ارزیابی II PU پاسخ اسکریپت: برخی از افکار

آقا این مرجع اخبار در مورد "MLC مخالف بخشی در سطح ارزیابی II PU پاسخ اسکریپت" (SOM مورخ 1 ژوئن 2020). من دیدن

توسط PARINEWS در 14 خرداد 1399

آقا

این مرجع اخبار در مورد "MLC مخالف بخشی در سطح ارزیابی II PU پاسخ اسکریپت" (SOM مورخ 1 ژوئن 2020). من دیدن برخی از گویا در پایه های گرفته شده توسط MLC در تلاش برای قرار دادن برخی از منطق به ذهن PU مقامات هیئت مدیره.

این MLC ادعا می کند که او نوشته بود نامه ای به اولیه و ثانویه وزیر آموزش و پرورش بیش از یک ماه پیش با توجه به همین موضوع و در عین حال دولت ایستاده خود زمین و رفت جلوتر با در حال حاضر انتخاب مسیر بی توجهی به سلامت و ایمنی از معلمان است.

در شرایط حاضر از COVID را قاطعانه گام به سوی اوج مرگ و نابودی آن شده اند که قانونی مسئولیت دولت به طور جدی در نظر گرفتن خطرات آن خواهد بود هل دادن معلمان به برگزاری ارزیابی در بخشی از سطح.

من کاملا موافقم با این ایده از MLC به دلیل آن را کاهش مشکل از رسیدن به مرکز ارزیابی (در صورت عدم وجود امکانات حمل و نقل مناسب در زمان و بیشتر مشکل مسکن برای صدها نفر از آنها به عنوان بسیاری از لژ ها و هتل ها تعطیل شده به دلیل COVID مستند. آیا این کار از مردم در قدرت' به توجه به این واقعیت ?

تحت شرایط معمول این است که هنگامی که وجود دارد هیچ COVID به نحوی معلمان به خصوص خانم ها موفق شده اند به دور ماندن از خانواده ها با قرار دادن مقدار زیادی از مشکلات مسکن و شبانه روزی. در حالی که ما در موضوع ارزیابی II PU پاسخ به اسکریپت ها اجازه به اشتراک گذاشتن با خوانندگان از 'SOM', مصائب ما در دهه هفتاد و هشتاد مواجه شده است.

چه با یک روپیه در هر مقاله به ارزیابی هزینه و یک شاهزاده ده روپیه و یا به عنوان کمک هزینه روزانه در بنگلور (که محزون می خوانی کافی حتی در آن روز) پرداخت می شود و گاهی اوقات ماه پس از ارزیابی کار بود. بسیاری از ما خواهد بود ورشکسته حتی قبل از نیمی از این کار شد و تا به حال به قرض گرفتن از دوستان و بستگان.

در حال حاضر من می دانم که این ساختار پرداخت برای معلمان تا حد زیادی بهبود یافته امداد بزرگ, در واقع, اما پول است و نه راه حل برای همه چیز.

من تعجب می کنم که آیا دولت تا کنون درمان معلمان آبرومندانه. به نظر می رسد به عنوان اینکه آموزش جامعه است گرفته شده برای اعطا به عنوان معلمان اغلب پیش نویس به سرشماری از همه نوع و یا انتخابات وظایف و غیره. هنگامی که مقامات متوجه است که معلمان بیش از حد نیاز به درمان با "احترام" و "نگرانی" است که آنها سزاوار آن است که آیا ارزیابی از پاسخ اسکریپت و یا هر گونه مسئولیت به آنها اختصاص داده.

– پروفسور K. V. Satyan کمپ: Dallas, Texas, 2.6.2020

شما همچنین می توانید پست الکترونیکی خود را برای ما نظرات و داستان به [email protected]



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن