حماسه برای میزبانی یک #FreeFortnite با جوایز ضد اپل

Fortnite-maker Epic Games and Apple are currently embroiled in a public battle over Apple's App Store policys,

توسط PARINEWS در 31 مرداد 1399

Fortnite-maker Epic Games and Apple are currently embroiled in a public battle over Apple's App Store policys, and in the latest move in the dispute, Epic has announced a Fortnite tournament taking place August 23rd where players can compete to win anti-Apple prizes.

هفته گذشته اپیک با نقض سیاست Fortnite های اپل یک سیستم پرداخت مستقیم جدید به فورتنیت اضافه کرد. اپل همان Fortnite روز فورت نیت را از App Store حذف کرد و کمی بعد اپیک با شکایت از این شرکت کمپینی علیه اپل راه اندازی کرد و ویدئویی «نوزده هشتاد فورتنیت» منتشر کرد که آگهی معروف «۱۹۸۴» اپل را به سخره گرفت و هشتگ را تبلیغ #FreeFortnite.

بازیکنانی که در این تورنمنت به رقابت می پردازند این فرصت را دارند که پوست در بازی سیب بد به دنبال برجسته در ویدئو حماسه نوزده هشتاد فورتنیت (گونه گونه لقب تارت سرمایه دار خیلی مهم)، کلاه فورتنیت آزاد را به دست آورد، و حتی سخت افزار بازی غیر iOS، از جمله لپ تاپ Alienware، کهکشان تب S7، یک تلفن OnePlus 8، پلی استیشن 4 طرفدار، ایکس با یک ایکس، و یا سوئیچ نینتندو.

اپیک در وبلاگ خود در مورد این تورنمنت نیز به بازیکنان iOS یادآوری کرد که قادر به بازی در فصل بعدی فورتنیت ن خواهند بود کهقرار است از ۲۷ اوت آغاز شود و به احتمال زیاد به روز رسانی های قابل توجهی به بازی اضافه خواهد کرد. (این خودداری جدید نیست -- استودیو استفاده می شود پیام رسانی مشابه در هفته گذشته.) حماسه پیشنهاد بازیکنان iOS در نظر مهاجرت به سیستم عامل های دیگر که در آن Fortnite در دسترس است قبل از فصل آینده آغاز می شود (که شامل پلی استیشن 4، ایکس با وان، نینتندو سوئیچ، کامپیوتر، مک، و آندروید) و voicing ناراحتی خود را با tweeting به طور مستقیم در اپل با هشتگ #FreeFortnite.

در اوایل این هفته ، حماسه واصل حکم اولیه برای تلاش برای جلوگیری از اپل از برش استودیو از برنامه توسعه دهنده اپل است ، اما اپل گفت که آن را "نمی خواهد استثنا" برای حماسه. در حکم ، حماسه گفت : اپل حماسه را از برنامه توسعه دهنده اپل در تاریخ 28th حذف کنید.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن