودرو تاکسی و اتوبوس عمل در تقاضا محدود به عنوان در حال حاضر مردم ترجیح می دهند به وسایل نقلیه خود را به جای توجه به حمل و نقل عمومی در پی COVID-19 ترساندن.

پلیس راهنمایی و رانندگی باعث می شود اطلاعیه عمومی در K. R. دایره شب گذشته درخواست مردم برای بازگشت به خانه های خود توسط 6 بعد از ظهر.

پلیس راهنمایی و رانندگی و پلیس قضایی دیده می شد ساخت های عمومی اطلاعیه ها از طریق mikes درخواست مردم برای بازگشت به خانه زود است. آنها نیز دیده می شود درخواست مغازه ها نزدیک به 6 ساعت. بسیاری از مشروب مغازه ها در محدوده شهرستان بسته 6 بعد از ظهر و غیر معمول وجود دارد و با عجله در مقابل برخی از مغازه مشروب برای آخرین لحظه خرید.

یک جاده خلوت در نزدیکی Prabha تئاتر.

همه ناهار خوردن در امکانات در هتل ها و خواسته های مشتریان خود را به ترک 6 بعد از ظهر و در ادامه خود را بسته خدمات. خوب وجود دارد تقاضا برای قطعات و حتی آنلاین خدمات تحویل مواد غذایی نقد-در تقاضا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن